Komunikaty PR

Nowości w Biedronce – wegańskie alternatywy dla wędlin VIODELI by Violife

2022-09-29  |  13:40
Biuro prasowe

Pod koniec września w sieci sklepów Biedronka pojawi się nowość – VIODELI, czyli roślinne alternatywy dla wędlin. Produkt marki Violife, z symbolem 100% vegan, dedykowany jest wszystkim tym, którzy cenią smak i jakość spożywanych produktów, nie jedzą mięsa lub ograniczają jego spożycie.

Produkty VIODELI to wyjście naprzeciw potrzebom polskich konsumentów. Jak wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych Gfk już 30% Polaków świadomie rezygnuje z produktów zwierzęcych w diecie[1], a aż 73% jest skłonnych ograniczyć spożycie mięsa na rzecz jego roślinnych alternatyw[2]. Największą popularnością wśród zamienników dla mięsa cieszą się wegańskie wędliny, które stanowią aż ¾ rynku. Violife, podążając za potrzebami konsumentów, wprowadza niezwykłą nowość – VIODELI – coś więcej niż kolejne wegańskie wędliny. To gama nowych, wysokiej jakości produktów w stylu „Deli”, które wyróżniają się na rynku artykułów roślinnych tym, że są wolne od alergenów. Nie zawierają również nabiału, soi, glutenu, laktozy, orzechów ani konserwantów. Dzięki temu są doskonałe dla wegan, wegetarian, flexitarian oraz alergików. Idealnie sprawdzą się jako dodatek do kanapek, tostów, pizzy, zapiekanek lub jako szybka przekąska prosto z opakowania. W ofercie, która będzie dostępna w Biedronce od 28 września aż do wyczerpania zapasów, znajdują się trzy produkty: VIODELI CHICKEN FLAVOUR SLICES, VIODELI TURKEY FLAVOUR SLICES i VIODELI HAM FLAVOUR SLICES. Violife to jedyna marka na rynku, która oferuje wegańskie alternatywy zarówno dla serów, jak i wędlin. Roślinne sery Violife zyskały  renomę i zaufanie konsumentów. Nowa kategoria gwarantuje tę samą wysoką jakość składników i doskonały smak.

Launchowi produktów towarzyszy kampania promocyjna w digitalu i social mediach marki, wsparcie influencerów, działania promocyjne w sieci Biedronka oraz loteria konsumencka „Eksploruj życie z Violife”, która startuje 28 września i potrwa do 4 listopada. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić w Biedronce 2 produkty, w tym jeden Violife Viodeli, a drugi dowolny – Violife lub Viodeli – i zgłosić swój paragon do  loterii. Do wygrania są atrakcyjne nagrody: wycieczka do Grecji o wartości 10 000 zł, 5 smartwatchy Garmin Fenix o wartości 2 000 zł każdy oraz 200 voucherów na kwotę 200 zł.

VIODELI TURKEY FLAVOUR SLICES

To w 100% roślinny produkt, który stanowi alternatywę dla wędliny z indyka. Nie zawiera nabiału, soi, glutenu, laktozy, orzechów ani konserwantów. Idealny na kanapkę, do tosta, pizzy, zapiekanki, lub jako szybka przekąska.

VIODELI CHICKEN FLAVOUR SLICES

Wegańska alternatywa dla wędliny z kurczaka. Doskonały smak i aromat mięsa, przy zachowaniu 100% roślinnych składników. Idealna jako przekąska prosto z opakowania, a także serwowana na ciepło w toście, na pizzy czy na zapiekance. Bez nabiału, soi, glutenu, laktozy, orzechów i konserwantów.

VIODELI HAM FLAVOUR SLICES

Wegańska alternatywa dla szynki, zawierająca tylko roślinne składniki i aromaty gwarantujące doskonały smak. Produkt 100% bezmięsny. Nie zawiera nabiału, soi, glutenu, laktozy, orzechów ani konserwantów. Idealny na kanapkę, do tosta, pizzy, zapiekanki, lub jako szybka przekąska.

-----------------------------------------------------------------------------------------

O Violife:

Marka Violife powstała w 1990 r. w Grecji. Jej nazwa pochodzi od greckiego słowa „vios” oznaczającego życie i dobrobyt. To ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie jej produkty są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy swoją dietę chcą uzupełnić o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe. W asortymencie marki znajdziemy wiele różnorodnych wegańskich produktów, które będą smakować wyśmienicie na surowo, a także grillowane czy zapiekane.

 


[1] Źródło danych Panel Gospodarstw Domowych Gfk

[2] Źródło danych raport RoślinnieJemy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.