Komunikaty PR

Edward pracuje z agentami Towarzystwa Ubezpieczeniowego INTER Polska

2020-10-12  |  16:10
Biuro prasowe

TU INTER Polska zakończyło wdrożenie aplikacji inteligentnego asystenta Edwarda, który wspomaga proces dystrybucji i obsługi leadów sprzedażowych w sieci agentów.


Edward to inteligentny asystent w formie aplikacji mobilnej, która skraca czas agentów poświęcany na obsługę klientów. Edward dopasowuje się do istniejącego procesu sprzedaży i pozwala na automatyzację dystrybucji leadów w trakcie obsługi klientów zainteresowanych ofertą ubezpieczeniową.


W strategii TU Inter Polska jest wdrażanie nowoczesnych narzędzi IT, które mają usprawniać pracę naszych agentów. Od dłuższego czasu szukaliśmy narzędzia, które będzie mogło obsługiwać proces lead-management. Zależało nam na sprawdzonym rozwiązaniu, które będzie mogło być wykorzystywane przez agentów na ich telefonach komórkowych, bez konieczności otwierania komputera. Nie bez znaczenia były też wysokie wymogi związane z przetwarzaniem danych osobowych klientów i sprzedawców. Edward w pełni spełnił te wymagania - mówi Krzysztof Surowiec, Dyrektor Biura Ecommerce w INTER Polska.


Edward obsługuje cały przebieg procesu obsługi leadów, od momentu gdy klient zainteresowany ofertą wypełni formularz na jednej ze stron internetowych. Następnie informacja o potencjalnym kliencie jest wysyłana do grupy agentów, którzy w określonym czasie łączą się telefonicznie aby przedstawić ofertę.


Inteligentny asystent Edward wykorzystywany jest już przez kilka instytucji z branży finansowej (m.in. ING Bank Śląski), a także wiele firm posiadającej rozproszone działy sprzedaży. Dzięki temu wdrożeniu wkraczamy w nowy dla nas obszar wsparcia agentów ubezpieczeniowych. To grupa osób często zaniedbywana w zakresie wsparcia w nowoczesne narzędzia IT, dlatego tym bardziej cieszy nas współpraca z tak otwartą i innowacyjną firmą jak TU Inter Polska – dodaje Tomasz Wesołowski, CEO Edward.ai

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.