Komunikaty PR

Eksperci doceniają skuteczność digitalowej strategii DHL

2022-12-05  |  13:45
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Logistyka to krwioobieg biznesu i jeden z najważniejszych partnerów rewolucji cyfrowej, widocznej przede wszystkim w branży e-commerce. Specyfika branży logistycznej to wysoka innowacyjność, dynamika procesów i koncentracja na potrzebach klienta. By im sprostać, niezbędna jest odpowiednia strategia, oparta na rozwiązaniach cyfrowych. Działalność DHL Parcel jest doceniana w różnych obszarach, czego potwierdzeniem są nagrody i wyróżnienia, którymi firma jest honorowana. W ostatnim czasie jury konkursów i plebiscytów: Digital Excellence Awards, Operator Logistyczny oraz Symbol 2022 doceniło działania firmy w obszarze ESG, e-commerce oraz innowacyjnych rozwiązań w zakresie digitalizacji.

- Digitalizacja, e-commerce i zrównoważony rozwój to istotne elementy naszej strategii. Ich wspólnym mianownikiem jest jakość, efektywność i satysfakcja naszych klientów. Klienci coraz chętniej kupują on-line, a przedsiębiorcy, sprzedający w sieci, rozwijają swoje biznesy, prowadząc ekspansję na rynki zagraniczne. Wciąż rosnąca branża e-commerce potrzebuje nowoczesnych i doskonale działających rozwiązań. DHL Parcel jest ekspertem w tej dziedzinie. Z powodzeniem wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie. Świat e-handlu wiąże się z digitalizacją na każdym etapie procesu.  Dlatego stawiamy na cyfrowe rozwiązania dla naszych klientów. Integracja technologii w procesach i usługach DHL pozwala nam skutecznie odpowiadać  na potrzeby klientów oraz wspierać efektywność operacyjną i kosztową. Rozwiązania takie jak: wygodne zwroty, sieć OOH złożona z punktów POP i automatów POP BOX,  platforma do nadawania paczek paczking.pl, usługa „Przekieruj”, służąca zarządzaniu przesyłką, system powiadomień oraz trak&trace, godzinowe przedziały doręczeń i wiele innych, to przykłady projektów, działań i usprawnień, które rozwijają nasz biznes. Jesteśmy jednak świadomi, że rozwój musi iść w parze z odpowiedzialnością – za pracowników, klientów, otoczenie biznesowe. Dlatego, w naszej strategii bardzo ważną rolę odgrywa ESG i inwestycje z tym związane obejmujące m.in. wprowadzanie i efektywne wykorzystywanie  inteligentnych systemów sortujących oszczędzających energię elektryczną, rozwój zielonej floty, czy działania związane z paper & labelless solution. Wyróżnienie w kategorii Najlepszy dostawca usług logistycznych dla e-commerce, Symbol Zrównoważonego Rozwoju, czy Digital Excellence of the Year dowodzą, że nasze działania zostają dostrzeżone i docenione przez środowisko biznesowe i ekspertów. Nagrody w tak prestiżowych konkursach i plebiscytach to dla nas wyróżnienie i impuls do dalszej pracy. Najwyższą jakość buduje się każdego dnia, a przyszłość naszego biznesu zaczyna się dzisiaj – komentuje Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel.

Digitalizacja przepływu gotówki

Projekt DHL Parcel „Digital cash” zdobył nagrodę i tytuł Digital Excellence of the Year w kategorii Operational Efficiency, w konkursie organizowanym przez Digital Excellence i Cionet.

Celem nagrodzonego projektu było stworzenie rozwiązania w 100% digitalizującego przepływ gotówki, likwidację fizycznych kas i pełną transparentność stanu gotówki. W projekt zaangażowanych zostało 5000 kurierów, którzy procesują blisko 7 miliardów zł w ciągu roku.

Digital Excellence to konkurs, który promuje liderów cyfrowych przemian, a najlepsze projekty są wybierane i analizowane przez ponad dwudziestu CEO i członków zarządów wiodących firm działających na polskim rynku .

Usługi logistyczne dla e-commerce

DHL Parcel został wyróżniony również w kategorii Najlepszy Dostawca Usług Logistycznych
w e-commerce w programie badawczym „Operator Logistyczny 2022” za rozwiązania dla
e-commerce, kompleksowość oferty, jakość i obsługę klienta.

Operator Logistyczny Roku to prestiżowe, niezależne badanie satysfakcji klientów firm z branży TSL, które dostarcza obiektywnych informacji o zakresie i jakości usług logistycznych oferowanych na rynku. Badanie od kilkunastu lat prowadzi Data Group Consulting i Wydawnictwo Eurologistics. Ocenie poddawanych jest wiele elementów m.in. potencjał konkurencyjny firmy, kompleksowość usług logistycznych, standard obsługi oraz pozycja lidera rynku w ocenie kluczowych klientów.

Odpowiedzialny biznes

Za działalność w obszarze ochrony środowiska i troski o zrównoważony rozwój DHL Parcel otrzymał tytuł Symbol Zrównoważonego Rozwoju 2022. Nagroda przyznawana jest w programie Monitora Biznesu i Monitora Rynkowego od 2011 roku. To wyróżnienie, które otrzymują firmy i instytucje godne naśladowania, wyróżniające się innowacyjnym podejściem do kwestii związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, świadczące usługi na najwyższym poziomie oraz dbające o środowisko i dobro mieszkańców swojego regionu.


Więcej informacji:
Justyna Dąbrowska
Rzecznik Prasowy
DHL Parcel Polska
e-mail: justyna.dabrowska.wa@dhl.com
kom: 884 207 752

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.