Electrolux pozostaje w MLP Pruszków I
Producent i dystrybutor urządzeń gospodarstwa domowego kontynuuje współpracę z MLP Group i pozostaje w parku logistycznym MLP Pruszków I. Spółka będzie korzystała z blisko 23,5 tys. mkw. nowoczesnej przestrzeni magazynowej.
Electrolux Poland Sp. z o.o. właśnie podpisała umowę dotyczącą przedłużenia okresu najmu w centrum logistycznym MLP Pruszków I. W ramach kontraktu Grupa otrzyma ok. 23,5 tys. mkw. nowoczesnej przestrzeni, z tego na cele magazynowe przeznaczone jest ok. 23,1 tys. mkw., a resztę stanowi część socjalno-biurowa. Spółka współpracuje z MLP Group od 2013 roku i obecnie operuje z dwóch parków Grupy: MLP Pruszków I i MLP Wrocław, łącznie korzysta z blisko 44 tys. mkw. nowoczesnej przestrzeni magazynowej.
Electrolux jest wiodącym na świecie producentem urządzeń gospodarstwa domowego i urządzeń profesjonalnych. Spółka tworzy innowacyjne urządzenia o przemyślanym wzornictwie i łatwej obsłudze, koncentrując się na potrzebach konsumentów i profesjonalistów. W skład Grupy Electrolux wchodzą takie marki jak: Electrolux, Zanussi, AEG oraz Electrolux Grand Cuisine.
- Ze spółką Electrolux związani jesteśmy już od ponad 8 lat. Jestem bardzo zadowolony z kontynuacji współpracy pomiędzy naszymi spółkami i przedłużeniu umowy najmu na kolejne lata. Jest ona tylko potwierdzeniem atrakcyjności oferty MLP Group. Zawsze staramy się odpowiadać na potrzeby naszych najemców poprzez elastyczne dostosowanie wielkości wynajmowanej przestrzeni do bieżących potrzeb. Ponadto atrakcyjna lokalizacja centrum MLP Pruszków I jest niewątpliwie ogromnym atutem przy wyborze obiektu – powiedział Tomasz Pietrzak, Senior Leasing Manager w MLP Group S.A.
Projekt MLP Pruszków I to pierwszy park stworzony przez MLP Group, łącznie oferuje prawie 170 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowo-produkcyjnej. W ciągu kilkunastu lat funkcjonowania park ten stał się małym miasteczkiem z własną infrastrukturą wewnętrzną. Kompleks znajduje się na ogrodzonym i chronionym przez 24h na dobę terenie. Dla klientów i najemców uruchomiono tu dwustanowiskowy punkt ładowania samochodów elektrycznych i hybryd. Wykorzystywana jest do tego celu w 100% energia fotowoltaiczna. Ponadto na terenie centrum znajduje się także stacja rowerów miejskich. Obiekt posiada spore zasilanie energetyczne, duże możliwości przyszłego rozwoju dla klientów oraz proporcjonalnie duży procent miejsc parkingowych. Centrum logistyczne MLP Pruszków I posiada rozwinięte połączenia komunikacyjne zarówno z centrum Warszawy, jak i głównymi arteriami łączącymi Warszawę z innymi ośrodkami miejskimi.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.