Komunikaty PR

Emerson na pokładzie Konstruktorska Business Center!

2021-02-03  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania KBC ( 0.39 MB )

Do grona najemców kompleksu biurowego Konstruktorska Business Center w Warszawie dołączyła firma Emerson Process Management. Światowy lider w dziedzinie inżynierii i technologii wynajął 4050 mkw. powierzchni na 5. piętrze tego nowoczesnego budynku, należącego do Golden Star Group.

Emerson jest globalnym dostawcą innowacyjnych rozwiązań dla automatyzacji przemysłu oraz systemów dla budynków mieszkalnych i komercyjnych. Platforma Emerson Automation Solutions wspiera klientów w maksymalizacji produkcji przemysłowej, ochronie środowiska oraz personelu przy jednoczesnej optymalizacji zużycia energii oraz ograniczaniu kosztów operacyjnych. Platforma Emerson Commercial and Residential Solutions zajmuje się opracowywaniem rozwiązań w zakresie poprawy komfortu życia i zdrowia, ochroną jakości produktów spożywczych oraz tworzeniem zrównoważonej infrastruktury. W spółkach Emerson w Polsce zatrudnionych jest ponad 800 osób.

Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że do grona najemców Konstruktorska Business Center dołączyła tak prestiżowa firma. Co bardzo istotne, Emerson to nie tylko globalna marka, ciesząca się uznaniem klientów i partnerów biznesowych, ale również innowacyjna firma, której rozwiązania mają realny wpływ na poprawę warunków życiowych na całym świecie. Podpisując tę umowę po raz kolejny potwierdziliśmy, iż Konstruktorska Business Center jest doskonałym miejscem do rozwoju nowoczesnego biznesu dla firm, które cenią najwyższą jakość przestrzeni biurowych oraz świetną lokalizację. Zawarcie umowy najmu ze spółką Emerson w dobie pandemii świadczy o jakości naszych aktywów, rozeznaniu w sytuacji panującej na rynku, a także dowodzi atrakcyjności naszego kompleksu biurowego Konstruktorska Business Center wśród międzynarodowych firm – powiedział Antonio Pomes, Head of Asset Management w Golden Star Estate.

Biura Emerson w Konstruktorska Business Center zostaną zaaranżowane na 4050 mkw. nowoczesnej przestrzeni, zlokalizowanej na 5. piętrze budynku, a pierwsze osoby rozpoczną w nich pracę 1 lipca 2021 r. Umowa została podpisana na 10 lat, a w procesie negocjacji najemcy doradzała firma Colliers International.

Bardzo cieszymy się z zawarcia tej umowy. Wśród naszych kluczowych wartości, którymi kierujemy się w codziennej działalności operacyjnej są m.in. Support Our People, Safety & Quality, czy Customer Focus. Długo poszukiwaliśmy biura, które spełni nasze wymagania i pomoże nam praktycznie zrealizować te wartości. Myślę, że w Konstruktorska Business Center uda nam się to osiągnąć – powiedział Tomasz Kosik, dyrektor generalny Emerson Process Management w Polsce.

Silne, dobrze prosperujące marki, które planują rozwój swojej działalności muszą podejmować decyzje w oparciu o długofalową strategię, która sprawdzi się zarówno w okresie stabilizacji rynkowej, jak również czasowych zawirowań. Firma Emerson bardzo wnikliwe przeanalizowała wszelkie dostępne możliwości, a my wspieraliśmy ją w podjęciu najbardziej optymalnej decyzji. Jesteśmy przekonani, że Konstruktorska Business Center zapewni najemcy doskonałe warunki do dalszego rozwoju podkreślili Bianka Kuchcińska oraz Paweł Skałba, odpowiedzialni za transakcję z ramienia Colliers.

Konstruktorska Business Center to nowoczesny biurowiec klasy A o łącznej powierzchni najmu 49 500 mkw., zlokalizowany w samym sercu biznesowej części Mokotowa. Siedmiokondygnacyjny budynek wyróżnia się jedną z największych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej powierzchni typowego piętra – 7000 mkw., zapewniającą najemcom pełną elastyczność w aranżowaniu przestrzeni pracy, idealnie dostosowując się do ich wymagań w zakresie wielkości danej powierzchni. Budynek cechuje także wysoka efektywność energetyczna potwierdzona certyfikatem BREEAM na poziomie „Very Good”.

Konstruktorska Business Center to również cztery niezależne wejścia, dwa wewnętrzne dziedzińce rekreacyjne o powierzchni 3 200 mkw. – wyjątkowo lubiane przez pracowników zielone miejsca odpoczynku i spotkań oraz 1050 miejsc parkingowych w garażu podziemnych, rowerowania i szatnie dla cyklistów. Bardzo dobra lokalizacja umożliwia szybki dojazd zarówno transportem miejskim (autobusami i tramwajami), jak i własnym środkiem transportu. Obiekt położony jest ok. 15 minut drogi samochodem od centrum Warszawy i ok. 10 minut od międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina.

Liczne atuty Konstruktorska Business Center doceniły renomowane polskie i międzynarodowe firmy, które na co dzień korzystają z doskonałej jakości oferowanej przez nieruchomość. Wśród najemców budynku znajdują się m.in. PZU, Procter&Gamble i MoneyGram.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Siedziba główna AXI IMMO pozostaje w Spektrum Tower Biuro prasowe
2024-05-16 | 12:00

Siedziba główna AXI IMMO pozostaje w Spektrum Tower

AXI IMMO, największa polska firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych, zdecydowała się na przedłużenie dotychczasowej umowy najmu oraz dobranie nowej powierzchni pod rozwijające
Nieruchomości Dom Development z rosnącą sprzedażą mieszkań i rekordowym potencjałem przekazań
2024-05-16 | 12:00

Dom Development z rosnącą sprzedażą mieszkań i rekordowym potencjałem przekazań

W I kwartale 2024 roku Grupa Dom Development sprzedała 1 011 lokali netto, tj. o 11% więcej niż w analogicznym okresie 2023 roku, umacniając wiodącą pozycję na rynku mieszkaniowym
Nieruchomości Tajlandia – rajskie krajobrazy i zawiłe przepisy dotyczące inwestycji
2024-05-16 | 09:52

Tajlandia – rajskie krajobrazy i zawiłe przepisy dotyczące inwestycji

Z roku na rok coraz więcej osób decyduje się na zakup nieruchomości poza granicami naszego kraju. Polacy poszukują alternatywnych metod inwestycji oraz sposobów na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii

– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.

Finanse

Trwają prace nad reformą finansowania samorządów. Mają zyskać większą autonomię i niezależność budżetu od zmian w podatkach

Ministerstwo Finansów przedstawiło założenia reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Resort przekonuje, że po jej wprowadzeniu dochody samorządów będą wyższe i niezależne od decyzji podatkowych podejmowanych na szczeblu centralnym. Dochody JST mają być określane poprzez wskazanie procentowego udziału danej jednostki w dochodach podatkowych na jej terenie, nie tylko w przypadku PIT-u i CIT-u, ale też podatku zryczałtowanego. Ministerstwa do końca maja mają też dokonać przeglądu zadań zlecanych samorządom, co będzie służyć ich wystandaryzowaniu.

Transport

Nadchodzi kumulacja inwestycji finansowanych ze środków UE. Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z dostępnością kadr i zasobów

W związku z odblokowaniem środków unijnych firmy – zwłaszcza z sektora budowlanego – spodziewają się w tym roku boomu w inwestycjach infrastrukturalnych. Barierą dla ich realizacji może się jednak okazać dostępność rąk do pracy. Przedsiębiorcy obawiają się też, że kumulacja inwestycji w krótkim czasie może pociągnąć za sobą wzrost popytu nie tylko na kadry, ale i materiały czy specjalistyczne usługi podwykonawcze, co z kolei może się przełożyć na wzrost cen. – Od strony formalnej jesteśmy przygotowani do poradzenia sobie z tą kumulacją. Jest możliwość punktowych zmian w prawie zamówień publicznych i tego nie wykluczam – mówi Hubert Nowak, prezes Urzędu Zamówień Publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.