Komunikaty PR

Emisja akcji Illusion Ray SA: studio prezentuje pierwszą zapowiedź gry Wardogz

2022-06-30  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Arkadiusz Cegiełka
Good One PR

Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl| |arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl
504 354 106
https://www.goodonepr.pl/

Studio gamingowe Illusion Ray SA udostępniło graczom pierwszy teaser gry Wardogz. Prezentacja efektów prac deweloperów ma miejsce w momencie trwającej emisji crowdfundingowej, której jednym z celów jest finalizacja produkcji gry z datą premiery na koniec 2023 roku. Zarząd szacuje sprzedaż na poziomie 450 tys. kopii w przeciągu dwóch lat. Drugi cel to przeniesienie debiutanckiego hitu – The Beast Inside, który sprzedał się w liczbie 0,6 mln kopii, na konsole starej i nowej generacji. Publiczna emisja akcji o wartości 718 tys. zł odbywa się na platformie Navigator Crowd.

Wardogz to gra z gatunku open world action-adventure, osadzona w alternatywnym świecie Hellstain. Gracz wciela się w rolę członka tytułowej organizacji, któremu przyjdzie zmierzyć ze światem maszyn na tle Wielkiej Wojny toczącej się w środku alternatywnej historii XX-wiecznej Europy. Studio stawia duży nacisk na gameplay, warstwę graficzną oraz combat fun. Uniwersum gry posiada specyficzny setting, jakim jest dieselpunk. Główne cechy to otwarty świat z bogatą różnorodnością lokacji i dynamiczną walką wręcz.

Development gry rozpoczął się w 2020 roku. Obecnie spółka posiada 40-minutowy gameplay, prototypy wszystkich mechanik oraz zamknięty scenariusz. Aktualnie trwają prace produkcyjne związane z przygotowaniem wersji beta. Debiut gry szykowany jest na IV kwartał 2023 roku i będzie to pierwsza polska gra Action Adventure stworzona przez studio indie.

Pierwszy teaser można obejrzeć pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=m-phEaJbX0A

 Tytułem Wardogz chcemy otworzyć drugą linię biznesową dla gier Action Adventures opartych na angażującej oraz niejednoznacznej fabule z elementami akcji i przygody, które w naszej opinii posiadają największy potencjał. Dotychczas, gatunek ten był zarezerwowany w naszym kraju dla dużych studiów AAA, ale doświadczenie naszego zespołu pozwala, by mieć aspiracje na ten ogromny i chłonny rynek. Gra będzie znacznie bardziej rozbudowana od The Beast Inside, a popularny wśród graczy gatunek sprawia, że również grono potencjalnych odbiorców będzie znacznie szersze. To powoduje, że według naszych ostrożnych szacunków zakładamy sprzedaż 450 tys. kopii gry w ciągu pierwszych 24 miesięcy od premiery – mówi Łukasz Smaga, CEO Illusion Ray SA.

Illusion Ray – doświadczony zespół z prestiżowymi nagrodami

Założycielem i prezesem studia jest Łukasz Smaga, który za swój debiutancki hit – The Beast Inside otrzymał nagrodę Pixel Award oraz – jako pierwszy twórca z Polski – główną nagrodę The Webby Awards w kategorii najlepsze efekty wizualne oraz nominację w kategorii gra przygodowa. Do produkcji wykorzystano wówczas technologię Unreal Engine 4, co w połączeniu z techniką fotogrametrii, zapewniło wysokiej jakości fotorealistyczną oprawę graficzną. Finalnie gra rozeszła się w liczbie 0,6 mln kopii i do tej pory cieszy się dobrą opinię wśród graczy – z 4,7 tys. recenzji na Steamie, aż 84 proc. jest pozytywnych. W ramach zespołu deweloperskiego wspierają go m.in.: Dominik Sójka, dyrektor techniczny odpowiadający za aspekty techniczne gier, game design i grafikę oraz Kamil Pazderski, level designer ustalający świat gry i główne filary.

Partnerem biznesowym studia jest Bellwether Rocks, specjalizujący się w projektach z rynku cyfrowej rozrywki. Funduszem zarządzają: Marcin Kobylecki (producent „Miasto ruin” dla Muzeum Powstania Warszawskiego, czy nominowanej do Oscara „Katedry” Tomasza Bagińskiego) odpowiedzialny za produkcje cinematików do serii gier Wiedźmin i teasera Cyberpunk 2077 oraz Kamil Cisło, licencjonowany makler papierów wartościowych, który w swojej karierze doradzał spółkom w poszukiwaniu kapitału oraz wchodzeniu na GPW i NewConnect. Członkiem Rady Nadzorczej funduszu jest Jacek Dukaj, pisarz fantasy.

Kampania crowdfundingowa i debiut na NewConnect

14 czerwca Illusion Ray SA wystartowało z emisją akcji serii E o łącznej wartości 718 tys. zł, przy wycenie Spółki na poziomie 13 mln zł. Cena emisyjna wynosi 1,58 zł za akcję. Oferta jest przeprowadzona na platformie z Navigator Crowd, a szczegółowe warunki zostały zaprezentowane na stronie: https://emisja.illusionray.com/home. Środki pozyskane w ramach emisji posłużą do sfinansowania kontynuacji prac produkcyjnych gry Wardogz oraz przeniesienia wersji PC gry The Beast Inside na konsole.

W połowie 2023 roku Illusion Ray SA planuje zadebiutować na rynku NewConnect. W opinii Zarządu Illusion Ray, wejście na giełdę zmieni postrzeganie spółki przez potencjalnych partnerów oraz umożliwi konkurowanie z dużymi podmiotami. Ambicją zespołu jest zbudowanie na przestrzeni dwóch najbliższych lat profesjonalnego studia, które regularnie będzie wydawało gry z segmentu AA+.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI? Biuro prasowe
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Prace nad unijnym budżetem po 2027 roku nabierają tempa. Projekt ma być gotowy w lipcu

W Parlamencie Europejskim głosowanie nad sprawozdaniem dotyczącym wieloletniego budżetu UE na lata 2028–2034. Uwzględnia ono stanowisko PE ws. priorytetów na kolejną perspektywę finansową, ale też struktury i zasobów budżetu. Priorytetem ma być m.in. kwestia obronności ze względu na globalne napięcia geopolityczne i wojnę w Ukrainie. Zdaniem europosła PiS w pracach nad wieloletnimi ramami finansowymi brakuje rzetelnej debaty o źródłach finansowania planowanych wydatków i konieczności szukania oszczędności. Obawia się przy tym niekorzystnych zmian w polityce spójności i polityce rolnej.

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Prawo

PE pracuje nad zmianą rozliczania redukcji emisji CO2 dla nowych aut. Producenci mogą uniknąć wysokich kar

Na wtorkowym posiedzeniu Parlamentu Europejskiego posłowie zgodzili się w trybie pilnym procedować kwestię zmiany dotyczącej redukcji emisji CO2 dla nowych aut osobowych i dostawczych. Głosowanie w tej sprawie odbędzie się w czwartek 8 maja. Dzięki zmianie podejścia do obowiązku corocznej redukcji dwutlenku węgla producenci samochodów mogą uniknąć grożących im kar, które pewnie przełożyłyby się na wzrost cen dla klienta końcowego oraz na dalsze pogorszenie kondycji branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.