Emisja akcji Illusion Ray SA: studio prezentuje pierwszą zapowiedź gry Wardogz
Good One PR
Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl| |arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl
504 354 106
https://www.goodonepr.pl/
Studio gamingowe Illusion Ray SA udostępniło graczom pierwszy teaser gry Wardogz. Prezentacja efektów prac deweloperów ma miejsce w momencie trwającej emisji crowdfundingowej, której jednym z celów jest finalizacja produkcji gry z datą premiery na koniec 2023 roku. Zarząd szacuje sprzedaż na poziomie 450 tys. kopii w przeciągu dwóch lat. Drugi cel to przeniesienie debiutanckiego hitu – The Beast Inside, który sprzedał się w liczbie 0,6 mln kopii, na konsole starej i nowej generacji. Publiczna emisja akcji o wartości 718 tys. zł odbywa się na platformie Navigator Crowd.
Wardogz to gra z gatunku open world action-adventure, osadzona w alternatywnym świecie Hellstain. Gracz wciela się w rolę członka tytułowej organizacji, któremu przyjdzie zmierzyć ze światem maszyn na tle Wielkiej Wojny toczącej się w środku alternatywnej historii XX-wiecznej Europy. Studio stawia duży nacisk na gameplay, warstwę graficzną oraz combat fun. Uniwersum gry posiada specyficzny setting, jakim jest dieselpunk. Główne cechy to otwarty świat z bogatą różnorodnością lokacji i dynamiczną walką wręcz.
Development gry rozpoczął się w 2020 roku. Obecnie spółka posiada 40-minutowy gameplay, prototypy wszystkich mechanik oraz zamknięty scenariusz. Aktualnie trwają prace produkcyjne związane z przygotowaniem wersji beta. Debiut gry szykowany jest na IV kwartał 2023 roku i będzie to pierwsza polska gra Action Adventure stworzona przez studio indie.
Pierwszy teaser można obejrzeć pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=m-phEaJbX0A
– Tytułem Wardogz chcemy otworzyć drugą linię biznesową dla gier Action Adventures opartych na angażującej oraz niejednoznacznej fabule z elementami akcji i przygody, które w naszej opinii posiadają największy potencjał. Dotychczas, gatunek ten był zarezerwowany w naszym kraju dla dużych studiów AAA, ale doświadczenie naszego zespołu pozwala, by mieć aspiracje na ten ogromny i chłonny rynek. Gra będzie znacznie bardziej rozbudowana od The Beast Inside, a popularny wśród graczy gatunek sprawia, że również grono potencjalnych odbiorców będzie znacznie szersze. To powoduje, że według naszych ostrożnych szacunków zakładamy sprzedaż 450 tys. kopii gry w ciągu pierwszych 24 miesięcy od premiery – mówi Łukasz Smaga, CEO Illusion Ray SA.
Illusion Ray – doświadczony zespół z prestiżowymi nagrodami
Założycielem i prezesem studia jest Łukasz Smaga, który za swój debiutancki hit – The Beast Inside otrzymał nagrodę Pixel Award oraz – jako pierwszy twórca z Polski – główną nagrodę The Webby Awards w kategorii najlepsze efekty wizualne oraz nominację w kategorii gra przygodowa. Do produkcji wykorzystano wówczas technologię Unreal Engine 4, co w połączeniu z techniką fotogrametrii, zapewniło wysokiej jakości fotorealistyczną oprawę graficzną. Finalnie gra rozeszła się w liczbie 0,6 mln kopii i do tej pory cieszy się dobrą opinię wśród graczy – z 4,7 tys. recenzji na Steamie, aż 84 proc. jest pozytywnych. W ramach zespołu deweloperskiego wspierają go m.in.: Dominik Sójka, dyrektor techniczny odpowiadający za aspekty techniczne gier, game design i grafikę oraz Kamil Pazderski, level designer ustalający świat gry i główne filary.
Partnerem biznesowym studia jest Bellwether Rocks, specjalizujący się w projektach z rynku cyfrowej rozrywki. Funduszem zarządzają: Marcin Kobylecki (producent „Miasto ruin” dla Muzeum Powstania Warszawskiego, czy nominowanej do Oscara „Katedry” Tomasza Bagińskiego) odpowiedzialny za produkcje cinematików do serii gier Wiedźmin i teasera Cyberpunk 2077 oraz Kamil Cisło, licencjonowany makler papierów wartościowych, który w swojej karierze doradzał spółkom w poszukiwaniu kapitału oraz wchodzeniu na GPW i NewConnect. Członkiem Rady Nadzorczej funduszu jest Jacek Dukaj, pisarz fantasy.
Kampania crowdfundingowa i debiut na NewConnect
14 czerwca Illusion Ray SA wystartowało z emisją akcji serii E o łącznej wartości 718 tys. zł, przy wycenie Spółki na poziomie 13 mln zł. Cena emisyjna wynosi 1,58 zł za akcję. Oferta jest przeprowadzona na platformie z Navigator Crowd, a szczegółowe warunki zostały zaprezentowane na stronie: https://emisja.illusionray.com/home. Środki pozyskane w ramach emisji posłużą do sfinansowania kontynuacji prac produkcyjnych gry Wardogz oraz przeniesienia wersji PC gry The Beast Inside na konsole.
W połowie 2023 roku Illusion Ray SA planuje zadebiutować na rynku NewConnect. W opinii Zarządu Illusion Ray, wejście na giełdę zmieni postrzeganie spółki przez potencjalnych partnerów oraz umożliwi konkurowanie z dużymi podmiotami. Ambicją zespołu jest zbudowanie na przestrzeni dwóch najbliższych lat profesjonalnego studia, które regularnie będzie wydawało gry z segmentu AA+.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.