Komunikaty PR

Emisja akcji Illusion Ray SA: studio prezentuje pierwszą zapowiedź gry Wardogz

2022-06-30  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Arkadiusz Cegiełka
Good One PR

Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl| |arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl
504 354 106
https://www.goodonepr.pl/

Studio gamingowe Illusion Ray SA udostępniło graczom pierwszy teaser gry Wardogz. Prezentacja efektów prac deweloperów ma miejsce w momencie trwającej emisji crowdfundingowej, której jednym z celów jest finalizacja produkcji gry z datą premiery na koniec 2023 roku. Zarząd szacuje sprzedaż na poziomie 450 tys. kopii w przeciągu dwóch lat. Drugi cel to przeniesienie debiutanckiego hitu – The Beast Inside, który sprzedał się w liczbie 0,6 mln kopii, na konsole starej i nowej generacji. Publiczna emisja akcji o wartości 718 tys. zł odbywa się na platformie Navigator Crowd.

Wardogz to gra z gatunku open world action-adventure, osadzona w alternatywnym świecie Hellstain. Gracz wciela się w rolę członka tytułowej organizacji, któremu przyjdzie zmierzyć ze światem maszyn na tle Wielkiej Wojny toczącej się w środku alternatywnej historii XX-wiecznej Europy. Studio stawia duży nacisk na gameplay, warstwę graficzną oraz combat fun. Uniwersum gry posiada specyficzny setting, jakim jest dieselpunk. Główne cechy to otwarty świat z bogatą różnorodnością lokacji i dynamiczną walką wręcz.

Development gry rozpoczął się w 2020 roku. Obecnie spółka posiada 40-minutowy gameplay, prototypy wszystkich mechanik oraz zamknięty scenariusz. Aktualnie trwają prace produkcyjne związane z przygotowaniem wersji beta. Debiut gry szykowany jest na IV kwartał 2023 roku i będzie to pierwsza polska gra Action Adventure stworzona przez studio indie.

Pierwszy teaser można obejrzeć pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=m-phEaJbX0A

 Tytułem Wardogz chcemy otworzyć drugą linię biznesową dla gier Action Adventures opartych na angażującej oraz niejednoznacznej fabule z elementami akcji i przygody, które w naszej opinii posiadają największy potencjał. Dotychczas, gatunek ten był zarezerwowany w naszym kraju dla dużych studiów AAA, ale doświadczenie naszego zespołu pozwala, by mieć aspiracje na ten ogromny i chłonny rynek. Gra będzie znacznie bardziej rozbudowana od The Beast Inside, a popularny wśród graczy gatunek sprawia, że również grono potencjalnych odbiorców będzie znacznie szersze. To powoduje, że według naszych ostrożnych szacunków zakładamy sprzedaż 450 tys. kopii gry w ciągu pierwszych 24 miesięcy od premiery – mówi Łukasz Smaga, CEO Illusion Ray SA.

Illusion Ray – doświadczony zespół z prestiżowymi nagrodami

Założycielem i prezesem studia jest Łukasz Smaga, który za swój debiutancki hit – The Beast Inside otrzymał nagrodę Pixel Award oraz – jako pierwszy twórca z Polski – główną nagrodę The Webby Awards w kategorii najlepsze efekty wizualne oraz nominację w kategorii gra przygodowa. Do produkcji wykorzystano wówczas technologię Unreal Engine 4, co w połączeniu z techniką fotogrametrii, zapewniło wysokiej jakości fotorealistyczną oprawę graficzną. Finalnie gra rozeszła się w liczbie 0,6 mln kopii i do tej pory cieszy się dobrą opinię wśród graczy – z 4,7 tys. recenzji na Steamie, aż 84 proc. jest pozytywnych. W ramach zespołu deweloperskiego wspierają go m.in.: Dominik Sójka, dyrektor techniczny odpowiadający za aspekty techniczne gier, game design i grafikę oraz Kamil Pazderski, level designer ustalający świat gry i główne filary.

Partnerem biznesowym studia jest Bellwether Rocks, specjalizujący się w projektach z rynku cyfrowej rozrywki. Funduszem zarządzają: Marcin Kobylecki (producent „Miasto ruin” dla Muzeum Powstania Warszawskiego, czy nominowanej do Oscara „Katedry” Tomasza Bagińskiego) odpowiedzialny za produkcje cinematików do serii gier Wiedźmin i teasera Cyberpunk 2077 oraz Kamil Cisło, licencjonowany makler papierów wartościowych, który w swojej karierze doradzał spółkom w poszukiwaniu kapitału oraz wchodzeniu na GPW i NewConnect. Członkiem Rady Nadzorczej funduszu jest Jacek Dukaj, pisarz fantasy.

Kampania crowdfundingowa i debiut na NewConnect

14 czerwca Illusion Ray SA wystartowało z emisją akcji serii E o łącznej wartości 718 tys. zł, przy wycenie Spółki na poziomie 13 mln zł. Cena emisyjna wynosi 1,58 zł za akcję. Oferta jest przeprowadzona na platformie z Navigator Crowd, a szczegółowe warunki zostały zaprezentowane na stronie: https://emisja.illusionray.com/home. Środki pozyskane w ramach emisji posłużą do sfinansowania kontynuacji prac produkcyjnych gry Wardogz oraz przeniesienia wersji PC gry The Beast Inside na konsole.

W połowie 2023 roku Illusion Ray SA planuje zadebiutować na rynku NewConnect. W opinii Zarządu Illusion Ray, wejście na giełdę zmieni postrzeganie spółki przez potencjalnych partnerów oraz umożliwi konkurowanie z dużymi podmiotami. Ambicją zespołu jest zbudowanie na przestrzeni dwóch najbliższych lat profesjonalnego studia, które regularnie będzie wydawało gry z segmentu AA+.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Rola systemów C4I w zapewnianiu łączności w siłach zbrojnych Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:00

Rola systemów C4I w zapewnianiu łączności w siłach zbrojnych

Sebastian Philipp, Key Account Manager w Panasonic TOUGHBOOK, ekspert w dziedzinie systemów C4I Systemy C4I, skrót od Command, Control, Communications, Computer, Intelligence,
IT i technologie Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji
2024-04-23 | 13:30

Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji

Akcelerator AI for Changemakers - stworzony przez Tech To The Rescue ze wsparciem AWS - pomoże organizacjom non-profit, instytucjom i firmom społecznym wykorzystać sztuczną inteligencję w
IT i technologie Model Meta Llama 3 dostępny w AWS Bedrock
2024-04-23 | 13:15

Model Meta Llama 3 dostępny w AWS Bedrock

AWS (Amazon Web Services) ogłosił dziś dostępność modelu Meta Llama 3 w Amazon SageMaker JumpStart. Model Llama 2 jest dostępny w Amazon SageMaker JumpStart i Amazon Bedrock od zeszłego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami

Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.