Emocje zaklęte w betonie. Webinar z udziałem ekspertów Ceramiki Paradyż
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Już 22 września odbędzie się inspirujące, pełne emocji spotkanie online z ekspertami Ceramiki Paradyż, którzy podzielą się swoją wiedzą o najnowszych trendach wnętrzarskich w kontekście powstania setu Home of Concrete, a także zwrócą uwagę na najistotniejsze kwestie dotyczące produktów wykorzystywanych w pracy przez architektów i projektantów wnętrz.
Profesjonaliści dla profesjonalistów
Jakie elementy wpływają na całokształt strategii produktowej? Jak zderzyć ze sobą twarde dane wynikające z analizy potrzeb rynkowych z aktualnymi trendami w projektowaniu wnętrz? Czego potrzeba, by zainspirować się pięknem? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą cenieni przez branżę eksperci Ceramiki Paradyż: Michał Drożdż, dyrektor generalny ds. Designu i strategii marketingowej, Aldona Chudzicka, dyrektor Działu Rozwoju Produktu i Anna Koszowska–Król, zastępca dyrektora ds. Zarządzania Kategoriami Produktów. Webinar „Emocje zaklęte w betonie”, który rozpocznie się 22 września o godzinie 11.00, to niepowtarzalna okazja, by wspólnie posłuchać, a następnie przedyskutować w gronie profesjonalistów najważniejsze zagadnienia związane z produktem, jak i jego wykorzystaniem w aranżacji wnętrz.
Home of Concrete – nowe oblicze betonu
Tytuł webinaru – „Emocje zaklęte w betonie” jest nieprzypadkowy. Od wielu sezonów beton cieszy się ogromnym zainteresowaniem profesjonalistów. Dzięki Ceramice Paradyż możemy odkryć jego zupełnie nową odsłonę. Najnowszy set kolekcji polskiego producenta Home of Concrete to sześć wyjątkowych kolekcji: Moondust, Sunnydust, Silkdust, Granddust, Industrialdust i Desertdust. Płytki zostały stworzone w oparciu o nowatorskie podejście do grafiki cementowej - concrete mix oraz zastosowanie specjalnych technologii zdobniczych. Ich nowoczesne cementowe wzornictwo
i kolory w autentyczny sposób wpisują się w światowe trendy dając efekt, który zachwyci niejednego wielbiciela industrialnych przestrzeni.
Uczestnictwo w webinarze jest bezpłatne. Aby wziąć w nim udział, należy zarejestrować się na stronie: https://event.webinarjam.com/register/1/40r23bx

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.