Komunikaty PR

Emocje zaklęte w betonie. Webinar z udziałem ekspertów Ceramiki Paradyż

2020-09-17  |  14:10
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania jpg ( 0.37 MB )

Już 22 września odbędzie się inspirujące, pełne emocji spotkanie online z ekspertami Ceramiki Paradyż, którzy podzielą się swoją wiedzą o najnowszych trendach wnętrzarskich w kontekście powstania setu Home of Concrete, a także zwrócą uwagę na najistotniejsze kwestie dotyczące produktów wykorzystywanych w pracy przez architektów i projektantów wnętrz.

 

Profesjonaliści dla profesjonalistów

Jakie elementy wpływają na całokształt strategii produktowej? Jak zderzyć ze sobą twarde dane wynikające z analizy potrzeb rynkowych z aktualnymi trendami w projektowaniu wnętrz? Czego potrzeba, by zainspirować się pięknem? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą cenieni przez branżę eksperci Ceramiki Paradyż: Michał Drożdż, dyrektor generalny ds. Designu i strategii marketingowej, Aldona Chudzicka, dyrektor Działu Rozwoju Produktu i Anna Koszowska–Król, zastępca dyrektora ds. Zarządzania Kategoriami Produktów. Webinar Emocje zaklęte w betonie”, który rozpocznie się 22 września o godzinie 11.00, to niepowtarzalna okazja, by wspólnie posłuchać, a następnie przedyskutować w gronie profesjonalistów najważniejsze zagadnienia związane z produktem, jak i jego wykorzystaniem w aranżacji wnętrz​​​​​​​.

 

Home of Concrete – nowe oblicze betonu

Tytuł webinaru – „Emocje zaklęte w betonie” jest nieprzypadkowy. Od wielu sezonów beton cieszy się ogromnym zainteresowaniem profesjonalistów. Dzięki Ceramice Paradyż możemy odkryć jego zupełnie nową odsłonę. Najnowszy set kolekcji polskiego producenta Home of Concrete to sześć wyjątkowych kolekcji: Moondust, Sunnydust, Silkdust, Granddust, Industrialdust i Desertdust. Płytki zostały stworzone w oparciu o nowatorskie podejście do grafiki cementowej - concrete mix oraz zastosowanie specjalnych technologii zdobniczych. Ich nowoczesne cementowe wzornictwo
i kolory w autentyczny sposób wpisują się w światowe trendy dając efekt, który zachwyci niejednego wielbiciela industrialnych przestrzeni.

 

Uczestnictwo w webinarze jest bezpłatne. Aby wziąć w nim udział, należy zarejestrować się na    stronie: https://event.webinarjam.com/register/1/40r23bx

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja MBA – nie dla akademickości, tak dla biznesowego doświadczenia Biuro prasowe
2024-05-09 | 12:15

MBA – nie dla akademickości, tak dla biznesowego doświadczenia

Tylko 39 proc. menedżerów uważa, że wykładowcami w programach MBA powinna być kadra naukowa polskich uczelni. Zdecydowana większość widzi w tej roli konsultantów i
Edukacja Lęk i smutek - jak pomóc dziecku osiągnąć spokój?
2024-05-07 | 15:52

Lęk i smutek - jak pomóc dziecku osiągnąć spokój?

Nie daje wytchnienia nawet nocy, zaburzając sen i powodując ciągłe niewyspanie. A dziecko staje się coraz bardziej wycofane i nieobecne.   - Wiemy, jak ważne jest wsparcie
Edukacja Znamy wyniki 2. edycji Universiady – zwycięzcami młodzi naukowcy z Oławy
2024-04-30 | 01:00

Znamy wyniki 2. edycji Universiady – zwycięzcami młodzi naukowcy z Oławy

PPG (NYSE: PPG) poinformowała, że wyłoniono zwycięskie zespoły 2. edycji konkursu Universiada. Pierwsze miejsce i 5000 zł przyznano drużynie ze SP nr 8 w Oławie, drugie miejsce i 2500 zł

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.