Komunikaty PR

Emoti.pl obchodzi 1 urodziny

2022-10-20  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sofiia Baianova
Wyjątkowy Prezent

ul. Edwarda Jelinka 27
01-646 Warszawa
sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl| |sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl
690396752
https://www.wyjatkowyprezent.pl/

Jesień 2022 jest czasem hucznych celebracji dla Emoti Group, częścią której jest portal Emoti.pl, który właśnie kończy 1 rok swojej działalności. Czym może pochwalić się młoda firma i jakie plany snuje na przyszłość? 

 

Unikatowy portal na polskim rynku 

12 miesięcy temu na polskim rynku pojawiła się firma Emoti.pl. To serwis oferujący pobyty w różnych częściach Polski i Europy, z możliwością rezerwacji bezpośredniej lub zakupu vouchera. Emoti to różne obiekty - od nowoczesnych hoteli ze SPA i bogatą ofertą masaży, przez Medical SPA i sanatoria, aż do klimatycznych miejsc, znajdujących się blisko natury.

Na tle polskich i europejskich serwisów do rezerwacji pobytów, Emoti.pl tworzy i zajmuje nową niszę. To serwis sprzedający m.in. vouchery, które świetnie sprawdzają się na prezent dla siebie i innych.

Oprócz wielu ofert hotelowych, jest portalem, który u podstaw swojego biznesu położył troskę o zielone płuca Ziemi. Emoti.pl współpracuje z fundacją Las na Zawsze, a każdy sprzedany pobyt to kolejny metr kwadratowy lasów.

 

Ambicje przekute w sukces

Z okazji urodzin serwis, we współpracy z Partnerami, przygotował szereg specjalnych ofert pobytowych. A to dzięki wybudowanej przez ten rok sieci dobrych partnerstw - zapewnia Radosław Przybyszewski, Business Development Manager Emoti.pl. 

“Sukcesem i jednocześnie owocem ambitnej pracy jest na pewno pozyskanie takiej liczby Partnerów, mimo przeciwności losu. Co więcej, w ciągu roku wprowadzone zostały dwa rodzaje ofert - klasyczna rezerwacyjna oraz prezentowa, w postaci voucherów, które rezerwowane są w późniejszym terminie. Jest to unikalna cecha wyróżniająca nas w branży. I z naszego doświadczenia widzimy, że oba rozwiązania cieszą się podobnym powodzeniem wśród klientów” - opowiada Radosław Przybyszewski. 

    Oferta na stronie emoti.pl ciągle się rozwija i w październiku wyniosła ponad 35 miast i miejscowości, do których można się wybrać. Emoti.pl to luksusowe obiekty nad morzem, oferujące wypoczynek na najwyższym możliwym poziomie, klimatyczne górskie miejsca, znajdujące się w pobliżu tras spacerowych i hotele blisko natury, umożliwiające pobyt nad jeziorem czy w lesie. 

Portal oferuje wypoczynek, który dla każdego oznacza coś nieco innego. Każdy z ponad 80 Partnerów Biznesowych zapewnia różny rodzaj relaksu - od imponujących pałaców, w którym czuć ducha historii, przez obiekty w centrum miasta i blisko popularnych atrakcji, aż do klimatycznych miejsc, w którym niemalże kończy się cywilizacja.

 

Dalej - więcej

Młody projekt nie zamierza zwalniać tempa. Zapowiada rozwój, dostosowanie oferty do potrzeb stałych i nowych klientów oraz spełnianie marzeń o dobrym wypoczynku - w Polsce i poza jej granicami. 

“Do końca roku szykujemy się na prężny rozwój oferty. Przed nami nowe współprace z Partnerami Biznesowymi, również tymi z najwyższej półki. Co mogę dodać? Niezmiennie zapraszamy do współpracy!” - podsumowuje Radosław Przybyszewski. 

O Emoti.pl

Emoti.pl jest częścią Emoti Group, która ma ugruntowaną pozycję na rynku polskim, litewskim, łotewskim, estońskim i fińskim, a jej częścią jest między innymi Wyjątkowy Prezent. Emoti.pl oferuje pobyty zarówno w klasycznej formie, rezerwowanej od razu w momencie zakupu, jak i w formie voucherów na pobyty, rezerwowanych w późniejszym terminie i świetnie sprawdzających się na prezent - dla siebie i bliskich. Emoti to przeróżne obiekty - od nowoczesnych hoteli, przez Medical SPA i sanatoria, aż do klimatycznych miejsc poza głównymi miastami. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Wyjątkowy Prezent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.