eService pomoże w wymianie kasy fiskalnej, doda nowoczesny terminal i 100 zł
Najpóźniej do 1 lipca br., kolejne grupy przedsiębiorców muszą rozpocząć rejestrowanie przeprowadzanych transakcji za pomocą kas fiskalnych on-line. Wymiana kas starego typu na urządzenia on-line współpracujące z nowoczesnym terminalem płatniczym jest okazją do zwiększenia komfortu pracy i skrócenia czasu obsługi klientów. Integracja z terminalem nie zwiększa kosztów wymiany kasy, a podnosi bezpieczeństwo i może być źródłem oszczędności. W ofercie największego polskiego agenta rozliczeniowego zapewnia także bonus pieniężny.
Przedsiębiorcom został już niespełna miesiąc na wymianę starych kas fiskalnych. Od 1 lipca br., obowiązek używania kas rejestrujących on-line wszystkie transakcje dotyczyć będzie także podmiotów prowadzących działalność usługową jako kosmetyczki, fryzjerzy, lekarze i stomatolodzy, prawnicy, branża budowlana, a także siłownie oraz kluby fitness. Choć konieczność zaopatrzenia się w nowe urządzenie wynika bezpośrednio z obowiązku nałożonego przez Ministerstwo Finansów, może ono przynieść przedsiębiorcom dodatkowe korzyści.
Nowoczesne kasy fiskalne on-line, oprócz spełniania wymogów określonych przez Ministerstwo, zapewniają też współpracę z terminalami płatniczymi obsługującymi płatności bezgotówkowe towarzyszące rejestrowanym transakcjom. Połączenie tych urządzeń umożliwia zmniejszenie liczby operacji związanych z obsługą sprzedaży, a także ograniczenie czasu i zużycia materiałów eksploatacyjnych. Z myślą o tym, lider polskiego rynku transakcji elektronicznych – eService we współpracy z czołowymi dostawcami kas fiskalnych, przygotował ofertę „Odbierz bonus”. Korzystający z niej przedsiębiorcy otrzymają pomoc w wyborze sprawdzonego dostawcy kasy fiskalnej, szybko i wygodnie zamówią współpracujący z nią nowoczesny terminal płatniczy, a co najważniejsze zdążą wymienić kasę w terminie, zyskując dodatkowo premię pieniężną.
Akcja „Odbierz bonus” to ułatwienie wymiany kasy fiskalnej i premia pieniężna za skorzystanie z usług eService, ale przede wszystkim wymierne korzyści i zwiększenie komfortu prowadzenia biznesu. Połączenie kasy z terminalem umożliwia jednoczesną rejestrację transakcji handlowej oraz automatyczną obsługę płatności kartą. W efekcie, niemal o połowę skraca czas trwania tych czynności i obniża ryzyko pomyłki przy ich wykonywaniu– powiedziała Joanna Seklecka, Prezes Zarządu eService.
Oferta „Odbierz bonus” jest adresowana zarówno do przedsiębiorców chcących skorzystać z dofinansowania na terminal płatniczy w Programie Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego Polska Bezgotówkowa, jak i pozostałych. Aby z niej skorzystać wystarczy zarejestrować się na https://odbierzbonus.eservice.pl/ i podpisać umowę na terminal.
W ramach oferty przedsiębiorcy mają do wyboru kilka modeli terminali płatniczych oraz Pinpadów, w tym m.in. LANE 3500 - nowoczesny, estetyczny PINpad zapewniający sprawną akceptację wszystkich typów kart płatniczych, portfeli elektronicznych (takich jak G Pay, Apple Pay, Garmin Pay) oraz transakcji BLIK. Pełna lista urządzeń dostępnych w ofercie znajduje się na stronie akcji.
Informacje dodatkowe:
Nowelizacja ustawy o podatku od towarów i usług nakłada na przedsiębiorców obowiązek rejestrowania wszystkich prowadzonych transakcji w czasie rzeczywistym za pośrednictwem tzw. kas fiskalnych on-line, zapewniających stałe połączenie z siecią informatyczną Ministerstwa Finansów. Sukcesywnie rozszerza jednocześnie zakres działalności gospodarczej objętej tym obowiązkiem. Niedostosowanie się do obowiązku posiadania i rejestracji transakcji za pomocą kasy fiskalnej on-line uniemożliwi prowadzenie działalności gospodarczej.
Oferta „Odbierz bonus” jest zgodna z zasadami programu Polska Bezgotówkowa. Oznacza to możliwość bezpłatnego użytkowania terminali płatniczych w czasie do 12 miesięcy lub do limitu transakcji 100 000 zł. Przedsiębiorcy korzystający z programu Polska Bezgotówkowa nie ponoszą kosztów obsługi transakcji kartami Visa i Mastercard, a tylko w eService – również kosztów transakcji kartami Diners, JCB i UnionPay oraz transakcji BLIK. Więcej na: www.bezgotowki.pl
Dla firm niespełniających zasad programu Polska Bezgotówkowa, eService ma atrakcyjną ofertę komercyjną, dostosowaną do potrzeb każdej branży. Informacje na jej temat można uzyskać poprzez infolinię +48 22 229 29 44 lub na stronie www.eservice.pl.
***
Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. (www.eservice.pl), jest liderem polskiego rynku akceptacji kart płatniczych oraz rozliczania transakcji elektronicznych. Od ponad 20 lat umożliwia niezawodne przyjmowanie płatności bezgotówkowych w mobilnych i stacjonarnych punktach usługowych, sklepach oraz sieciach handlowych. Jest także dostawcą nowoczesnej bramki płatniczej oraz rozwiązań dla e-commerce i m-commerce. Jako jedyna firma polskiej branży płatniczej, gwarantuje bezpieczeństwo oraz najwyższą jakość świadczonych usług, regularnie potwierdzaną Certyfikatem TUV ISO 9001 oraz PCI P2PE. Jej wyróżnikiem jest także największa w kraju - własna sieć serwisowa oraz czynne 24 godziny na dobę Centrum Obsługi Akceptanta, obsługujące klientów z Polski i 11 zagranicznych rynków, na których działa. eService wspiera popularyzację płatności bezgotówkowych w małych i średnich przedsiębiorstwach, jednostkach samorządu terytorialnego oraz instytucjach publicznych. Dzięki specjalnej, rozszerzonej ofercie, którą udostępnia w Programie Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego – Polska Bezgotówkowa, jest dostawcą usług najchętniej wybieranym przez jego uczestników. Z myślą o ich wygodzie uruchomił tez portal www.bezgotowki.pl, którym obok serwisu www.sklepywsieci.com pomaga polskim przedsiębiorcom w rozpoczęciu akceptacji płatności bezgotówkowych - w sklepach tradycyjnych i on-line.
Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o., jest częścią notowanej na NASDAQ grupy EVO Payments International (66 proc.) oraz PKO Banku Polskiego (34 proc).
EVO Payments, Inc. (NASDAQ: EVOP) jest wiodącym dostawcą technologii płatniczych i usług dostępnych w ponad 150 walutach, na ponad 50 rynkach świata. EVO oferuje szereg innowacyjnych, niezawodnych i bezpiecznych rozwiązań płatniczych dla przedsiębiorców, od małych i średnich przedsiębiorstw po międzynarodowe firmy i organizacje. Jako w pełni zintegrowany agent rozliczeniowy i procesor płatności, EVO zapewnia konkurencyjne rozwiązania, które promują rozwój biznesu, zwiększają lojalność klientów oraz zwiększają bezpieczeństwo przetwarzanych danych.
Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA
Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.