eService pomoże w wymianie kasy fiskalnej, doda nowoczesny terminal i 100 zł
Najpóźniej do 1 lipca br., kolejne grupy przedsiębiorców muszą rozpocząć rejestrowanie przeprowadzanych transakcji za pomocą kas fiskalnych on-line. Wymiana kas starego typu na urządzenia on-line współpracujące z nowoczesnym terminalem płatniczym jest okazją do zwiększenia komfortu pracy i skrócenia czasu obsługi klientów. Integracja z terminalem nie zwiększa kosztów wymiany kasy, a podnosi bezpieczeństwo i może być źródłem oszczędności. W ofercie największego polskiego agenta rozliczeniowego zapewnia także bonus pieniężny.
Przedsiębiorcom został już niespełna miesiąc na wymianę starych kas fiskalnych. Od 1 lipca br., obowiązek używania kas rejestrujących on-line wszystkie transakcje dotyczyć będzie także podmiotów prowadzących działalność usługową jako kosmetyczki, fryzjerzy, lekarze i stomatolodzy, prawnicy, branża budowlana, a także siłownie oraz kluby fitness. Choć konieczność zaopatrzenia się w nowe urządzenie wynika bezpośrednio z obowiązku nałożonego przez Ministerstwo Finansów, może ono przynieść przedsiębiorcom dodatkowe korzyści.
Nowoczesne kasy fiskalne on-line, oprócz spełniania wymogów określonych przez Ministerstwo, zapewniają też współpracę z terminalami płatniczymi obsługującymi płatności bezgotówkowe towarzyszące rejestrowanym transakcjom. Połączenie tych urządzeń umożliwia zmniejszenie liczby operacji związanych z obsługą sprzedaży, a także ograniczenie czasu i zużycia materiałów eksploatacyjnych. Z myślą o tym, lider polskiego rynku transakcji elektronicznych – eService we współpracy z czołowymi dostawcami kas fiskalnych, przygotował ofertę „Odbierz bonus”. Korzystający z niej przedsiębiorcy otrzymają pomoc w wyborze sprawdzonego dostawcy kasy fiskalnej, szybko i wygodnie zamówią współpracujący z nią nowoczesny terminal płatniczy, a co najważniejsze zdążą wymienić kasę w terminie, zyskując dodatkowo premię pieniężną.
Akcja „Odbierz bonus” to ułatwienie wymiany kasy fiskalnej i premia pieniężna za skorzystanie z usług eService, ale przede wszystkim wymierne korzyści i zwiększenie komfortu prowadzenia biznesu. Połączenie kasy z terminalem umożliwia jednoczesną rejestrację transakcji handlowej oraz automatyczną obsługę płatności kartą. W efekcie, niemal o połowę skraca czas trwania tych czynności i obniża ryzyko pomyłki przy ich wykonywaniu– powiedziała Joanna Seklecka, Prezes Zarządu eService.
Oferta „Odbierz bonus” jest adresowana zarówno do przedsiębiorców chcących skorzystać z dofinansowania na terminal płatniczy w Programie Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego Polska Bezgotówkowa, jak i pozostałych. Aby z niej skorzystać wystarczy zarejestrować się na https://odbierzbonus.eservice.pl/ i podpisać umowę na terminal.
W ramach oferty przedsiębiorcy mają do wyboru kilka modeli terminali płatniczych oraz Pinpadów, w tym m.in. LANE 3500 - nowoczesny, estetyczny PINpad zapewniający sprawną akceptację wszystkich typów kart płatniczych, portfeli elektronicznych (takich jak G Pay, Apple Pay, Garmin Pay) oraz transakcji BLIK. Pełna lista urządzeń dostępnych w ofercie znajduje się na stronie akcji.
Informacje dodatkowe:
Nowelizacja ustawy o podatku od towarów i usług nakłada na przedsiębiorców obowiązek rejestrowania wszystkich prowadzonych transakcji w czasie rzeczywistym za pośrednictwem tzw. kas fiskalnych on-line, zapewniających stałe połączenie z siecią informatyczną Ministerstwa Finansów. Sukcesywnie rozszerza jednocześnie zakres działalności gospodarczej objętej tym obowiązkiem. Niedostosowanie się do obowiązku posiadania i rejestracji transakcji za pomocą kasy fiskalnej on-line uniemożliwi prowadzenie działalności gospodarczej.
Oferta „Odbierz bonus” jest zgodna z zasadami programu Polska Bezgotówkowa. Oznacza to możliwość bezpłatnego użytkowania terminali płatniczych w czasie do 12 miesięcy lub do limitu transakcji 100 000 zł. Przedsiębiorcy korzystający z programu Polska Bezgotówkowa nie ponoszą kosztów obsługi transakcji kartami Visa i Mastercard, a tylko w eService – również kosztów transakcji kartami Diners, JCB i UnionPay oraz transakcji BLIK. Więcej na: www.bezgotowki.pl
Dla firm niespełniających zasad programu Polska Bezgotówkowa, eService ma atrakcyjną ofertę komercyjną, dostosowaną do potrzeb każdej branży. Informacje na jej temat można uzyskać poprzez infolinię +48 22 229 29 44 lub na stronie www.eservice.pl.
***
Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. (www.eservice.pl), jest liderem polskiego rynku akceptacji kart płatniczych oraz rozliczania transakcji elektronicznych. Od ponad 20 lat umożliwia niezawodne przyjmowanie płatności bezgotówkowych w mobilnych i stacjonarnych punktach usługowych, sklepach oraz sieciach handlowych. Jest także dostawcą nowoczesnej bramki płatniczej oraz rozwiązań dla e-commerce i m-commerce. Jako jedyna firma polskiej branży płatniczej, gwarantuje bezpieczeństwo oraz najwyższą jakość świadczonych usług, regularnie potwierdzaną Certyfikatem TUV ISO 9001 oraz PCI P2PE. Jej wyróżnikiem jest także największa w kraju - własna sieć serwisowa oraz czynne 24 godziny na dobę Centrum Obsługi Akceptanta, obsługujące klientów z Polski i 11 zagranicznych rynków, na których działa. eService wspiera popularyzację płatności bezgotówkowych w małych i średnich przedsiębiorstwach, jednostkach samorządu terytorialnego oraz instytucjach publicznych. Dzięki specjalnej, rozszerzonej ofercie, którą udostępnia w Programie Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego – Polska Bezgotówkowa, jest dostawcą usług najchętniej wybieranym przez jego uczestników. Z myślą o ich wygodzie uruchomił tez portal www.bezgotowki.pl, którym obok serwisu www.sklepywsieci.com pomaga polskim przedsiębiorcom w rozpoczęciu akceptacji płatności bezgotówkowych - w sklepach tradycyjnych i on-line.
Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o., jest częścią notowanej na NASDAQ grupy EVO Payments International (66 proc.) oraz PKO Banku Polskiego (34 proc).
EVO Payments, Inc. (NASDAQ: EVOP) jest wiodącym dostawcą technologii płatniczych i usług dostępnych w ponad 150 walutach, na ponad 50 rynkach świata. EVO oferuje szereg innowacyjnych, niezawodnych i bezpiecznych rozwiązań płatniczych dla przedsiębiorców, od małych i średnich przedsiębiorstw po międzynarodowe firmy i organizacje. Jako w pełni zintegrowany agent rozliczeniowy i procesor płatności, EVO zapewnia konkurencyjne rozwiązania, które promują rozwój biznesu, zwiększają lojalność klientów oraz zwiększają bezpieczeństwo przetwarzanych danych.

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.