E-Shopping Group otwiera się na nowe marki własne
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
E-Shopping Group – notowana na NewConnect spółka e-commerce, działająca w elastycznym modelu dropshippingu i rozwijająca swoje marki własne – prognozuje przekroczenie 3010 zamówień w lutym 2024, co pozwoli osiągnąć stabilne, względem stycznia, przychody brutto ze sprzedaży na poziomie ponad 302 tys. zł. W celu dalszego skalowania biznesu, firma niedawno wprowadziła na rynek swoją pierwszą markę własną 'Bentivolio', a dalsza wizja rozwoju obejmuje sukcesywne wprowadzanie kolejnych marek własnych. Oferta spółki już jest dostępna na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji, a kolejnym kierunkiem zbytu będą rynek rumuński i region Bliskiego Wschodu.
Firma od ponad roku prężnie działa w elastycznym i nisko kosztowym modelu dropshippingu, cechującym się zróżnicowaną ofertą produktową i dynamicznym wzrostem koszyka zamówień. Liczba klientów E-Shopping Group tylko od początku bieżącego roku przekroczyła 6 tysięcy osób. Dodatkowo firma rozwija swoje marki własne, z czego pierwsza, bentivolio.com już zalicza dynamiczny rozwój.
- Jesteśmy jednym z nielicznych przykładów udanej zmiany profilu działalności spółki z rodzimego rynku publicznego. W krótkim czasie udało nam się stworzyć zdrowo prosperujący biznes z zaangażowanym i ambitnym zespołem, który miesiąc po miesiącu generuje satysfakcjonujące przychody i przyciąga coraz to szersze grono zadowolonych klientów. To efekt przemyślanej strategii i ciągłej analizy kosztów. – mówi Maciej Nowak, prezes zarządu w E-Shopping Group.
E-Shopping Group to spółka specjalizująca się w handlu internetowym, która prowadzi obecnie 7 e-sklepów, zarówno na własnych witrynach internetowych, jak i na międzynarodowych platformach sprzedażowych. Oferta obejmuje: narzędzia, dom i ogród, artykuły przemysłowe, zabawki. Najnowszą marką własną jest Bentivolio. Oferta nowego brandu obejmuje kilkaset modeli oprawek okularowych wraz z akcesoriami, które dostępne są w sprzedaży bezpośredniej i w sklepie internetowym. Wkrótce asortyment sklepu zostanie wzbogacony o różnorodną kolekcję opraw przeciwsłonecznych.
-Ciepłe przyjęcie brandu Bentivolio sprawia, że chcemy sięgnąć po więcej. Już bierzemy pod uwagę kolejną markę własną, tym razem z segmentu FMCG, którą będziemy chcieli uruchomić jeszcze w tym półroczu. – mówi Dariusz Wais, Przewodniczący Rady Nadzorczej E-Shopping Group S.A. – Nasza dynamiczna ścieżka rozwoju napawa nas optymizmem co do osiągnięcia wyników końcowych za rok 2023, które w tym roku będziemy starali się podwoić – dodaje.
Poza rozszerzaniem portolio brandów spółka konsekwentnie buduje multibrandowy hub w segmencie międzynarodowej sprzedaży internetowej. Aktualnie oferta jest dostępna na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji. Kolejne plany ekspansji obejmują wejście na rynek rumuński oraz region Bliskiego Wschodu.
Szacuje się, że do 2027 roku polski rynek e-commerce będzie wart 187 mld zł.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc
Do 2030 roku z gospodarki o obiegu zamkniętym ma pochodzić co czwarty surowiec. Aby przyspieszyć ten proces, w Polsce potrzeba nowej, międzysektorowej Mapy Drogowej dla Gospodarki o Obiegu Zamkniętym – wskazywali eksperci w trakcie Polish Circular Forum. Obecny dokument nie spełnia już swojej roli i wymaga aktualizacji. Na braku jasnych przepisów i systemu wsparcia najbardziej cierpią przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. – Z naszych badań wynika, że tylko 3–3,5 proc. firm z sektora MŚP jest świadomych i przygotowanych do transformacji – ocenia Agnieszka Zdanowicz, wiceprezes Klastra Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu.
Prawo
Wspólna polityka rolna do deregulacji. Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników

Prawie 1,6 mld euro – tyle mają wynieść roczne oszczędności dla rolników po uproszczeniu wspólnej polityki rolnej. Zaproponowany w maju przez Komisję Europejską pakiet zmian zakłada redukcję części obowiązków administracyjnych, które dziś spoczywają na rolnikach ubiegających się o unijne wsparcie. Szczególnie dotyczy to płatności dla drobnych rolników. Jak podkreślają eksperci, wszelkie zmiany, które będą działać na rzecz konkurencyjności unijnego rolnictwa, są wskazane, ale przy uwzględnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa żywności.
Polityka
W rosyjskiej niewoli może przebywać kilkadziesiąt tysięcy Ukraińców. Napięta sytuacja geopolityczna sprzyja Rosji

W rosyjskiej niewoli przebywa około 10 tys. obywateli Ukrainy, z czego ponad 8 tys. to żołnierze. Łącznie jednak może ich być nawet kilkukrotnie więcej. ONZ podaje, że ponad 95 proc. ukraińskich jeńców wojennych jest poddawanych torturom. – Pogarszająca się sytuacja międzynarodowego bezpieczeństwa i wzrost wpływów do budżetu Federacji Rosyjskiej ze względu na wzrost cen ropy mogą się negatywnie odbić na planowanych wymianach jeńców – ocenia Michał Dworczyk, wiceprzewodniczący Komisji Bezpieczeństwa i Obrony w Parlamencie Europejskim.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.