Etisoft dostarczy etykiety na produkty Sanofi
Etisoft dostarczy etykiety na produkty Sanofi!
Etisoft, producent i dostawca etykiet, elementów funkcyjnych oraz nowoczesnych rozwiązań inżynierskich dla Przemysłu 4.0, został dostawcą etykiet do Sanofi, jednej z największych firm farmaceutycznych na świecie.
Etisoft, po trwających niemal rok negocjacjach, został wybrany w globalnym przetargu na dostawcę do europejskich fabryk koncernu kilka rodzajów etykiet na opakowania leków oraz aplikowanych bezpośrednio na produkt. W kilkuetapowym przetargu uczestniczyło 180 firm z całego świata. Ze strony Etisoft przetarg koordynował Etisoft Węgry, wspierany przez ekspertów firmy z działów technologii i jakości z centrali firmy w Gliwicach. Sanofi to kolejna firma farmaceutyczna w portfolio odbiorców produktów Etisoft.
– Doświadczenie i wiedza ekspercka w doborze rozwiązań mających na celu znakowanie produktów na liniach produkcyjnych, znajomość najnowszych trendów jakościowych i wymagań logistycznych, które budowaliśmy przez lata z producentami topowych światowych marek sprawiły, że przeszliśmy kilkuetapowy etap przetargowy i otrzymaliśmy nominację na dostawy etykiet do kilku zakładów zlokalizowanych na terenie Europy – podkreśla Marcin Kosicki, dyrektor poznańskiego oddziału Etisoft, jeden z uczestników negocjacji i dodaje. – Nie udałoby się osiągnąć tego sukcesu, gdyby nie zaangażowanie całego zespołu dedykowanego do tego projektu.
– Zostaliśmy docenieni jako ekspert w produkcji etykiet dla wielu branż, w tym dla wymagającej branży farmaceutycznej; firma z doświadczeniem w doborze właściwych rozwiązań. Etisoft oprócz produkcji standardowych etykiet specjalizuje się również w dostarczaniu rozwiązań specjalistycznych. Jest bowiem pomysłodawcą autorskiego systemu etiCALLS dla farmacji, laboratoriów czy centrów krwiodawstwa – dodaje Orsi Bajusz, dyrektor Etisoft Węgry.
Sanofi jest międzynarodową firmą farmaceutyczną, specjalizującą się w badaniach, rozwoju, produkcji i sprzedaży leków innowacyjnych i generycznych, szczepionek, leków bez recepty (OTC), produktów w zakresie pielęgnacji zdrowia i urody (Consumer Healthcare). Ma 112 zakładów produkcyjnych w 41 krajach świata, zatrudnia ponad 100 tys. pracowników.
Etisoft to firma z ponad 25-letnim doświadczeniem, producent etykiet samoprzylepnych, dostawca urządzeń AutoID, systemów aplikujących etykiety, rozwiązań RFID, systemów wizyjnych oraz systemów intralogistycznych opartych o wózki AGV. W centrali w Gliwicach zatrudnia ponad 400 osób, ma osiem oddziałów w Polsce i za granicą.

Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.