Komunikaty PR

Ewa Meissner i WhiteSmoke Studio wśród ambasadorów Fujifilm

2021-02-12  |  01:00
Biuro prasowe

„Fujifilm to jedyny producent, który ma spójny ekosystem idealnie wpisujący się w nasz workflow.To mieszanka niewielkich korpusów APS-C z nieco większymi aparatami średnioformatowymi. Zarówno seria X jak i GFX jest tym, czym bezlusterkowce powinny być od początku: narzędziami wspierającymi kreatywny proces, których możemy użyć w szerokim spectrum zastosowań począwszy od zdjęć reporterskich, po wymagające zdjęcia komercyjne oraz film. Niezależnie z jakich korpusów korzystamy otrzymujemy zawsze równie wysoką jakość obrazu, spójną kolorystykę oraz doskonałą ergonomię połączoną z niewielkimi rozmiarami i wagą, co jest niezwykle ważne w naszej pracy. Dodatkowym aspektem, który jest dla nas niezmiernie ważny to fakt, że Fujifilm zapewnia długie wsparcie aparatów udoskonalając je przez same uaktualnienia oprogramowanie. I nie są to kosmetyczne zmiany, a duże usprawnienia. Czuć, że firma słucha fotografów i proponuje produkty niemalże szyte na miarę. Jest to niezwykle rzadka w obecnych czasach filozofia human to human i odejście od projektowania sprzętu przez księgowych czego dowodem są takie maszyny jak XT4 czy nadchodzący GFX100s.“ – twierdzą WhiteSmoke Studio.

 

„Fujifilm to przede wszystkim świetna jakość obrazu i koloru. Po wieloletniej pracy nad długoterminowymi projektami dokumentalnymi z aparatem analogowym na negatywach Fuji, bez problemu odnalazłam interesujące mnie tony barw w wybranych trybach symulacji filmowej. Aparaty Fujifilm są dla mnie zgrabne i wyjątkowo stylowe.“ – uważa Ewa Meissner.

 

Fujifilm o współpracy z ambasadorami

„Jest nam bardzo miło, że rozpoczynamy współpracę  z WhiteSmoke Studio, ponieważ cenimy ich wyróżniający się styl, który stał się inspiracją dla wielu fotografów ślubnych. Z kolei Ewa Meissner to utalentowana dokumentalistka z dużym doświadczeniem w zakresie fotoedycji książek. Jesteśmy podekscytowani i z niecierpliwością oczekujemy wspólnych projektów”.

- powiedział Tomasz Taberski, Business Unit Manager, Imaging Division Fujifilm.

 

Ewa Meissner – biografia:

Ewa Meissner urodziła się w Warszawie w 1971r. W latach 2000-2005 studiowała dziennikarstwo na Wydziale Politologii Collegium Civitas w Warszawie. Współzałożycielka agencji Napo Images. Współpracowała jako kurator i współorganizator wystaw fotograficznych min. z Centrum Sztuki Współczesnej, Starą Galerią Związku Polskich Artystów Fotografików,  Zamkiem Królewskim w Warszawie, Centrum Sztuki i Techniki Japońskiej "Manngha" w Krakowie.

Od 2010 roku współpracuje z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego prowadząc zajęcia z fotografii prasowej, historii fotografii mody i historii fotografii japońskiej. Fotoedytorka książek fotograficznych, min. "Echa" Maksymiliana Rigamontiego, "Some Things are Quieter Than Others" Jacka Foty, "Message" Macieja Jeziorka, "Two tailed dog" Michała Adamskiego. Autorka bloga promującego fotografię dokumentalną Polish Documentary Photography Links.  Jej prace, oscylujące pomiędzy fotografią socjologiczno-dokumentalną a fotografią streetową, wystawiane były  min. w Polsce, Francji, Czechach, Anglii i Stanach Zjednoczonych.

WhiteSmoke Studio – biografia:

Duet WhiteSmoke Studio, czyli Dorota Kaszuba i Michał Warda mieszka w Warszawie. Dorota jest absolwentką Studium Fotografii ZPAF i Wydziału Komunikacji Multimedialnej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Michał to samouk, który reporterskie szlify zdobywał pracując dla agencji prasowych. Podstawowym obszarem ich działań jest fotografia i film. Są związani z reportażem i fotografią uliczną. W 2006 założyli WhiteSmoke Studio, które szturmem weszło do świadomości jako pionierski team przenoszący z powodzeniem na grunt fotografii ślubnej streeta i modę. Doświadczenie w fotografii portretowej zdobywali pracując dla prasy i agencji reklamowych. Publikowali m.in. w: Rzeczpospolita, Zwierciadło, Wprost, Sens, Gala, Viva, Joy!, Samo Zdrowie i wielu innych. Włoski Magazyn JM: JUST MARRIED dwa lata z rzędu (2009 i 2010) uznał WhiteSmoke Studio za jednych z najlepszych fotografów ślubnych na świecie. Znajdują się wśród laureatów licznych międzynarodowych konkursów branżowych organizowanych przez WPJA, AGWPJA, ISPWP i Fearless Photographers oraz IPA Spikerzy/wykładowcy: 2015 Fearless Photographers Conference, Bukareszt, Rumunia i 2016 Snap Photography Festival w Walii, UK oraz wiele wystąpień na polskich konferencjach takich jak Boring Workshop. Są jurorami w międzynarodowych konkursach branżowych. Od 2012 prowadzą autorskie warsztaty fotograficzne, na których goszczą fotografów z całej Europy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.