Fantasyexpo rozwija usługę Performance Marketingu o kolejny obszar
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Rozwój branży gamingowej oraz rozwój platformy TikTok rosną wykładniczo i coraz mocniej się zazębiają. Agencja gamingowa Fantasyexpo, śledząc światowe trendy, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku, oferując całkowicie nowe rozwiązania i możliwości dotarcia do społeczności graczy.
Gry wideo to druga najpopularniejsza kategoria tematyczna na TikToku. W 2020 roku miesięczna ilość treści związanych z gamingiem gwałtownie wzrosła i trend ten utrzymuje się na stałym, wysokim poziomie. Nierozerwalny z gamingiem esport, również coraz mocniej zaznacza się w statystykach, dając agencjom gamingowym ogromne pole do działania w zakresie łączenia marek ze społecznością w tym obszarze. Fantasyexpo, które od lat działa na tym polu i doskonale rozumie społeczność graczy, podejmuje kolejny nowatorski krok, do tego, by jeszcze efektywniej móc prowadzić działania komunikacyjne.
Jakub Kozłowski, Performance Marketing Coordinator w Fantasyexpo ocenia, że działania na TikToku pozwolą na zwiększenie efektywności kampanii prowadzonych dla branży gamingowej i nie tylko - Reklama na TikToku to możliwość dotarcia do nowych odbiorców, często nie korzystających z innych platform, jak Facebook czy Instagram. Dla naszych klientów to szansa na uzyskanie przewagi nad konkurencją, która jeszcze nie penetruje tego kanału. W przypadku reklam na TikToku kluczowe jest, aby kreacja wpasowała się w stylistykę tego medium, najefektywniejsze są kreatywne, zapadające w pamięć wideo lokujące produkt. Dzięki TikTok Pixel reklamy możemy optymalizować nie tylko na generowanie zasięgu, ale również konwersje czy pobrania aplikacji.
Jesteśmy medium wizualnym, więc gry wideo doskonale wpisują się w TikTokową narrację, łącząc ze sobą autentyczne, zabawne i edukacyjne treści z wysokiej klasy rozrywką w formie krótkich form video - mówi Anna Błaszczyk, Content Strategist & Partnership Manager w TikTok Polska - Gaming odgrywa istotną rolę na TikToku, dlatego mamy szeroki repertuar możliwości rozwoju dla talentów, influencerów i twórców video, ale TikTok to także dobre miejsce dla marek. Cieszymy się, że coraz więcej producentów sprzętu, twórców gier, a teraz także Fantasyexpo korzysta z naszych biznesowych rozwiązań.
Marki, które w swojej strategii komunikacji zawierają elementy gamingu i esportu zyskują dodatkowe doskonałe pole, do pokazania swoich historii i budowania zaangażowania w społeczności graczy, poprzez niestandardowe formy dotarcia do grup docelowych.
McCANN Poland ponownie w gronie najbardziej kreatywnych agencji
Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024
15 lat DlaSpania na polskim rynku: Innowacyjne podejście do snu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.