Komunikaty PR

Fantasyexpo strategicznym partnerem PGL

2021-05-20  |  14:45
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Agencja gamingowa Fantasyexpo została strategicznym i wyłącznym partnerem biznesowym firmy PGL i będzie ją reprezentować w nawiązywaniu współprac marketingowych związanych z najważniejszym turniejem CS:GO w 2021 roku - PGL Major Stockholm 2021. 

PGL Major Stockholm 2021 to jeden z najważniejszych przystanków na turniejowej mapie CS:GO w bieżącym roku. Dwadzieścia cztery drużyny z całego globu zagra o miano najlepszego zespołu na świecie oraz o pulę nagród wynoszącą $2.000.000. Wydarzenie odbędzie się na przełomie października i listopada 2021. 

Fantasyexpo podpisało porozumienie z PGL na mocy którego zostało oficjalną agencją marketingowo-biznesową. Firma będzie odpowiadać za pełny proces obsługi i pozyskania klientów reklamowych dla wydarzenia PGL Major Stockholm 2021. Agencja otrzymała prawo na wyłączność do reprezentacji organizatora turnieju w nawiązywaniu współpracy z potencjalnymi sponsorami. 

Polska agencja gamingowa ma na swoim koncie szereg aktywacji w obszarze gamingu dla takich marek jak Old Spice czy KFC. Od kilku lat stale współpracuje z BLAST organizując polską transmisję z BLAST Premier oraz tworząc turnieje BLAST Rising. Dla marek, które zdecydują się wejść we współpracę reklamową przy PGL Major, Fantasyexpo przygotowało wiele kreatywnych rozwiązań i oferuje konsulting oraz doradztwo, by wspólnie stworzyć unikalny branded content, który przyciągnie, zaangażuje i wywoła emocje u widzów. Jednym z nich jest planowany przez Fantasyexpo ADditional Major Show - widowisko wzorowane pod względem mechaniki na Super Bowl half-time show. Agencja wprowadza tym samym nowy format reklamowy na rynek sportów elektronicznych zwiększając możliwości ekspozycji marek wokół najważniejszych rozgrywek esportowych na świecie. 

Współprace takiego kalibru są najlepszym wyróżnieniem dla naszego wieloletniego wkładu w scenę esportową. Z firmą PGL znamy się nie od dziś, dlatego niezmiernie nam miło, że możemy przenieść naszą kooperację na kolejny poziom. Jako ich partner biznesowy postaramy się aby współpraca zaowocowała pozyskaniem jak najatrakcyjniejszych partnerów. - Krzysztof Stypułkowski, Co-founder, Fantasyexpo

PGL MAJOR STOCKHOLM 2021 będzie największym wydarzeniem CS:GO w historii, dlatego musimy dostarczyć niesamowite widowisko dla widzów i klientów. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Fantasyexpo, agencją, której ufamy i która ma solidną historię w e-sporcie, aby zmaterializować nasze pomysły i aktywacje. Nie możemy się doczekać, aby pokazać światu, co przygotowaliśmy na to fantastyczne wydarzenie. - Silviu Stroie, CEO PGL

Potencjał marketingowy esportu rośnie w niebywałym tempie. Globalny dochód branży esportowej w 2020 roku wyniósł 950 milionów dolarów, a według wstępnych prognoz, do końca 2021 esport po raz pierwszy w historii przebije barierę miliarda dolarów. Zdecydowaną większość tej sumy stanowią pieniądze pochodzące ze sponsoringów oraz innych działań marketingowych. Z 500 milionów widzów sportów elektronicznych aż połowa kwalifikuje samych siebie jako zapalonych entuzjastów tej dyscypliny. Liczba ta ma rosnąć o 9% rokrocznie, lecz grono to nie tylko naturalnie się powiększa, lecz także dojrzewa - prawie połowa widzów esportu to osoby pomiędzy 25 a 44 rokiem życia. 

Liczby te są najlepszym przykładem na to, że działania marketingowe w obrębie esportu mogą być świetną inwestycją w markę. Potwierdzenie tej tezy znajduje swoje odzwierciedlenie również w działaniach firm na przestrzeni ubiegłych dwóch dekad - po latach działań brandów typowo endemicznych, pojawiają się marki nieendemiczne, które coraz śmielej angażują się w świat sportów elektronicznych. Aby ich kampanie marketingowe były zauważalne i skuteczne, muszą się nimi zająć specjaliści tej branży. Fantasyexpo wychodzi naprzeciw tym potrzebom

O Fantasyexpo

Fantasyexpo to wiodąca europejska agencja gamingowa. Naszą dewizą jest skuteczna realizacja projektów zgodna z potrzebami naszych partnerów i klientów. Nasze doświadczenie, wypracowane strategie i sprawdzone narzędzia pomagają nam osiągać cele w sposób wyróżniający się na rynku. Zespół Fantasyexpo tworzą ludzie pasjonujący się grami i esportem, specjaliści od ambitnych projektów. Poszukujemy nowych trendów i wiemy, czego potrzebują gracze. Praca z mediami i influencerami to codzienna część naszej pracy.  

O PGL

Założona w 2002 roku firma PGL zajmuje się organizacją wydarzeń, produkcją studyjną i wideo, a także transmisją telewizyjną i online na potrzeby międzynarodowych turniejów esportowych. Nasz sukces opiera się na zaangażowaniu w podkreślanie piękna gier rywalizacyjnych i wprowadzaniu innowacji do największych serii esportowych dzięki funkcjom produkcyjnym. Przez lata wyprodukowaliśmy setki turniejów esportowych, dzięki którym dotarliśmy do milionów fanów z całego świata. Jesteśmy uznani za jednego z najważniejszych organizatorów turniejów w historii esportu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2024-09-25 | 10:00

McCANN Poland ponownie w gronie najbardziej kreatywnych agencji

  McCANN Poland drugi rok z rzędu utrzymuje się wśród najbardziej kreatywnych agencji według prestiżowego Cannes Lions Creativity Report. McCANN Poland kolejny raz znalazł się w gronie najlepszych europejskich agencji
Media i PR ​Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024
2024-09-24 | 17:00

​Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024

Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024: ponad 250 unikalnych zestawów na Boże Narodzenie Nobilia, polska marka oferująca upominki na każdą świąteczną okazję, z
Media i PR 15 lat DlaSpania na polskim rynku: Innowacyjne podejście do snu
2024-09-20 | 14:00

15 lat DlaSpania na polskim rynku: Innowacyjne podejście do snu

DlaSpania, sieć salonów oferujących produkty dla zdrowego i komfortowego snu, obchodzi wyjątkowy jubileusz – 15 lat obecności na polskim rynku. Z tej okazji marka przygotowała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.