Komunikaty PR

Fantasyexpo strategicznym partnerem PGL

2021-05-20  |  14:45
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Agencja gamingowa Fantasyexpo została strategicznym i wyłącznym partnerem biznesowym firmy PGL i będzie ją reprezentować w nawiązywaniu współprac marketingowych związanych z najważniejszym turniejem CS:GO w 2021 roku - PGL Major Stockholm 2021. 

PGL Major Stockholm 2021 to jeden z najważniejszych przystanków na turniejowej mapie CS:GO w bieżącym roku. Dwadzieścia cztery drużyny z całego globu zagra o miano najlepszego zespołu na świecie oraz o pulę nagród wynoszącą $2.000.000. Wydarzenie odbędzie się na przełomie października i listopada 2021. 

Fantasyexpo podpisało porozumienie z PGL na mocy którego zostało oficjalną agencją marketingowo-biznesową. Firma będzie odpowiadać za pełny proces obsługi i pozyskania klientów reklamowych dla wydarzenia PGL Major Stockholm 2021. Agencja otrzymała prawo na wyłączność do reprezentacji organizatora turnieju w nawiązywaniu współpracy z potencjalnymi sponsorami. 

Polska agencja gamingowa ma na swoim koncie szereg aktywacji w obszarze gamingu dla takich marek jak Old Spice czy KFC. Od kilku lat stale współpracuje z BLAST organizując polską transmisję z BLAST Premier oraz tworząc turnieje BLAST Rising. Dla marek, które zdecydują się wejść we współpracę reklamową przy PGL Major, Fantasyexpo przygotowało wiele kreatywnych rozwiązań i oferuje konsulting oraz doradztwo, by wspólnie stworzyć unikalny branded content, który przyciągnie, zaangażuje i wywoła emocje u widzów. Jednym z nich jest planowany przez Fantasyexpo ADditional Major Show - widowisko wzorowane pod względem mechaniki na Super Bowl half-time show. Agencja wprowadza tym samym nowy format reklamowy na rynek sportów elektronicznych zwiększając możliwości ekspozycji marek wokół najważniejszych rozgrywek esportowych na świecie. 

Współprace takiego kalibru są najlepszym wyróżnieniem dla naszego wieloletniego wkładu w scenę esportową. Z firmą PGL znamy się nie od dziś, dlatego niezmiernie nam miło, że możemy przenieść naszą kooperację na kolejny poziom. Jako ich partner biznesowy postaramy się aby współpraca zaowocowała pozyskaniem jak najatrakcyjniejszych partnerów. - Krzysztof Stypułkowski, Co-founder, Fantasyexpo

PGL MAJOR STOCKHOLM 2021 będzie największym wydarzeniem CS:GO w historii, dlatego musimy dostarczyć niesamowite widowisko dla widzów i klientów. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Fantasyexpo, agencją, której ufamy i która ma solidną historię w e-sporcie, aby zmaterializować nasze pomysły i aktywacje. Nie możemy się doczekać, aby pokazać światu, co przygotowaliśmy na to fantastyczne wydarzenie. - Silviu Stroie, CEO PGL

Potencjał marketingowy esportu rośnie w niebywałym tempie. Globalny dochód branży esportowej w 2020 roku wyniósł 950 milionów dolarów, a według wstępnych prognoz, do końca 2021 esport po raz pierwszy w historii przebije barierę miliarda dolarów. Zdecydowaną większość tej sumy stanowią pieniądze pochodzące ze sponsoringów oraz innych działań marketingowych. Z 500 milionów widzów sportów elektronicznych aż połowa kwalifikuje samych siebie jako zapalonych entuzjastów tej dyscypliny. Liczba ta ma rosnąć o 9% rokrocznie, lecz grono to nie tylko naturalnie się powiększa, lecz także dojrzewa - prawie połowa widzów esportu to osoby pomiędzy 25 a 44 rokiem życia. 

Liczby te są najlepszym przykładem na to, że działania marketingowe w obrębie esportu mogą być świetną inwestycją w markę. Potwierdzenie tej tezy znajduje swoje odzwierciedlenie również w działaniach firm na przestrzeni ubiegłych dwóch dekad - po latach działań brandów typowo endemicznych, pojawiają się marki nieendemiczne, które coraz śmielej angażują się w świat sportów elektronicznych. Aby ich kampanie marketingowe były zauważalne i skuteczne, muszą się nimi zająć specjaliści tej branży. Fantasyexpo wychodzi naprzeciw tym potrzebom

O Fantasyexpo

Fantasyexpo to wiodąca europejska agencja gamingowa. Naszą dewizą jest skuteczna realizacja projektów zgodna z potrzebami naszych partnerów i klientów. Nasze doświadczenie, wypracowane strategie i sprawdzone narzędzia pomagają nam osiągać cele w sposób wyróżniający się na rynku. Zespół Fantasyexpo tworzą ludzie pasjonujący się grami i esportem, specjaliści od ambitnych projektów. Poszukujemy nowych trendów i wiemy, czego potrzebują gracze. Praca z mediami i influencerami to codzienna część naszej pracy.  

O PGL

Założona w 2002 roku firma PGL zajmuje się organizacją wydarzeń, produkcją studyjną i wideo, a także transmisją telewizyjną i online na potrzeby międzynarodowych turniejów esportowych. Nasz sukces opiera się na zaangażowaniu w podkreślanie piękna gier rywalizacyjnych i wprowadzaniu innowacji do największych serii esportowych dzięki funkcjom produkcyjnym. Przez lata wyprodukowaliśmy setki turniejów esportowych, dzięki którym dotarliśmy do milionów fanów z całego świata. Jesteśmy uznani za jednego z najważniejszych organizatorów turniejów w historii esportu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.