Komunikaty PR

FANUC Polska uruchamia cykl spotkań online

2020-03-24  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania 03 ( 0.16 MB )

Wprowadzenie stanu epidemii w Polsce i innych krajach Europy wiąże się z szeregiem ograniczeń m.in.: z zakazem opuszczania określonych miejsc, zamykaniem instytucji oraz zakładów pracy. Priorytetem staje się ochrona zdrowia pracowników firm, ich klientów i partnerów biznesowych. Firma FANUC Polska wychodząc naprzeciw nowym wyzwaniom rynku uruchamia, w oparciu o dostępne kanały komunikacji online, cykl interaktywnych spotkań online, umożliwiający specjalistom technicznym i doradcom w zakresie nowych projektów pozostanie blisko potrzeb klientów.

W ciągu ostatnich dni i tygodni firma FANUC podjęła szereg kroków zapewniających podtrzymanie działalności operacyjnej, a także zapewnienie klientom najwyższych możliwych standardów obsługi. Jednocześni uruchomiono procedury zapewniające ochronę zdrowia pracowników, klientów oraz partnerów współpracujących z firmą zarówno na rynku globalnym, jak i na poszczególnych rynkach lokalnych.

Dziś przyszedł czas na kolejne kroki, które umożliwią jeszcze szersze wsparcie klientów w trudnym okresie rozprzestrzeniania się pandemii COVID – 19.

Współpraca i inwestycja w przyszłość

FANUC Polska proponuje klientom wspólne wykorzystanie czasu kwarantanny na przygotowanie się na nowe realia rynkowe, w których firmy będą musiały zarówno odrabiać nieuniknione straty, jak i budować swoją nową przyszłość. To doskonała okazja, by poświęcić czas na edukację i zostać ekspertem w zakresie robotyzacji i/ lub automatyzacji w swojej branży.

W ramach cyklu spotkań online, skierowanego zarówno do obecnych, jak i nowych klientów firmy, specjaliści firmy FANUC Polska będą niezobowiązująco i bezpłatnie dzielić się wiedzą oraz doświadczeniem z zakresu zastosowania robotów przemysłowych i robomaszyn CNC w wybranych procesach produkcji przemysłowej.

Roboty – jakość, wydajność i bezpieczeństwo produkcji

Osoby, które zdecydują się na udział w spotkaniu online dotyczącym robotów przemysłowych zyskają możliwość bezpośredniego dostępu do wiedzy na temat rzeczywistego potencjału robotyzacji.

Wśród zagadnień poruszanych podczas spotkania znajdą się:

  • najbardziej inspirujące wdrożenia robotów przemysłowych w wybranych obszarach produkcji
  • najważniejsze cechy i kluczowe kryteria doboru robotów przemysłowych do potrzeb produkcji
  • informacje techniczne charakteryzujące poszczególne rodziny i modele robotów marki FANUC
  • praktyczne aspekty procesu wdrażania robotów do fabryk
     

Robomaszyny – niezawodność i wysoka odporność produkcji

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu online dotyczącym robomaszyn zostaną zaproszone do rozmowy na temat:

  • najbardziej inspirujących wdrożeń obrabiarek przemysłowych w wymagających obszarach produkcji, w szczególności w procesach obróbki metali i tworzyw sztucznych
  • najważniejszych cech i funkcji oraz kluczowych kryteriów doboru maszyn CNC
    i aplikacji do potrzeb produkcji
  • informacji technicznych charakteryzujących poszczególne modele obrabiarek przemysłowych marki FANUC
  • praktycznych aspektów procesu wdrażania maszyn CNC do fabryk

Ponadto, w zależności od indywidualnego zainteresowania rozmówców, doradcy firmy FANUC Polska z przyjemnością pomogą klientom w procesie odnajdywania miejsc, które wymagają wzrostu jakości, wydajności lub zapewnienia higieny produktu, a także w przygotowaniach do inwestycji w robotyzację lub automatyzację
i szacowaniu czasu jej zwrotu.

W trosce o komfort klientów zainteresowanych uczestnictwem w spotkaniach online doradcy FANUC dostosują ich formę do indywidualnych potrzeb i możliwości rozmówców.

Jednocześnie firma FANUC Polska zapewnia, że pozostaje do dyspozycji klientów w ramach bieżących spraw
i operacji. Polski oddział japońskiego producenta zaprasza klientów do kontynuowania dotychczasowej współpracy za pomocą dostępnych środków komunikacji (telefonicznie, e-mailowo, poprzez stronę internetową),
a także do wymiany myśli i doświadczeń dotyczących zastosowania technologii FANUC w produkcji, w ramach planowanych, interaktywnych spotkań online.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.