FANUC Polska uruchamia cykl spotkań online
Wprowadzenie stanu epidemii w Polsce i innych krajach Europy wiąże się z szeregiem ograniczeń m.in.: z zakazem opuszczania określonych miejsc, zamykaniem instytucji oraz zakładów pracy. Priorytetem staje się ochrona zdrowia pracowników firm, ich klientów i partnerów biznesowych. Firma FANUC Polska wychodząc naprzeciw nowym wyzwaniom rynku uruchamia, w oparciu o dostępne kanały komunikacji online, cykl interaktywnych spotkań online, umożliwiający specjalistom technicznym i doradcom w zakresie nowych projektów pozostanie blisko potrzeb klientów.
W ciągu ostatnich dni i tygodni firma FANUC podjęła szereg kroków zapewniających podtrzymanie działalności operacyjnej, a także zapewnienie klientom najwyższych możliwych standardów obsługi. Jednocześni uruchomiono procedury zapewniające ochronę zdrowia pracowników, klientów oraz partnerów współpracujących z firmą zarówno na rynku globalnym, jak i na poszczególnych rynkach lokalnych.
Dziś przyszedł czas na kolejne kroki, które umożliwią jeszcze szersze wsparcie klientów w trudnym okresie rozprzestrzeniania się pandemii COVID – 19.
Współpraca i inwestycja w przyszłość
FANUC Polska proponuje klientom wspólne wykorzystanie czasu kwarantanny na przygotowanie się na nowe realia rynkowe, w których firmy będą musiały zarówno odrabiać nieuniknione straty, jak i budować swoją nową przyszłość. To doskonała okazja, by poświęcić czas na edukację i zostać ekspertem w zakresie robotyzacji i/ lub automatyzacji w swojej branży.
W ramach cyklu spotkań online, skierowanego zarówno do obecnych, jak i nowych klientów firmy, specjaliści firmy FANUC Polska będą niezobowiązująco i bezpłatnie dzielić się wiedzą oraz doświadczeniem z zakresu zastosowania robotów przemysłowych i robomaszyn CNC w wybranych procesach produkcji przemysłowej.
Roboty – jakość, wydajność i bezpieczeństwo produkcji
Osoby, które zdecydują się na udział w spotkaniu online dotyczącym robotów przemysłowych zyskają możliwość bezpośredniego dostępu do wiedzy na temat rzeczywistego potencjału robotyzacji.
Wśród zagadnień poruszanych podczas spotkania znajdą się:
- najbardziej inspirujące wdrożenia robotów przemysłowych w wybranych obszarach produkcji
- najważniejsze cechy i kluczowe kryteria doboru robotów przemysłowych do potrzeb produkcji
- informacje techniczne charakteryzujące poszczególne rodziny i modele robotów marki FANUC
- praktyczne aspekty procesu wdrażania robotów do fabryk
Robomaszyny – niezawodność i wysoka odporność produkcji
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu online dotyczącym robomaszyn zostaną zaproszone do rozmowy na temat:
- najbardziej inspirujących wdrożeń obrabiarek przemysłowych w wymagających obszarach produkcji, w szczególności w procesach obróbki metali i tworzyw sztucznych
- najważniejszych cech i funkcji oraz kluczowych kryteriów doboru maszyn CNC
i aplikacji do potrzeb produkcji - informacji technicznych charakteryzujących poszczególne modele obrabiarek przemysłowych marki FANUC
- praktycznych aspektów procesu wdrażania maszyn CNC do fabryk
Ponadto, w zależności od indywidualnego zainteresowania rozmówców, doradcy firmy FANUC Polska z przyjemnością pomogą klientom w procesie odnajdywania miejsc, które wymagają wzrostu jakości, wydajności lub zapewnienia higieny produktu, a także w przygotowaniach do inwestycji w robotyzację lub automatyzację
i szacowaniu czasu jej zwrotu.
W trosce o komfort klientów zainteresowanych uczestnictwem w spotkaniach online doradcy FANUC dostosują ich formę do indywidualnych potrzeb i możliwości rozmówców.
Jednocześnie firma FANUC Polska zapewnia, że pozostaje do dyspozycji klientów w ramach bieżących spraw
i operacji. Polski oddział japońskiego producenta zaprasza klientów do kontynuowania dotychczasowej współpracy za pomocą dostępnych środków komunikacji (telefonicznie, e-mailowo, poprzez stronę internetową),
a także do wymiany myśli i doświadczeń dotyczących zastosowania technologii FANUC w produkcji, w ramach planowanych, interaktywnych spotkań online.
Bezpieczne przechowywanie danych klientów – wyzwania i rozwiązania dla właścicieli e-sklepów
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Hakerzy łupią Polaków. Kradną pieniądze i konta w mediach społecznościowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.