Komunikaty PR

FANUC zaprasza na cykl webinarów

2020-04-28  |  09:00
Biuro prasowe

Niespodziewany wybuch pandemii COVID-19 przyniósł szereg trudności ograniczających możliwości wykonywania pracy oraz prowadzenia biznesu. Wielu przedsiębiorców i menadżerów staje przed koniecznością wdrożenia rozwiązań, które pozwolą przetrwać trudny czas i zapewnić przyszłość produkcji. Rośnie zainteresowanie automatyzacją i robotyzacją produkcji. Wychodząc naprzeciw potrzebom, FANUC uruchamia bezpłatny cykl webinarów, które wesprą polskie firmy w dostępie do informacji na temat praktycznych i technicznych aspektów zastosowania robotów oraz robomaszyn w przemyśle.

Otwarty dostęp do wiedzy ekspertów

W ramach cyklu webinarów, skierowanego zarówno do obecnych, jak i nowych klientów, specjaliści firmy FANUC Polska będą niezobowiązująco i bezpłatnie dzielić się wiedzą oraz doświadczeniem z zakresu zastosowania robotów przemysłowych i robomaszyn CNC w wybranych procesach produkcji przemysłowej.

Dwa nurty tematyczne – roboty i robomaszyny

Program cyklu został zaplanowany z myślą o dostarczeniu szerokiego wachlarza użytecznych informacji odbiorcom o zróżnicowanym stopniu wiedzy w dziedzinie automatyki i robotyki przemysłowej. W webinarach nie zabraknie ogólnych prezentacji wprowadzających w wybrane zagadnienia takie jak np. systemy wizyjne (iRVision), systemy bezpieczeństwa (DCS), lasery w robotyce, czy też nowe generacje kontrolerów FANUC, jak również spotkań nastawionych na pogłębienie wybranych tematów. 

Z myślą o uczestnikach bardziej zaawansowanych przygotowane zostały materiały dotyczące m.in. projektowania stanowisk zrobotyzowanych przy użyciu języka KAREL lub oprogramowania symulacyjnego FANUC ROBOGUIDE; tworzenia zaawansowanych stanowisk zrobotyzowanych np. do realizacji wymagających procesów spawania; wyposażania robotów w wybrane funkcje ułatwiające realizację zadań procesowych jak np. FANUC iRPickTool, która sprawia, że roboty potrafią identyfikować i pobierać obiekty z poruszającej się taśmy produkcyjnej.

Osoby zainteresowane poszerzaniem wiedzy w zakresie obrabiarek CNC będą mogły wziąć udział w webinarach dotyczących najnowszej linii obrabiarek ROBODRILL. W ich programie zaplanowano m.in. przegląd opcji softwarowych zwiększających produktywność oraz prezentację oprogramowania FANUC MTLinki, które umożliwia zdalny nadzór nad maszynami w czasie rzeczywistym i optymalizowanie parametrów procesów obróbczych, w celu efektywnej realizacji zamierzonych celów produkcyjnych.

Innowacje i rozwiązania dla Przemysłu 4.0

Istotną częścią rozwoju nowoczesnych rozwiązań firmy FANUC są potrzeby i wymagania Przemysłu 4.0, dlatego część webinarów zostanie poświęcona nowym generacjom robotów współpracujących (CR/CRX) oraz narzędziom umożliwiającym efektywne zarządzanie złożonymi łańcuchami produkcyjnymi. W ramach tych prezentacji będzie można poznać szczegóły dotyczące możliwości zdalnego zarządzania i nadzorowania produkcji oraz prowadzenia diagnostyki prewencyjnej (FIELD/ZDT), wydłużającej żywotność parków maszynowych przy znaczącym ograniczeniu kosztów serwisu.

Niewielkie wymagania sprzętowe i czasowe

Webinary FANUC będą miały formę wirtualnych spotkań na żywo, realizowanych w oparciu o platformę Cisco WebEx. Do aktywnego uczestnictwa w webinarze oprócz komputera, smartfona lub tableta połączonego z internetem potrzebny jest tylko czas, który należy zarezerwować na spotkanie, a także otwartość na interakcję z ekspertami. Na realizację każdego z webinarów organizator przewiduje ok. 1,5 godziny.

Wszyscy uczestnicy, którzy zgłoszą chęć udziału w wybranym spotkaniu (zgłoszenia należy przesłać najpóźniej do dnia poprzedzającego termin spotkania poprzez formularz www.fanucpolska.pl/webinary lub pisząc na adres webinar@fanuc.pl) otrzymają link umożliwiający dostęp do wirtualnej sali szkoleniowej FANUC, a po zakończeniu webinara link do nagrania ze spotkania.

Zakres tematyczny poszczególnych webinarów oraz proponowane terminy ich przeprowadzenia można znaleźć na stronie internetowej oraz na profilu facebookowym FANUC Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bezpieczne przechowywanie danych klientów – wyzwania i rozwiązania dla właścicieli e-sklepów Biuro prasowe
2024-12-23 | 09:00

Bezpieczne przechowywanie danych klientów – wyzwania i rozwiązania dla właścicieli e-sklepów

Bezpieczeństwo danych osobowych klientów to podstawa działalności każdego e-sklepu. Odpowiednie zabezpieczenia budują zaufanie, a zaniedbania mogą przynieść poważne konsekwencje.
IT i technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
IT i technologie Hakerzy łupią Polaków. Kradną pieniądze i konta w mediach społecznościowych
2024-12-20 | 13:00

Hakerzy łupią Polaków. Kradną pieniądze i konta w mediach społecznościowych

30 proc. Polaków doświadczyło kradzieży lub próby wyłudzenia danych osobowych. W tej grupie do blisko połowy przypadków wykradzenia wrażliwych informacji przez

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.