Komunikaty PR

Fermentowana porcja zdrowia – Maślanka naturalna Mazurski Smak

2021-05-31  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania maślanka ( 0.52 MB )

Do charakteryzujących się prostym składem twarogów, masła, śmietany i mleka marki Mazurski Smak, dołącza maślanka. Wyróżnikiem tych produktów jest ich naturalny smak, który kojarzy się z sielskością, wiejskim i czystym klimatem.

Nową maślankę naturalną pokochają konsumenci, którzy tęsknią za prostymi, tradycyjnymi smakami z kuchni naszych babć. Korzystając z niej w swoich rodzinnych przepisach połączą tradycję z nowoczesnością.

Maślanka Mazurski Smak to fermentowany napój o tradycyjnym, naturalnym smaku i konsystencji, jest bogaty w potas i wapń oraz białko. Charakteryzuje się prostym składem. Świetnie działa na układ pokarmowy, jest lekkostrawny i pobudza wydzielanie soków trawiennych. Naturalna maślanka to także sprzymierzeniec osób na diecie odchudzającej – ma wyjątkowo mało kalorii i tłuszczów. Ceniona za właściwości prozdrowotne, nazywana jest naturalnym probiotykiem. Swoim smakiem i pochodzeniem nawiązuje do Mazur – regionu uwielbianego przez wielu Polaków, utożsamianego z nieskażoną naturą i świeżym nieprzetworzonym jedzeniem. Maślanka ma w sobie ogromny potencjał odżywczy oraz kulinarny, można wykorzystać ją do przyrządzania różnorodnych dań, między innymi marynat do mięsa. Dzięki lekko kwaśnemu smakowi jest doskonała jako orzeźwienie w upalne dni. Maślanka Mazurski Smak jest dostępna w poręcznych opakowaniach 360 ml oraz 1l, które są wygodne w użyciu i przechowywaniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.