Akredo - nowatorska platforma kredytowa
Przedstawiamy efekt rocznej współpracy Loando Group oraz Clar Group - Akredo Online - internetowego brokera finansowego. Nowy serwis kredytowy umożliwia jeszcze szybsze i łatwiejsze zaciągnięcie kredytu lub pożyczki. Udało nam się uzyskać też wypowiedź głównego eksperta Akredo - Łukasza Frycy. Dowiedz się, co ekspert serwisu myśli o projekcie!
Szybko, łatwo i bezpiecznie - takie właśnie jest Akredo
Sektor fintech rozwija się bardzo szybko, co przy umiejętnym wykorzystaniu możliwości technologicznych pozwoliło stworzyć Akredo. Projekt Loando Group x Clar Group to aplikacja internetowa służąca do porównania i zaciągnięcia pożyczki gotówkowej w kilku prostych krokach.
Wszystkie formalności odbywają się online w ramach zautomatyzowanych procesów, przeprowadzany w czasie rzeczywistym. Nie musisz czekać na decyzję kilka dni - składasz wniosek o ofertę i otrzymujesz ją w kilka chwil.
Wybierając Akredo nie musisz porównywać wielu ofert, składać wniosków w kilku różnych instytucjach, aby znaleźć i zaciągnąć najlepszą pożyczkę. Wystarczy jeden wniosek, a broker przedstawi Ci najtańsze propozycje dopasowane do Twoich potrzeb i możliwości finansowych. Celem Akredo jest maksymalne uproszczenie korzystania z produktów bankowych i pozabankowych.
Misja Akredo: zmienić obraz rynku kredytowego w Polsce
Akredo to projekt, który wprowadza nową jakość w sektorze pożyczek pozabankowych oraz kredytów online. Za pośrednictwem serwisu online Akredo dostarcza treści oraz narzędzia, których celem jest pomoc w zrozumieniu skomplikowanych procesów finansowych i dostarczenie wiedzy z różnych dziedzin, które zwiększą świadomość kredytową Polaków.
Wizję twórców celnie przedstawia Łukasz Fryca, główny ekspert serwisu Akredo:
Jest to dla nas ogromne szczęście i duma, że mogliśmy dać Akredo drugie życie. Przychodzimy z pomocą szczególnie teraz, kiedy w obliczu aktualnej sytuacji w kraju o kredyt nie jest łatwo. Możemy poprawić zdolność kredytową naszych klientów w sposób dostosowany do ich sytuacji i podnieść ich wiarygodność jako płatników w oczach banków. Służymy najlepszą platformą do porównywania nie tylko kredytów gotówkowych, ale także ofert kredytów hipotecznych, konsolidacyjnych i pożyczek pozabankowych. Chcemy być wsparciem na każdym etapie starań o uporządkowanie swoich finansów lub zdobycie środków na wymarzony cel.

BTC bije rekordy, ETH przyciąga kapitał, a stablecoiny zyskują na znaczeniu

Nie każdy ekspert z TikToka jest jak Warren Buffett. Jak rozpoznawać rzetelne informacje o inwestowaniu?

Odbicie na rynku krypto, portfele ETH przekraczają 3 mln, a kryptowaluty dostają kolejne zielone światło w USA
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.