Komunikaty PR

Akredo - nowatorska platforma kredytowa

2022-11-30  |  10:20

Przedstawiamy efekt rocznej współpracy Loando Group oraz Clar Group - Akredo Online - internetowego brokera finansowego. Nowy serwis kredytowy umożliwia jeszcze szybsze i łatwiejsze zaciągnięcie kredytu lub pożyczki. Udało nam się uzyskać też wypowiedź głównego eksperta Akredo - Łukasza Frycy. Dowiedz się, co ekspert serwisu myśli o projekcie!

 

Szybko, łatwo i bezpiecznie - takie właśnie jest Akredo

Sektor fintech rozwija się bardzo szybko, co przy umiejętnym wykorzystaniu możliwości technologicznych pozwoliło stworzyć Akredo. Projekt Loando Group x Clar Group to aplikacja internetowa służąca do porównania i zaciągnięcia pożyczki gotówkowej w kilku prostych krokach. 

Wszystkie formalności odbywają się online w ramach zautomatyzowanych procesów, przeprowadzany w czasie rzeczywistym. Nie musisz czekać na decyzję kilka dni - składasz wniosek o ofertę i otrzymujesz ją w kilka chwil.

Wybierając Akredo nie musisz porównywać wielu ofert, składać wniosków w kilku różnych instytucjach, aby znaleźć i zaciągnąć najlepszą pożyczkę. Wystarczy jeden wniosek, a broker przedstawi Ci najtańsze propozycje dopasowane do Twoich potrzeb i możliwości finansowych. Celem Akredo jest maksymalne uproszczenie korzystania z produktów bankowych i pozabankowych. 

 

Misja Akredo: zmienić obraz rynku kredytowego w Polsce

Akredo to projekt, który wprowadza nową jakość w sektorze pożyczek pozabankowych oraz kredytów online. Za pośrednictwem serwisu online Akredo dostarcza treści oraz narzędzia, których celem jest pomoc w zrozumieniu skomplikowanych procesów finansowych i dostarczenie wiedzy z różnych dziedzin, które zwiększą świadomość kredytową Polaków.

 

Wizję twórców celnie przedstawia Łukasz Fryca, główny ekspert serwisu Akredo:

Jest to dla nas ogromne szczęście i duma, że mogliśmy dać Akredo drugie życie. Przychodzimy z pomocą szczególnie teraz, kiedy w obliczu aktualnej sytuacji w kraju o kredyt nie jest łatwo. Możemy poprawić zdolność kredytową naszych klientów w sposób dostosowany do ich sytuacji i podnieść ich wiarygodność jako płatników w oczach banków. Służymy najlepszą platformą do porównywania nie tylko kredytów gotówkowych, ale także ofert kredytów hipotecznych, konsolidacyjnych i pożyczek pozabankowych. Chcemy być wsparciem na każdym etapie starań o uporządkowanie swoich finansów lub zdobycie środków na wymarzony cel.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek
Finanse Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
2024-12-27 | 17:00

Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych

Obligacje korporacyjne wyemitowane przez Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. zadebiutowały na rynku Catalyst 29 listopada. Papiery dłużne o wartości 6 mln złotych stanowią pierwszy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.