Komunikaty PR

Akredo - nowatorska platforma kredytowa

2022-11-30  |  10:20

Przedstawiamy efekt rocznej współpracy Loando Group oraz Clar Group - Akredo Online - internetowego brokera finansowego. Nowy serwis kredytowy umożliwia jeszcze szybsze i łatwiejsze zaciągnięcie kredytu lub pożyczki. Udało nam się uzyskać też wypowiedź głównego eksperta Akredo - Łukasza Frycy. Dowiedz się, co ekspert serwisu myśli o projekcie!

 

Szybko, łatwo i bezpiecznie - takie właśnie jest Akredo

Sektor fintech rozwija się bardzo szybko, co przy umiejętnym wykorzystaniu możliwości technologicznych pozwoliło stworzyć Akredo. Projekt Loando Group x Clar Group to aplikacja internetowa służąca do porównania i zaciągnięcia pożyczki gotówkowej w kilku prostych krokach. 

Wszystkie formalności odbywają się online w ramach zautomatyzowanych procesów, przeprowadzany w czasie rzeczywistym. Nie musisz czekać na decyzję kilka dni - składasz wniosek o ofertę i otrzymujesz ją w kilka chwil.

Wybierając Akredo nie musisz porównywać wielu ofert, składać wniosków w kilku różnych instytucjach, aby znaleźć i zaciągnąć najlepszą pożyczkę. Wystarczy jeden wniosek, a broker przedstawi Ci najtańsze propozycje dopasowane do Twoich potrzeb i możliwości finansowych. Celem Akredo jest maksymalne uproszczenie korzystania z produktów bankowych i pozabankowych. 

 

Misja Akredo: zmienić obraz rynku kredytowego w Polsce

Akredo to projekt, który wprowadza nową jakość w sektorze pożyczek pozabankowych oraz kredytów online. Za pośrednictwem serwisu online Akredo dostarcza treści oraz narzędzia, których celem jest pomoc w zrozumieniu skomplikowanych procesów finansowych i dostarczenie wiedzy z różnych dziedzin, które zwiększą świadomość kredytową Polaków.

 

Wizję twórców celnie przedstawia Łukasz Fryca, główny ekspert serwisu Akredo:

Jest to dla nas ogromne szczęście i duma, że mogliśmy dać Akredo drugie życie. Przychodzimy z pomocą szczególnie teraz, kiedy w obliczu aktualnej sytuacji w kraju o kredyt nie jest łatwo. Możemy poprawić zdolność kredytową naszych klientów w sposób dostosowany do ich sytuacji i podnieść ich wiarygodność jako płatników w oczach banków. Służymy najlepszą platformą do porównywania nie tylko kredytów gotówkowych, ale także ofert kredytów hipotecznych, konsolidacyjnych i pożyczek pozabankowych. Chcemy być wsparciem na każdym etapie starań o uporządkowanie swoich finansów lub zdobycie środków na wymarzony cel.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse BTC bije rekordy, ETH przyciąga kapitał, a stablecoiny zyskują na znaczeniu Biuro prasowe
2025-08-18 | 11:00

BTC bije rekordy, ETH przyciąga kapitał, a stablecoiny zyskują na znaczeniu

Na rynku kryptowalut trwa hossa, a w związku z opublikowaniem danych o inflacji oraz rosnącym prawdopodobieństwem obniżki stóp procentowych przez amerykański
Finanse Nie każdy ekspert z TikToka jest jak Warren Buffett. Jak rozpoznawać rzetelne informacje o inwestowaniu?
2025-08-14 | 06:00

Nie każdy ekspert z TikToka jest jak Warren Buffett. Jak rozpoznawać rzetelne informacje o inwestowaniu?

W świecie, gdzie decyzje finansowe coraz częściej podejmowane są pod wpływem 30-sekundowego wideo z social mediów, rozpoznanie rzetelnych źródeł wiedzy inwestycyjnej
Finanse Odbicie na rynku krypto, portfele ETH przekraczają 3 mln, a kryptowaluty dostają kolejne zielone światło w USA
2025-08-08 | 20:30

Odbicie na rynku krypto, portfele ETH przekraczają 3 mln, a kryptowaluty dostają kolejne zielone światło w USA

Większość z pięciu największych kryptowalut - z wyjątkiem Solany - utrzymuje wyraźnie dodatni wynik od początku roku po powrocie do poziomów sprzed ostatniej fazy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.