Bank Pocztowy wprowadza od 1 czerwca Konto w Porządku
ITBC Communication
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
michal_michalski|itbc.pl| |michal_michalski|itbc.pl
+48 602 789 188
www.itbcgroup.pl
Bank Pocztowy oraz jego cyfrowa marka EnveloBank, przygotował nową ofertę konta dla klientów detalicznych. Już 1 czerwca 2020 r. udostępnione zostanie Konto w Porządku, rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy łączący w jednym najlepsze funkcjonalności oferowane dotychczas przez obie marki. Konto w Porządku występować będzie w trzech wariantach cenowych dostosowujących się do wieku klienta – Konto w Porządku Start, Konto w Porządku oraz Konto w Porządku Plus. Dotychczasowe rachunki Banku Pocztowego i EnveloBanku oferowane Klientom indywidulanym zostaną wycofane z oferty Banku, jednak będą nadal obsługiwane.
Już od 1 czerwca br. Klienci detaliczni Banku Pocztowego będą mogli skorzystać z nowej oferty rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego – Konta w Porządku. Rachunek występować będzie w trzech wariantach dostosowanych do różnych grup wiekowych Klientów. Wybór wariantu będzie dokonywany automatycznie po weryfikacji daty urodzenia Klienta. Do każdego rachunku oferowane będą karty płatnicze do wyboru: Mastercard bądź Visa, dodatkowo połączone z atrakcyjnymi programami lojalnościowymi i charytatywnymi. Klienci posiadający Konto w Porządku będą mogli uzyskać dostęp do swojego rachunku za pośrednictwem bankowości internetowej i mobilnej, oferowanej dotychczas przez Bank w ramach Envelobank Online i Envelobank Mobile. Wprowadzenie nowej oferty ROR w Banku Pocztowym wsparte będzie działaniami reklamowymi. Na jesieni w kampanii medialnej promującej Konto w Porządku pojawi się wieloletni ambasador Banku Pocztowego – jeden z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych polskich sportowców, Adam Małysz.
- Zdecydowanie zmieniamy oraz upraszczamy naszą ofertę w zakresie ROR i dostosowujemy ją do potrzeb młodych osób. Od 1 czerwca Bank Pocztowy będzie oferował jedno konto w trzech wariantach, z funkcjonalnościami oraz cennikiem dostosowanym do głównych segmentów Klientów. Dostosowując usługi do etapu życia Klientów chcemy zachęcić Ich do nawiązania z nami długoletniej współpracy. W najbliższym czasie pojawią się nowe rozwiązania w bankowości mobilnej, której rozwój przyspieszył na skutek pandemii Covid 19. Wprowadzając obsługę dla Juniorów, składamy obietnicę, iż Bank Pocztowy to teraz „Finanse w Porządku” dla całej rodziny – mówi Jarosław Banach, Dyrektor Zarządzający Pionu Rozwoju Biznesu Banku Pocztowego.
Dostępne w ofercie Banku Pocztowego warianty Konta w Porządku, to:
Konto w Porządku Start skierowane do klientów w wieku 13-25 lat, czyli:
- bezwarunkowo darmowy ROR z bezpłatną kartą płatniczą,
- dostęp do nowoczesnej aplikacji mobilnej,
- płatności mobilne Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay,
- bezpłatne wypłaty z bankomatów Planet Cash,
- bezpłatne wypłaty gotówki z konta na każdej Poczcie,
- darmowe przelewy internetowe,
- bezpłatne przelewy natychmiastowe w bankowości mobilnej.
Konto w Porządku przeznaczone dla klientów między 26 a 64 rokiem życia, czyli:
- pełno funkcjonalny ROR z kartą płatniczą
- bezpłatne prowadzenie rachunku z kartą płatniczą,
- bezpłatna karta płatnicza dla Klientów dokonujących płatności na 300 zł miesięcznie,
- płatności mobilne Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay,
- dodatkowe bonusy w ramach programów Mastercard® Bezcenne® Chwile i Visa Oferty,
- możliwość wspierania akcji charytatywnych Caritas z dedykowanym Programem UratujęCię
- nieograniczony dostęp do bankowości internetowej i mobilnej
- bezpłatne bankomaty Planet Cash,
- podwyższone oprocentowanie na lokatach w rachunku.
Konto w Porządku Plus dla Klientów powyżej 65 roku życia, czyli:
- obecnie jedyny taki na rynku rachunek dedykowany Seniorom,
- bezpłatne prowadzenie przy wpływach świadczenia emerytalno-rentowego z ZUS albo posiadaniu karty,
- możliwość dostarczenia gotówki pod wskazany adres przez listonosza – unikalna usługa na rynku,
- nieograniczony dostęp do rachunku w sieci placówek Poczty Polskiej i Banku Pocztowego - największa w Polsce sieć obsługi,
- dodatkowe bonusy za płatności kartą w placówkach pocztowych
Wraz z wprowadzeniem Konta w Porządku do oferty Banku Pocztowego i jego cyfrowej marki, ze sprzedaży wycofane zostaną ROR-y: Bliskie Konto Pocztowe, Pocztowe Konto Bez Ograniczeń, Pocztowe Konto Aktywny Nestor oraz EnveloKonto. Rachunki pozostaną w obsłudze i zachowają swoje funkcjonalności, jednak nie będą już dostępne dla nowych Klientów.
Zmianom ulegną również nazwy rachunków oszczędnościowych: Pocztowe Konto Oszczędnościowe zmieni nazwę na Konto Oszczędnościowe, a Pocztowe Konto 500+ zmieni nazwę na Konto Oszczędnościowe 500+.
Więcej informacji na temat nowej oferty Konto w Porządku a także innych zmian w ofercie Banku Pocztowego znaleźć można na stronie www.pocztowy.pl.

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.