Bank Pocztowy wprowadza od 1 czerwca Konto w Porządku
ITBC Communication
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
michal_michalski|itbc.pl| |michal_michalski|itbc.pl
+48 602 789 188
www.itbcgroup.pl
Bank Pocztowy oraz jego cyfrowa marka EnveloBank, przygotował nową ofertę konta dla klientów detalicznych. Już 1 czerwca 2020 r. udostępnione zostanie Konto w Porządku, rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy łączący w jednym najlepsze funkcjonalności oferowane dotychczas przez obie marki. Konto w Porządku występować będzie w trzech wariantach cenowych dostosowujących się do wieku klienta – Konto w Porządku Start, Konto w Porządku oraz Konto w Porządku Plus. Dotychczasowe rachunki Banku Pocztowego i EnveloBanku oferowane Klientom indywidulanym zostaną wycofane z oferty Banku, jednak będą nadal obsługiwane.
Już od 1 czerwca br. Klienci detaliczni Banku Pocztowego będą mogli skorzystać z nowej oferty rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego – Konta w Porządku. Rachunek występować będzie w trzech wariantach dostosowanych do różnych grup wiekowych Klientów. Wybór wariantu będzie dokonywany automatycznie po weryfikacji daty urodzenia Klienta. Do każdego rachunku oferowane będą karty płatnicze do wyboru: Mastercard bądź Visa, dodatkowo połączone z atrakcyjnymi programami lojalnościowymi i charytatywnymi. Klienci posiadający Konto w Porządku będą mogli uzyskać dostęp do swojego rachunku za pośrednictwem bankowości internetowej i mobilnej, oferowanej dotychczas przez Bank w ramach Envelobank Online i Envelobank Mobile. Wprowadzenie nowej oferty ROR w Banku Pocztowym wsparte będzie działaniami reklamowymi. Na jesieni w kampanii medialnej promującej Konto w Porządku pojawi się wieloletni ambasador Banku Pocztowego – jeden z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych polskich sportowców, Adam Małysz.
- Zdecydowanie zmieniamy oraz upraszczamy naszą ofertę w zakresie ROR i dostosowujemy ją do potrzeb młodych osób. Od 1 czerwca Bank Pocztowy będzie oferował jedno konto w trzech wariantach, z funkcjonalnościami oraz cennikiem dostosowanym do głównych segmentów Klientów. Dostosowując usługi do etapu życia Klientów chcemy zachęcić Ich do nawiązania z nami długoletniej współpracy. W najbliższym czasie pojawią się nowe rozwiązania w bankowości mobilnej, której rozwój przyspieszył na skutek pandemii Covid 19. Wprowadzając obsługę dla Juniorów, składamy obietnicę, iż Bank Pocztowy to teraz „Finanse w Porządku” dla całej rodziny – mówi Jarosław Banach, Dyrektor Zarządzający Pionu Rozwoju Biznesu Banku Pocztowego.
Dostępne w ofercie Banku Pocztowego warianty Konta w Porządku, to:
Konto w Porządku Start skierowane do klientów w wieku 13-25 lat, czyli:
- bezwarunkowo darmowy ROR z bezpłatną kartą płatniczą,
- dostęp do nowoczesnej aplikacji mobilnej,
- płatności mobilne Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay,
- bezpłatne wypłaty z bankomatów Planet Cash,
- bezpłatne wypłaty gotówki z konta na każdej Poczcie,
- darmowe przelewy internetowe,
- bezpłatne przelewy natychmiastowe w bankowości mobilnej.
Konto w Porządku przeznaczone dla klientów między 26 a 64 rokiem życia, czyli:
- pełno funkcjonalny ROR z kartą płatniczą
- bezpłatne prowadzenie rachunku z kartą płatniczą,
- bezpłatna karta płatnicza dla Klientów dokonujących płatności na 300 zł miesięcznie,
- płatności mobilne Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay,
- dodatkowe bonusy w ramach programów Mastercard® Bezcenne® Chwile i Visa Oferty,
- możliwość wspierania akcji charytatywnych Caritas z dedykowanym Programem UratujęCię
- nieograniczony dostęp do bankowości internetowej i mobilnej
- bezpłatne bankomaty Planet Cash,
- podwyższone oprocentowanie na lokatach w rachunku.
Konto w Porządku Plus dla Klientów powyżej 65 roku życia, czyli:
- obecnie jedyny taki na rynku rachunek dedykowany Seniorom,
- bezpłatne prowadzenie przy wpływach świadczenia emerytalno-rentowego z ZUS albo posiadaniu karty,
- możliwość dostarczenia gotówki pod wskazany adres przez listonosza – unikalna usługa na rynku,
- nieograniczony dostęp do rachunku w sieci placówek Poczty Polskiej i Banku Pocztowego - największa w Polsce sieć obsługi,
- dodatkowe bonusy za płatności kartą w placówkach pocztowych
Wraz z wprowadzeniem Konta w Porządku do oferty Banku Pocztowego i jego cyfrowej marki, ze sprzedaży wycofane zostaną ROR-y: Bliskie Konto Pocztowe, Pocztowe Konto Bez Ograniczeń, Pocztowe Konto Aktywny Nestor oraz EnveloKonto. Rachunki pozostaną w obsłudze i zachowają swoje funkcjonalności, jednak nie będą już dostępne dla nowych Klientów.
Zmianom ulegną również nazwy rachunków oszczędnościowych: Pocztowe Konto Oszczędnościowe zmieni nazwę na Konto Oszczędnościowe, a Pocztowe Konto 500+ zmieni nazwę na Konto Oszczędnościowe 500+.
Więcej informacji na temat nowej oferty Konto w Porządku a także innych zmian w ofercie Banku Pocztowego znaleźć można na stronie www.pocztowy.pl.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.