Komunikaty PR

Bank Pocztowy wprowadza od 1 czerwca Konto w Porządku

2020-05-28  |  11:10
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Michalski
ITBC Communication

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
michal_michalski|itbc.pl| |michal_michalski|itbc.pl
+48 602 789 188
www.itbcgroup.pl

Bank Pocztowy oraz jego cyfrowa marka EnveloBank, przygotował nową ofertę konta dla klientów detalicznych. Już 1 czerwca 2020 r. udostępnione  zostanie Konto w Porządku, rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy łączący w jednym najlepsze funkcjonalności oferowane  dotychczas przez obie marki. Konto w Porządku występować będzie w trzech wariantach cenowych dostosowujących się do wieku klienta – Konto w Porządku Start, Konto w Porządku oraz Konto w Porządku Plus. Dotychczasowe rachunki Banku Pocztowego i EnveloBanku oferowane Klientom indywidulanym zostaną wycofane z oferty Banku, jednak będą nadal obsługiwane.

Już od 1 czerwca br. Klienci detaliczni Banku Pocztowego będą mogli skorzystać z nowej oferty rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego – Konta w Porządku. Rachunek występować będzie w trzech wariantach dostosowanych do różnych grup wiekowych Klientów. Wybór wariantu będzie dokonywany automatycznie po weryfikacji daty urodzenia Klienta. Do każdego rachunku oferowane będą karty płatnicze do wyboru: Mastercard bądź Visa, dodatkowo połączone z atrakcyjnymi programami lojalnościowymi i charytatywnymi. Klienci posiadający Konto w Porządku będą mogli uzyskać dostęp do swojego rachunku za pośrednictwem bankowości internetowej i mobilnej, oferowanej dotychczas przez Bank w ramach Envelobank Online i Envelobank Mobile.  Wprowadzenie nowej oferty ROR w Banku Pocztowym wsparte będzie działaniami reklamowymi. Na jesieni w kampanii medialnej promującej Konto w Porządku pojawi się wieloletni ambasador Banku Pocztowego – jeden z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych polskich sportowców, Adam Małysz.

- Zdecydowanie zmieniamy oraz upraszczamy naszą ofertę w zakresie ROR i dostosowujemy ją do potrzeb młodych osób. Od 1 czerwca Bank Pocztowy będzie oferował jedno konto w trzech wariantach, z funkcjonalnościami oraz cennikiem dostosowanym do  głównych segmentów Klientów. Dostosowując usługi do etapu życia  Klientów chcemy zachęcić  Ich do nawiązania z nami długoletniej współpracy. W najbliższym czasie pojawią się nowe rozwiązania w bankowości mobilnej, której rozwój przyspieszył na skutek pandemii Covid 19. Wprowadzając obsługę dla Juniorów,  składamy obietnicę, iż  Bank Pocztowy  to teraz  „Finanse w Porządku” dla całej rodziny – mówi Jarosław Banach, Dyrektor Zarządzający Pionu Rozwoju Biznesu Banku Pocztowego.

 

Dostępne w ofercie Banku Pocztowego warianty Konta w Porządku, to:

 Konto w Porządku Start skierowane do klientów w wieku 13-25 lat, czyli:

  • bezwarunkowo darmowy ROR z bezpłatną kartą płatniczą,
  • dostęp  do nowoczesnej aplikacji mobilnej,
  • płatności mobilne Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay,
  • bezpłatne wypłaty z bankomatów Planet Cash,
  • bezpłatne wypłaty gotówki z konta na każdej Poczcie,
  • darmowe przelewy internetowe,
  • bezpłatne przelewy natychmiastowe w bankowości mobilnej.

 

Konto w Porządku przeznaczone dla klientów między 26 a 64 rokiem życia, czyli:

  • pełno funkcjonalny ROR z kartą płatniczą
  • bezpłatne prowadzenie rachunku z kartą płatniczą,
  • bezpłatna karta płatnicza dla Klientów dokonujących płatności na 300 zł miesięcznie,
  • płatności mobilne Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay,
  • dodatkowe bonusy w ramach programów Mastercard® Bezcenne® Chwile i Visa Oferty,
  • możliwość wspierania akcji charytatywnych Caritas z dedykowanym Programem UratujęCię
  • nieograniczony dostęp do bankowości internetowej i mobilnej
  • bezpłatne bankomaty Planet Cash,
  • podwyższone oprocentowanie na lokatach w rachunku.

 

Konto w Porządku Plus dla Klientów powyżej 65 roku życia, czyli:

  • obecnie jedyny taki na rynku rachunek dedykowany Seniorom,
  • bezpłatne prowadzenie przy wpływach świadczenia emerytalno-rentowego z ZUS albo posiadaniu karty,
  • możliwość dostarczenia gotówki pod wskazany adres przez listonosza – unikalna usługa na rynku,
  • nieograniczony dostęp do rachunku w sieci placówek Poczty Polskiej i Banku Pocztowego - największa w Polsce sieć obsługi,
  • dodatkowe bonusy za płatności kartą w placówkach pocztowych

 

Wraz z wprowadzeniem Konta w Porządku do oferty Banku Pocztowego i jego cyfrowej marki, ze sprzedaży wycofane zostaną ROR-y: Bliskie Konto Pocztowe, Pocztowe Konto Bez Ograniczeń, Pocztowe Konto Aktywny Nestor oraz EnveloKonto. Rachunki pozostaną w obsłudze i zachowają swoje funkcjonalności, jednak nie będą już dostępne dla nowych Klientów.

Zmianom ulegną również nazwy rachunków oszczędnościowych: Pocztowe Konto Oszczędnościowe zmieni nazwę na Konto Oszczędnościowe, a Pocztowe Konto 500+ zmieni nazwę na Konto Oszczędnościowe 500+.

Więcej informacji na temat nowej oferty Konto w Porządku a także innych zmian w ofercie Banku Pocztowego  znaleźć można na stronie www.pocztowy.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA Biuro prasowe
2024-04-25 | 16:00

Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA

Role związane z tworzeniem wartości i zrównoważonym rozwojem zyskają na znaczeniu, rekompensując utratę stanowisk spoza zakresu partnerstwa biznesowego na rzecz
Finanse Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
2024-04-24 | 10:30

Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu

Pierwszy kwartał 2024 roku na rynku faktoringu przyniósł nieznaczny spadek obrotów w relacji do analogicznego okresu rok temu. Firmy zrzeszone w Polskim Związku Faktorów w
Finanse Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
2024-04-24 | 08:00

Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.