Diners Club Polska zostaje jedynym partnerem finansowym programu Miles & More w
W najbliższym czasie Diners Club Polska zostanie jedynym w Polsce wydawcą kart płatniczych powiązanych z programem Miles & More. Dla uczestników programu została przygotowana specjalna oferta kart Diners Club, umożliwiających gromadzenie mil z tytułu płatności. Warto połączyć tę ofertę z promocją prowadzoną równolegle przez Miles & More.
Diners Club Polska od lat współpracuje z programem Miles & More, wydając karty płatnicze dla uczestniczących w nim klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Program Miles & More cieszy się uznaniem tysięcy zwolenników i dzięki temu jest największym w Europie programem lojalnościowym dla osób często podróżujących. Umożliwia gromadzenie mil premiowych i wykorzystywanie ich na atrakcyjne nagrody m. in. bilety lotnicze czy podwyższenie klasy podróży. Uczestnictwo w programie Miles & More jest bezpłatne i nie wymaga żadnych dodatkowych formalności.
Pandemia ograniczała przez wiele miesięcy możliwości zbierania mil za przeloty. Jednak w tym roku sezon wakacyjny sprzyja podejmowaniu decyzji o bliskich i dalekich podróżach, dlatego Diners Club Polska oraz Miles & More przygotowali wyjątkowe promocje dla osób, które chcą uzyskać lub utrzymać status w programie (Frequent Traveller i Senator).
Oferta promocyjna Diners Club Polska obejmuje karty Diners Club LOT oraz Diners Club Premium Vintage, ponieważ te karty można połączyć z programem Miles & More. Każda osoba, której wniosek o wydanie karty zostanie rozpatrzony pozytywnie, otrzyma podwójną liczbę powitalnych punktów DC – 4000 lub 6000, odpowiednio dla kart Diners Club LOT i Diners Club Premium Vintage, i będzie mogła wymienić je na mile premiowe. Ponadto, Diners Club Polska zwróci pierwszą roczną opłatę za kartę Diners Club LOT oraz połowę opłaty za kartę Diners Club Premium Vintage, jeśli obrót na karcie w ciągu 12 miesięcy wyniesie co najmniej 36 000 zł.
– Wielu z naszych klientów tęskniło za podróżami i aktywnym korzystaniem z programu lojalnościowego naszego partnera. Mile gromadzone podczas codziennych zakupów kartą w czasie pandemii czekają na możliwość wykorzystania. Od wielu już lat, niezmiennie zapewniamy uczestnikom programu Miles & More udogodnienia w gromadzeniu mil i zdobywaniu nagród, wydając wyjątkowe karty płatnicze – mówi Paweł Pomianowski, dyrektor generalny Diners Club Polska. – Z kartami Diners Club mile można gromadzić nie tylko podczas lotów, ale także podczas codziennych zakupów. Za wydane 5 zł (oprócz wypłat gotówki, transakcji na stacjach paliw oraz w kasynach) klienci otrzymają 1 punkt DC, który mogą zamienić na 1 milę. Regularna wymiana punktów DC na mile gwarantuje nieprzepadanie wszystkich zgromadzonych mil Miles & More! Przywileje tego programu lojalnościowego, to tylko jedna z korzyści posiadania kart Diners Club. Nasi klienci mogą również ubezpieczyć podróże krajowe i zagraniczne, mają swobodny dostęp do saloników lotniskowych i kilkudziesięciu milionów bezpłatnych hotspot WiFi na całym świecie, a także do przejść Fast Track na wybranych lotniskach w Polsce. Do tego oferujemy wyjątkowo korzystne warunki finansowe odroczonej płatności i kredytu w karcie – dodaje.
Oferta Diners Club Polska jest szczególnie atrakcyjna dla uczestników programu ze statusem Frequent Traveller oraz Senator. Ponieważ Miles & More, aby pomóc w uzyskaniu lub utrzymaniu statusu w okresie pandemii, oferuje za transakcje dokonane kartą kredytową naliczanie oprócz mil premiowych, także mil statusowych. Dodatkowo przyznawane jest jednorazowo 5000 powitalnych mil statusowych dla osób, które otrzymają kartę w 2021r. i dokonają wymiany punktów DC na mile (do 31.12.2021r.). Jedynym ograniczeniem jest maksymalna liczba mil statusowych do zebrania w ramach promocji tj. 30 000.
Konto milowe można zasilać nawet codziennie. Wystarczy do płatności używać kart Diners Club. Kartami można płacić w większości największych sieci detalicznych, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Lidl, Żabka, Hebe, Rossmann, Pepco, Castorama, IKEA, Leroy Merlin, sieciach aptek Ziko, Dr Max, DOZ. Kartami Diners Club można zapłacić również za bilety komunikacji miejskiej – w serwisach online i aplikacjach. Wśród akceptantów są także największe marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Dzięki akceptacji PayPal, klienci mogą także płacić za zakupy kartami Diners Club w największych sklepach modowych, sportowych, kosmetycznych, księgarniach, a także opłacać subskrypcje na platformach takich jak Netflix czy Audioteka.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja o Diners Club Polska
Diners Club Polska jest jedynym niebankowym podmiotem w Polsce, który wydaje karty kredytowe z okresem bezodsetkowym do 59 dni i oprocentowaniem kredytu w wysokości od 4,32 proc. Wybrane karty tego wydawcy można połączyć z największym europejskim programem lojalnościowym - Miles and More. Oferta kart Diners Club jest kierowana do dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawicieli wolnych zawodów, podróżników, oraz wszystkich, którzy cenią wygodę i bezpieczeństwo. Karty są akceptowane na świecie w 40 mln punktów handlowo-usługowych oraz w 1,3 mln bankomatów, w ponad 200 państwach i terytoriach zależnych. Spółka jest licencjobiorcą Diners Club International, najstarszego wydawcy kart płatniczych oraz jednej z największych i najbardziej znanych niebankowych instytucji finansowych na świecie, należącej do Discover Financial Services.
Więcej informacji na stronie: http://www.dinersclub.pl/
Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA
Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.