Diners Club Polska zostaje jedynym partnerem finansowym programu Miles & More w
W najbliższym czasie Diners Club Polska zostanie jedynym w Polsce wydawcą kart płatniczych powiązanych z programem Miles & More. Dla uczestników programu została przygotowana specjalna oferta kart Diners Club, umożliwiających gromadzenie mil z tytułu płatności. Warto połączyć tę ofertę z promocją prowadzoną równolegle przez Miles & More.
Diners Club Polska od lat współpracuje z programem Miles & More, wydając karty płatnicze dla uczestniczących w nim klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Program Miles & More cieszy się uznaniem tysięcy zwolenników i dzięki temu jest największym w Europie programem lojalnościowym dla osób często podróżujących. Umożliwia gromadzenie mil premiowych i wykorzystywanie ich na atrakcyjne nagrody m. in. bilety lotnicze czy podwyższenie klasy podróży. Uczestnictwo w programie Miles & More jest bezpłatne i nie wymaga żadnych dodatkowych formalności.
Pandemia ograniczała przez wiele miesięcy możliwości zbierania mil za przeloty. Jednak w tym roku sezon wakacyjny sprzyja podejmowaniu decyzji o bliskich i dalekich podróżach, dlatego Diners Club Polska oraz Miles & More przygotowali wyjątkowe promocje dla osób, które chcą uzyskać lub utrzymać status w programie (Frequent Traveller i Senator).
Oferta promocyjna Diners Club Polska obejmuje karty Diners Club LOT oraz Diners Club Premium Vintage, ponieważ te karty można połączyć z programem Miles & More. Każda osoba, której wniosek o wydanie karty zostanie rozpatrzony pozytywnie, otrzyma podwójną liczbę powitalnych punktów DC – 4000 lub 6000, odpowiednio dla kart Diners Club LOT i Diners Club Premium Vintage, i będzie mogła wymienić je na mile premiowe. Ponadto, Diners Club Polska zwróci pierwszą roczną opłatę za kartę Diners Club LOT oraz połowę opłaty za kartę Diners Club Premium Vintage, jeśli obrót na karcie w ciągu 12 miesięcy wyniesie co najmniej 36 000 zł.
– Wielu z naszych klientów tęskniło za podróżami i aktywnym korzystaniem z programu lojalnościowego naszego partnera. Mile gromadzone podczas codziennych zakupów kartą w czasie pandemii czekają na możliwość wykorzystania. Od wielu już lat, niezmiennie zapewniamy uczestnikom programu Miles & More udogodnienia w gromadzeniu mil i zdobywaniu nagród, wydając wyjątkowe karty płatnicze – mówi Paweł Pomianowski, dyrektor generalny Diners Club Polska. – Z kartami Diners Club mile można gromadzić nie tylko podczas lotów, ale także podczas codziennych zakupów. Za wydane 5 zł (oprócz wypłat gotówki, transakcji na stacjach paliw oraz w kasynach) klienci otrzymają 1 punkt DC, który mogą zamienić na 1 milę. Regularna wymiana punktów DC na mile gwarantuje nieprzepadanie wszystkich zgromadzonych mil Miles & More! Przywileje tego programu lojalnościowego, to tylko jedna z korzyści posiadania kart Diners Club. Nasi klienci mogą również ubezpieczyć podróże krajowe i zagraniczne, mają swobodny dostęp do saloników lotniskowych i kilkudziesięciu milionów bezpłatnych hotspot WiFi na całym świecie, a także do przejść Fast Track na wybranych lotniskach w Polsce. Do tego oferujemy wyjątkowo korzystne warunki finansowe odroczonej płatności i kredytu w karcie – dodaje.
Oferta Diners Club Polska jest szczególnie atrakcyjna dla uczestników programu ze statusem Frequent Traveller oraz Senator. Ponieważ Miles & More, aby pomóc w uzyskaniu lub utrzymaniu statusu w okresie pandemii, oferuje za transakcje dokonane kartą kredytową naliczanie oprócz mil premiowych, także mil statusowych. Dodatkowo przyznawane jest jednorazowo 5000 powitalnych mil statusowych dla osób, które otrzymają kartę w 2021r. i dokonają wymiany punktów DC na mile (do 31.12.2021r.). Jedynym ograniczeniem jest maksymalna liczba mil statusowych do zebrania w ramach promocji tj. 30 000.
Konto milowe można zasilać nawet codziennie. Wystarczy do płatności używać kart Diners Club. Kartami można płacić w większości największych sieci detalicznych, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Lidl, Żabka, Hebe, Rossmann, Pepco, Castorama, IKEA, Leroy Merlin, sieciach aptek Ziko, Dr Max, DOZ. Kartami Diners Club można zapłacić również za bilety komunikacji miejskiej – w serwisach online i aplikacjach. Wśród akceptantów są także największe marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Dzięki akceptacji PayPal, klienci mogą także płacić za zakupy kartami Diners Club w największych sklepach modowych, sportowych, kosmetycznych, księgarniach, a także opłacać subskrypcje na platformach takich jak Netflix czy Audioteka.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja o Diners Club Polska
Diners Club Polska jest jedynym niebankowym podmiotem w Polsce, który wydaje karty kredytowe z okresem bezodsetkowym do 59 dni i oprocentowaniem kredytu w wysokości od 4,32 proc. Wybrane karty tego wydawcy można połączyć z największym europejskim programem lojalnościowym - Miles and More. Oferta kart Diners Club jest kierowana do dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawicieli wolnych zawodów, podróżników, oraz wszystkich, którzy cenią wygodę i bezpieczeństwo. Karty są akceptowane na świecie w 40 mln punktów handlowo-usługowych oraz w 1,3 mln bankomatów, w ponad 200 państwach i terytoriach zależnych. Spółka jest licencjobiorcą Diners Club International, najstarszego wydawcy kart płatniczych oraz jednej z największych i najbardziej znanych niebankowych instytucji finansowych na świecie, należącej do Discover Financial Services.
Więcej informacji na stronie: http://www.dinersclub.pl/

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.