Komunikaty PR

Dominik Ciula objął stanowisko CSO w Loando Group

2021-11-30  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Marciniak
KLANG! Media

Prosta 68
00-838 Warszawa
m.marciniak|klangmedia.pl| |m.marciniak|klangmedia.pl
(+48) 510 029 844
https://klangmedia.pl

Dominik Ciula dołączył do Grupy Loando od początku października. Na stanowisku szefa sprzedaży zastępuje Marcina Sikorę, który zaangażował się w realizację własnych projektów, a w Grupie będzie pełnił rolę Doradcy Zarządu.

Nowy CSO jest zaangażowany w poszerzanie wachlarza produktowego Loando oraz wdrażanie nowych rozwiązań technologiczno-procesowych. Celem Dominika Ciula i Grupy Loando jest również dalsze poszukiwanie strategicznych partnerstw i budowanie potencjału firmy na innych rynkach, m.in. Ukrainie, Rosji, Meksyku czy Hiszpanii.

„Dominik dołączył do zespołu w kluczowym dla nas momencie. Już niedługo wprowadzać będziemy innowacyjne, a wręcz rewolucyjne technologicznie rozwiązania, które odmienią rynek pośrednictwa finansowego w Polsce. Dodatkowo, intensywnie pracujemy nad rozwojem oferty produktowej dla naszych partnerów afiliacyjnych oraz do sprzedaży w kanałach własnych. Mocno wierzę, że wieloletnie doświadczenie Dominika w branży consumer finance pomoże nam w efektywnym wdrożeniu nowych przedsięwzięć oraz umocnieniu naszej pozycji lidera. Współpraca z osobą, która przez ostatni okres reprezentowała podmiot udzielający finansowania to również mocny sygnał do naszych obecnych i nowych partnerów z tej części rynku. Jako pośrednik, chcemy wnosić do współpracy z nimi jeszcze większą wartość niż dotychczas, nad czym już teraz intensywnie pracujemy” - komentuje Tymon Zastrzeżyński - CEO & Co-founder Grupy Loando.

„Życzę Dominikowi wielu wspólnych sukcesów i mocno trzymam kciuki za najbliższe wdrożenia. Korzystając z okazji, chciałbym jednocześnie bardzo podziękować Marcinowi Sikorze za naszą dotychczasową współpracę i życzyć mu powodzenia w realizacji własnych projektów. - dodaje Tymon Zastrzeżyński.

 

Dominik Ciula 

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Od 9 lat związany z rynkiem consumer finance, odpowiedzialny za sprzedaż oraz rozwój produktów w kanale digital
i sieciach brokerskich. W latach 2019-2021 pełnił funkcje Dyrektora Sprzedaży Aasa Polska, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu, budowanie relacji z partnerami, poszerzanie oferty produktowej, w tym m.in. za wdrożenie i rozwój produktu Aasa dla Biznesu, który został czterokrotnie wyróżniony jako najlepszy produkt biznesowy na rynku consumer finance w Polsce. Posiada 12 lat doświadczenia w obszarze sprzedaży, zarządzania zespołem, skalowaniem biznesu zarówno w start-upach jak i dużych przedsiębiorstwach w branżach FMCG oraz Fintech. Prywatnie Dominik jest pasjonatem sportów i fotografii.

 

Grupa Loando

Grupa Loando to ekosystem rozwiązań i podmiotów funkcjonujących w branży consumer finance. Tworzą go, między innymi, lider online’owego rynku brokerów finansowych oraz jedna z największych sieci afiliacyjnych w Polsce. Grupa Loando działa również na rynkach zagranicznych m.in. w Hiszpanii, Czechach Ukrainie, Rosji i Meksyku. Obsługuje rocznie ponad milion klientów i agreguje ofertę ponad 50 instytucji finansowych.

Więcej informacji na loandogroup.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA Biuro prasowe
2024-04-25 | 16:00

Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA

Role związane z tworzeniem wartości i zrównoważonym rozwojem zyskają na znaczeniu, rekompensując utratę stanowisk spoza zakresu partnerstwa biznesowego na rzecz
Finanse Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
2024-04-24 | 10:30

Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu

Pierwszy kwartał 2024 roku na rynku faktoringu przyniósł nieznaczny spadek obrotów w relacji do analogicznego okresu rok temu. Firmy zrzeszone w Polskim Związku Faktorów w
Finanse Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
2024-04-24 | 08:00

Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.