Dominik Ciula objął stanowisko CSO w Loando Group
KLANG! Media
Prosta 68
00-838 Warszawa
m.marciniak|klangmedia.pl| |m.marciniak|klangmedia.pl
(+48) 510 029 844
https://klangmedia.pl
Dominik Ciula dołączył do Grupy Loando od początku października. Na stanowisku szefa sprzedaży zastępuje Marcina Sikorę, który zaangażował się w realizację własnych projektów, a w Grupie będzie pełnił rolę Doradcy Zarządu.
Nowy CSO jest zaangażowany w poszerzanie wachlarza produktowego Loando oraz wdrażanie nowych rozwiązań technologiczno-procesowych. Celem Dominika Ciula i Grupy Loando jest również dalsze poszukiwanie strategicznych partnerstw i budowanie potencjału firmy na innych rynkach, m.in. Ukrainie, Rosji, Meksyku czy Hiszpanii.
„Dominik dołączył do zespołu w kluczowym dla nas momencie. Już niedługo wprowadzać będziemy innowacyjne, a wręcz rewolucyjne technologicznie rozwiązania, które odmienią rynek pośrednictwa finansowego w Polsce. Dodatkowo, intensywnie pracujemy nad rozwojem oferty produktowej dla naszych partnerów afiliacyjnych oraz do sprzedaży w kanałach własnych. Mocno wierzę, że wieloletnie doświadczenie Dominika w branży consumer finance pomoże nam w efektywnym wdrożeniu nowych przedsięwzięć oraz umocnieniu naszej pozycji lidera. Współpraca z osobą, która przez ostatni okres reprezentowała podmiot udzielający finansowania to również mocny sygnał do naszych obecnych i nowych partnerów z tej części rynku. Jako pośrednik, chcemy wnosić do współpracy z nimi jeszcze większą wartość niż dotychczas, nad czym już teraz intensywnie pracujemy” - komentuje Tymon Zastrzeżyński - CEO & Co-founder Grupy Loando.
„Życzę Dominikowi wielu wspólnych sukcesów i mocno trzymam kciuki za najbliższe wdrożenia. Korzystając z okazji, chciałbym jednocześnie bardzo podziękować Marcinowi Sikorze za naszą dotychczasową współpracę i życzyć mu powodzenia w realizacji własnych projektów. - dodaje Tymon Zastrzeżyński.
Dominik Ciula
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Od 9 lat związany z rynkiem consumer finance, odpowiedzialny za sprzedaż oraz rozwój produktów w kanale digital
i sieciach brokerskich. W latach 2019-2021 pełnił funkcje Dyrektora Sprzedaży Aasa Polska, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu, budowanie relacji z partnerami, poszerzanie oferty produktowej, w tym m.in. za wdrożenie i rozwój produktu Aasa dla Biznesu, który został czterokrotnie wyróżniony jako najlepszy produkt biznesowy na rynku consumer finance w Polsce. Posiada 12 lat doświadczenia w obszarze sprzedaży, zarządzania zespołem, skalowaniem biznesu zarówno w start-upach jak i dużych przedsiębiorstwach w branżach FMCG oraz Fintech. Prywatnie Dominik jest pasjonatem sportów i fotografii.
Grupa Loando
Grupa Loando to ekosystem rozwiązań i podmiotów funkcjonujących w branży consumer finance. Tworzą go, między innymi, lider online’owego rynku brokerów finansowych oraz jedna z największych sieci afiliacyjnych w Polsce. Grupa Loando działa również na rynkach zagranicznych m.in. w Hiszpanii, Czechach Ukrainie, Rosji i Meksyku. Obsługuje rocznie ponad milion klientów i agreguje ofertę ponad 50 instytucji finansowych.
Więcej informacji na loandogroup.com
Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń
Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
Co dalej z wykorzystaniem funduszy unijnych w ramach FENG 2021-2027?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym
O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.
Handel
Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem
Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.