Komunikaty PR

Dominik Ciula objął stanowisko CSO w Loando Group

2021-11-30  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Marciniak
KLANG! Media

Prosta 68
00-838 Warszawa
m.marciniak|klangmedia.pl| |m.marciniak|klangmedia.pl
(+48) 510 029 844
https://klangmedia.pl

Dominik Ciula dołączył do Grupy Loando od początku października. Na stanowisku szefa sprzedaży zastępuje Marcina Sikorę, który zaangażował się w realizację własnych projektów, a w Grupie będzie pełnił rolę Doradcy Zarządu.

Nowy CSO jest zaangażowany w poszerzanie wachlarza produktowego Loando oraz wdrażanie nowych rozwiązań technologiczno-procesowych. Celem Dominika Ciula i Grupy Loando jest również dalsze poszukiwanie strategicznych partnerstw i budowanie potencjału firmy na innych rynkach, m.in. Ukrainie, Rosji, Meksyku czy Hiszpanii.

„Dominik dołączył do zespołu w kluczowym dla nas momencie. Już niedługo wprowadzać będziemy innowacyjne, a wręcz rewolucyjne technologicznie rozwiązania, które odmienią rynek pośrednictwa finansowego w Polsce. Dodatkowo, intensywnie pracujemy nad rozwojem oferty produktowej dla naszych partnerów afiliacyjnych oraz do sprzedaży w kanałach własnych. Mocno wierzę, że wieloletnie doświadczenie Dominika w branży consumer finance pomoże nam w efektywnym wdrożeniu nowych przedsięwzięć oraz umocnieniu naszej pozycji lidera. Współpraca z osobą, która przez ostatni okres reprezentowała podmiot udzielający finansowania to również mocny sygnał do naszych obecnych i nowych partnerów z tej części rynku. Jako pośrednik, chcemy wnosić do współpracy z nimi jeszcze większą wartość niż dotychczas, nad czym już teraz intensywnie pracujemy” - komentuje Tymon Zastrzeżyński - CEO & Co-founder Grupy Loando.

„Życzę Dominikowi wielu wspólnych sukcesów i mocno trzymam kciuki za najbliższe wdrożenia. Korzystając z okazji, chciałbym jednocześnie bardzo podziękować Marcinowi Sikorze za naszą dotychczasową współpracę i życzyć mu powodzenia w realizacji własnych projektów. - dodaje Tymon Zastrzeżyński.

 

Dominik Ciula 

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Od 9 lat związany z rynkiem consumer finance, odpowiedzialny za sprzedaż oraz rozwój produktów w kanale digital
i sieciach brokerskich. W latach 2019-2021 pełnił funkcje Dyrektora Sprzedaży Aasa Polska, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu, budowanie relacji z partnerami, poszerzanie oferty produktowej, w tym m.in. za wdrożenie i rozwój produktu Aasa dla Biznesu, który został czterokrotnie wyróżniony jako najlepszy produkt biznesowy na rynku consumer finance w Polsce. Posiada 12 lat doświadczenia w obszarze sprzedaży, zarządzania zespołem, skalowaniem biznesu zarówno w start-upach jak i dużych przedsiębiorstwach w branżach FMCG oraz Fintech. Prywatnie Dominik jest pasjonatem sportów i fotografii.

 

Grupa Loando

Grupa Loando to ekosystem rozwiązań i podmiotów funkcjonujących w branży consumer finance. Tworzą go, między innymi, lider online’owego rynku brokerów finansowych oraz jedna z największych sieci afiliacyjnych w Polsce. Grupa Loando działa również na rynkach zagranicznych m.in. w Hiszpanii, Czechach Ukrainie, Rosji i Meksyku. Obsługuje rocznie ponad milion klientów i agreguje ofertę ponad 50 instytucji finansowych.

Więcej informacji na loandogroup.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: KLANG! Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty
Finanse Legalne działanie w świecie kryptowalut – zgodnie z kanadyjskim prawem
2025-06-05 | 11:20

Legalne działanie w świecie kryptowalut – zgodnie z kanadyjskim prawem

Kiedy myślisz o wejściu w świat kryptowalut, Kanada może nie być pierwszym kierunkiem, który przychodzi Ci do głowy. A szkoda – bo to jeden z najbardziej
Finanse BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.