Komunikaty PR

Dominik Ciula objął stanowisko CSO w Loando Group

2021-11-30  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Marciniak
KLANG! Media

Prosta 68
00-838 Warszawa
m.marciniak|klangmedia.pl| |m.marciniak|klangmedia.pl
(+48) 510 029 844
https://klangmedia.pl

Dominik Ciula dołączył do Grupy Loando od początku października. Na stanowisku szefa sprzedaży zastępuje Marcina Sikorę, który zaangażował się w realizację własnych projektów, a w Grupie będzie pełnił rolę Doradcy Zarządu.

Nowy CSO jest zaangażowany w poszerzanie wachlarza produktowego Loando oraz wdrażanie nowych rozwiązań technologiczno-procesowych. Celem Dominika Ciula i Grupy Loando jest również dalsze poszukiwanie strategicznych partnerstw i budowanie potencjału firmy na innych rynkach, m.in. Ukrainie, Rosji, Meksyku czy Hiszpanii.

„Dominik dołączył do zespołu w kluczowym dla nas momencie. Już niedługo wprowadzać będziemy innowacyjne, a wręcz rewolucyjne technologicznie rozwiązania, które odmienią rynek pośrednictwa finansowego w Polsce. Dodatkowo, intensywnie pracujemy nad rozwojem oferty produktowej dla naszych partnerów afiliacyjnych oraz do sprzedaży w kanałach własnych. Mocno wierzę, że wieloletnie doświadczenie Dominika w branży consumer finance pomoże nam w efektywnym wdrożeniu nowych przedsięwzięć oraz umocnieniu naszej pozycji lidera. Współpraca z osobą, która przez ostatni okres reprezentowała podmiot udzielający finansowania to również mocny sygnał do naszych obecnych i nowych partnerów z tej części rynku. Jako pośrednik, chcemy wnosić do współpracy z nimi jeszcze większą wartość niż dotychczas, nad czym już teraz intensywnie pracujemy” - komentuje Tymon Zastrzeżyński - CEO & Co-founder Grupy Loando.

„Życzę Dominikowi wielu wspólnych sukcesów i mocno trzymam kciuki za najbliższe wdrożenia. Korzystając z okazji, chciałbym jednocześnie bardzo podziękować Marcinowi Sikorze za naszą dotychczasową współpracę i życzyć mu powodzenia w realizacji własnych projektów. - dodaje Tymon Zastrzeżyński.

 

Dominik Ciula 

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Od 9 lat związany z rynkiem consumer finance, odpowiedzialny za sprzedaż oraz rozwój produktów w kanale digital
i sieciach brokerskich. W latach 2019-2021 pełnił funkcje Dyrektora Sprzedaży Aasa Polska, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu, budowanie relacji z partnerami, poszerzanie oferty produktowej, w tym m.in. za wdrożenie i rozwój produktu Aasa dla Biznesu, który został czterokrotnie wyróżniony jako najlepszy produkt biznesowy na rynku consumer finance w Polsce. Posiada 12 lat doświadczenia w obszarze sprzedaży, zarządzania zespołem, skalowaniem biznesu zarówno w start-upach jak i dużych przedsiębiorstwach w branżach FMCG oraz Fintech. Prywatnie Dominik jest pasjonatem sportów i fotografii.

 

Grupa Loando

Grupa Loando to ekosystem rozwiązań i podmiotów funkcjonujących w branży consumer finance. Tworzą go, między innymi, lider online’owego rynku brokerów finansowych oraz jedna z największych sieci afiliacyjnych w Polsce. Grupa Loando działa również na rynkach zagranicznych m.in. w Hiszpanii, Czechach Ukrainie, Rosji i Meksyku. Obsługuje rocznie ponad milion klientów i agreguje ofertę ponad 50 instytucji finansowych.

Więcej informacji na loandogroup.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: KLANG! Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek
Finanse Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
2024-12-27 | 17:00

Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych

Obligacje korporacyjne wyemitowane przez Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. zadebiutowały na rynku Catalyst 29 listopada. Papiery dłużne o wartości 6 mln złotych stanowią pierwszy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.