Komunikaty PR

Droga do 1 miliona czyli jak pisać wprost o biznesie.

2022-12-12  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

O tym jak zarabiać, a nie tracić, mówiło już wielu. Z jednej strony – słusznie. Dziś, w dobie rekordowej inflacji, przedsiębiorcy mierzą się z wieloma kryzysami. Poradniki finansowe wydają się zatem potrzebne. Jednak z drugiej strony, większość takich “kompendiów” sprowadza się wyłącznie do teoretycznej wiedzy. Trudno bowiem przełożyć definicje na rzeczywistość – szczególnie, gdy opisane są dosyć skomplikowanym językiem. Napisać o biznesie prosto, praktycznie i z „życiowymi” przykładami – czy to w ogóle możliwe? Droga do 1 miliona autorstwa Dawida Zielińskiego to jedna z tych pozycji, która racjonalnie tłumaczy czytelnikom, jak wybrnąć z „chaosu” w firmie, jednocześnie wyjaśniając, jak do niego w ogóle nie doprowadzić.

“Unikaj moich błędów” – autor w roli mentora

Za każdą radą powinno stać doświadczenie. Jeśli mamy do czynienia z książką o tematyce biznesowej, to na równi z treścią ważny jest również sam autor. Jego rola nie sprowadza się jedynie do przekazywania informacji. Autor staje się poniekąd mentorem, który przemawia do odbiorców autentycznością i wieloletnim doświadczeniem. Dawid Zieliński od 2003 roku działa w różnych branżach jako przedsiębiorca, doradca i inwestor giełdowy. Pierwsze kroki stawiał w sektorze finansowym oraz branży IT, by następnie zająć się szeroko rozumianym bezpieczeństwem i w końcu branżą wellness&spa. Oprócz własnych działalności, współpracuje z zarządami międzynarodowych spółek, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem z zakresu przedsiębiorczości i zarządzania projektami. Po wielu latach “gromadzenia” cennych lekcji, postanowił opowiedzieć swoją historię przedsiębiorcy opartej na polskich realiach. Droga do 1 miliona to coś więcej niż poradnik; to przede wszystkim skrupulatna obserwacja rynku oraz krytyczne spojrzenie na konsekwencje własnych wyborów.

Praktycznie o biznesie

Czytając poradnik biznesowy inspiruje nas sama treść (zazwyczaj ułożona w pewną historię). Niestety w wielu przypadkach na tym się kończy... Uczucie motywacji i chęci do działania znika tak szybko, jak się pojawia. Dzieje się tak, gdyż po lekturze nie bardzo wiemy, jak przełożyć cenną teorię na praktykę. Droga do 1 miliona wydaje się być całkowitym przeciwieństwem tego schematu. Książka ta nie polega wyłącznie na konsumowaniu treści – czytelnik staje się aktywny i musi wykonać pewne zadania oznaczone jako „do zrobienia”. Dawid Zieliński podsumowuje każdy rozdział listą pytań dotyczących działalności biznesowych czytelnika. Wystarczy wziąć ołówek i zapisać swoje przemyślenia w dedykowanym miejscu pod tekstem. Dzięki temu możemy w pełni przeanalizować rozwój własnej firmy i postawić sobie konkretne cele. Droga do 1 miliona to pozycja, która pozostawia przestrzeń na wewnętrzny dialog. Ważna jest także kolejność rozdziałów – od praktycznych wskazówek na temat wejścia w świat biznesu, przez budowę marki, po dokładną analizę własnych działań.

Droga do 1 miliona – kierunek dla wymagających?

Jak mówi sam autor, książka jest przeznaczona „dla wszystkich, którzy są gotowi na poświęcenia w drodze do pierwszego miliona”. Jeśli chcesz ulepszać swoją firmę, rozwiązywać na bieżąco problemy, a w tym wszystkim znajdować czas dla siebie i bliskich – to dobry kierunek do dalszych działań. Książka to idealna pozycja dla wytrwałych „podróżników”, którzy mają już swoje firmy, ale z jakiś przyczyn panuje w nich chaos, lub nie są wystarczająco dochodowe. ale chcą nauczyć się niezmiennych zasad dotyczących zarządzania nimi. Dzięki aktywnej i zaangażowanej lekturze, czytelnik będzie mógł przygotować plan działania prawdziwego przedsiębiorcy, który pomoże mu rozwinąć biznes w uporządkowany, a przede wszystkim zyskowny sposób.

Spis treści oraz więcej informacji na temat autora i książki znajdziesz tutaj -> https://zielinskidawid.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse BTC bije rekordy, ETH przyciąga kapitał, a stablecoiny zyskują na znaczeniu Biuro prasowe
2025-08-18 | 11:00

BTC bije rekordy, ETH przyciąga kapitał, a stablecoiny zyskują na znaczeniu

Na rynku kryptowalut trwa hossa, a w związku z opublikowaniem danych o inflacji oraz rosnącym prawdopodobieństwem obniżki stóp procentowych przez amerykański
Finanse Nie każdy ekspert z TikToka jest jak Warren Buffett. Jak rozpoznawać rzetelne informacje o inwestowaniu?
2025-08-14 | 06:00

Nie każdy ekspert z TikToka jest jak Warren Buffett. Jak rozpoznawać rzetelne informacje o inwestowaniu?

W świecie, gdzie decyzje finansowe coraz częściej podejmowane są pod wpływem 30-sekundowego wideo z social mediów, rozpoznanie rzetelnych źródeł wiedzy inwestycyjnej
Finanse Odbicie na rynku krypto, portfele ETH przekraczają 3 mln, a kryptowaluty dostają kolejne zielone światło w USA
2025-08-08 | 20:30

Odbicie na rynku krypto, portfele ETH przekraczają 3 mln, a kryptowaluty dostają kolejne zielone światło w USA

Większość z pięciu największych kryptowalut - z wyjątkiem Solany - utrzymuje wyraźnie dodatni wynik od początku roku po powrocie do poziomów sprzed ostatniej fazy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.