Komunikaty PR

Droga do 1 miliona czyli jak pisać wprost o biznesie.

2022-12-12  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

O tym jak zarabiać, a nie tracić, mówiło już wielu. Z jednej strony – słusznie. Dziś, w dobie rekordowej inflacji, przedsiębiorcy mierzą się z wieloma kryzysami. Poradniki finansowe wydają się zatem potrzebne. Jednak z drugiej strony, większość takich “kompendiów” sprowadza się wyłącznie do teoretycznej wiedzy. Trudno bowiem przełożyć definicje na rzeczywistość – szczególnie, gdy opisane są dosyć skomplikowanym językiem. Napisać o biznesie prosto, praktycznie i z „życiowymi” przykładami – czy to w ogóle możliwe? Droga do 1 miliona autorstwa Dawida Zielińskiego to jedna z tych pozycji, która racjonalnie tłumaczy czytelnikom, jak wybrnąć z „chaosu” w firmie, jednocześnie wyjaśniając, jak do niego w ogóle nie doprowadzić.

“Unikaj moich błędów” – autor w roli mentora

Za każdą radą powinno stać doświadczenie. Jeśli mamy do czynienia z książką o tematyce biznesowej, to na równi z treścią ważny jest również sam autor. Jego rola nie sprowadza się jedynie do przekazywania informacji. Autor staje się poniekąd mentorem, który przemawia do odbiorców autentycznością i wieloletnim doświadczeniem. Dawid Zieliński od 2003 roku działa w różnych branżach jako przedsiębiorca, doradca i inwestor giełdowy. Pierwsze kroki stawiał w sektorze finansowym oraz branży IT, by następnie zająć się szeroko rozumianym bezpieczeństwem i w końcu branżą wellness&spa. Oprócz własnych działalności, współpracuje z zarządami międzynarodowych spółek, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem z zakresu przedsiębiorczości i zarządzania projektami. Po wielu latach “gromadzenia” cennych lekcji, postanowił opowiedzieć swoją historię przedsiębiorcy opartej na polskich realiach. Droga do 1 miliona to coś więcej niż poradnik; to przede wszystkim skrupulatna obserwacja rynku oraz krytyczne spojrzenie na konsekwencje własnych wyborów.

Praktycznie o biznesie

Czytając poradnik biznesowy inspiruje nas sama treść (zazwyczaj ułożona w pewną historię). Niestety w wielu przypadkach na tym się kończy... Uczucie motywacji i chęci do działania znika tak szybko, jak się pojawia. Dzieje się tak, gdyż po lekturze nie bardzo wiemy, jak przełożyć cenną teorię na praktykę. Droga do 1 miliona wydaje się być całkowitym przeciwieństwem tego schematu. Książka ta nie polega wyłącznie na konsumowaniu treści – czytelnik staje się aktywny i musi wykonać pewne zadania oznaczone jako „do zrobienia”. Dawid Zieliński podsumowuje każdy rozdział listą pytań dotyczących działalności biznesowych czytelnika. Wystarczy wziąć ołówek i zapisać swoje przemyślenia w dedykowanym miejscu pod tekstem. Dzięki temu możemy w pełni przeanalizować rozwój własnej firmy i postawić sobie konkretne cele. Droga do 1 miliona to pozycja, która pozostawia przestrzeń na wewnętrzny dialog. Ważna jest także kolejność rozdziałów – od praktycznych wskazówek na temat wejścia w świat biznesu, przez budowę marki, po dokładną analizę własnych działań.

Droga do 1 miliona – kierunek dla wymagających?

Jak mówi sam autor, książka jest przeznaczona „dla wszystkich, którzy są gotowi na poświęcenia w drodze do pierwszego miliona”. Jeśli chcesz ulepszać swoją firmę, rozwiązywać na bieżąco problemy, a w tym wszystkim znajdować czas dla siebie i bliskich – to dobry kierunek do dalszych działań. Książka to idealna pozycja dla wytrwałych „podróżników”, którzy mają już swoje firmy, ale z jakiś przyczyn panuje w nich chaos, lub nie są wystarczająco dochodowe. ale chcą nauczyć się niezmiennych zasad dotyczących zarządzania nimi. Dzięki aktywnej i zaangażowanej lekturze, czytelnik będzie mógł przygotować plan działania prawdziwego przedsiębiorcy, który pomoże mu rozwinąć biznes w uporządkowany, a przede wszystkim zyskowny sposób.

Spis treści oraz więcej informacji na temat autora i książki znajdziesz tutaj -> https://zielinskidawid.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań Biuro prasowe
2024-07-04 | 17:30

73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań

Działania eko stają się coraz ważniejsze dla Polaków, a firmy stoją w coraz większym stopniu przed wyzwaniem związanym z raportowaniem niefinansowym (ESG),
Finanse Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń
2024-07-02 | 08:30

Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń

W czasach, gdy coraz więcej codziennych transakcji przenosi się do świata online, bezpieczeństwo kont bankowych jest absolutnym priorytetem. Zachowanie ostrożności podczas logowania jest
Finanse Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
2024-06-30 | 22:00

Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?

Coraz więcej mówi się o rencie dożywotniej, czyli hipotece odwróconej w modelu sprzedażowym. Zazwyczaj, gdy chcemy kupić nieruchomość, to udajemy się do banku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.