Droga do 1 miliona czyli jak pisać wprost o biznesie.
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
O tym jak zarabiać, a nie tracić, mówiło już wielu. Z jednej strony – słusznie. Dziś, w dobie rekordowej inflacji, przedsiębiorcy mierzą się z wieloma kryzysami. Poradniki finansowe wydają się zatem potrzebne. Jednak z drugiej strony, większość takich “kompendiów” sprowadza się wyłącznie do teoretycznej wiedzy. Trudno bowiem przełożyć definicje na rzeczywistość – szczególnie, gdy opisane są dosyć skomplikowanym językiem. Napisać o biznesie prosto, praktycznie i z „życiowymi” przykładami – czy to w ogóle możliwe? Droga do 1 miliona autorstwa Dawida Zielińskiego to jedna z tych pozycji, która racjonalnie tłumaczy czytelnikom, jak wybrnąć z „chaosu” w firmie, jednocześnie wyjaśniając, jak do niego w ogóle nie doprowadzić.
“Unikaj moich błędów” – autor w roli mentora
Za każdą radą powinno stać doświadczenie. Jeśli mamy do czynienia z książką o tematyce biznesowej, to na równi z treścią ważny jest również sam autor. Jego rola nie sprowadza się jedynie do przekazywania informacji. Autor staje się poniekąd mentorem, który przemawia do odbiorców autentycznością i wieloletnim doświadczeniem. Dawid Zieliński od 2003 roku działa w różnych branżach jako przedsiębiorca, doradca i inwestor giełdowy. Pierwsze kroki stawiał w sektorze finansowym oraz branży IT, by następnie zająć się szeroko rozumianym bezpieczeństwem i w końcu branżą wellness&spa. Oprócz własnych działalności, współpracuje z zarządami międzynarodowych spółek, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem z zakresu przedsiębiorczości i zarządzania projektami. Po wielu latach “gromadzenia” cennych lekcji, postanowił opowiedzieć swoją historię przedsiębiorcy opartej na polskich realiach. Droga do 1 miliona to coś więcej niż poradnik; to przede wszystkim skrupulatna obserwacja rynku oraz krytyczne spojrzenie na konsekwencje własnych wyborów.
Praktycznie o biznesie
Czytając poradnik biznesowy inspiruje nas sama treść (zazwyczaj ułożona w pewną historię). Niestety w wielu przypadkach na tym się kończy... Uczucie motywacji i chęci do działania znika tak szybko, jak się pojawia. Dzieje się tak, gdyż po lekturze nie bardzo wiemy, jak przełożyć cenną teorię na praktykę. Droga do 1 miliona wydaje się być całkowitym przeciwieństwem tego schematu. Książka ta nie polega wyłącznie na konsumowaniu treści – czytelnik staje się aktywny i musi wykonać pewne zadania oznaczone jako „do zrobienia”. Dawid Zieliński podsumowuje każdy rozdział listą pytań dotyczących działalności biznesowych czytelnika. Wystarczy wziąć ołówek i zapisać swoje przemyślenia w dedykowanym miejscu pod tekstem. Dzięki temu możemy w pełni przeanalizować rozwój własnej firmy i postawić sobie konkretne cele. Droga do 1 miliona to pozycja, która pozostawia przestrzeń na wewnętrzny dialog. Ważna jest także kolejność rozdziałów – od praktycznych wskazówek na temat wejścia w świat biznesu, przez budowę marki, po dokładną analizę własnych działań.
Droga do 1 miliona – kierunek dla wymagających?
Jak mówi sam autor, książka jest przeznaczona „dla wszystkich, którzy są gotowi na poświęcenia w drodze do pierwszego miliona”. Jeśli chcesz ulepszać swoją firmę, rozwiązywać na bieżąco problemy, a w tym wszystkim znajdować czas dla siebie i bliskich – to dobry kierunek do dalszych działań. Książka to idealna pozycja dla wytrwałych „podróżników”, którzy mają już swoje firmy, ale z jakiś przyczyn panuje w nich chaos, lub nie są wystarczająco dochodowe. ale chcą nauczyć się niezmiennych zasad dotyczących zarządzania nimi. Dzięki aktywnej i zaangażowanej lekturze, czytelnik będzie mógł przygotować plan działania prawdziwego przedsiębiorcy, który pomoże mu rozwinąć biznes w uporządkowany, a przede wszystkim zyskowny sposób.
Spis treści oraz więcej informacji na temat autora i książki znajdziesz tutaj -> https://zielinskidawid.pl/

BTC bije rekordy, ETH przyciąga kapitał, a stablecoiny zyskują na znaczeniu

Nie każdy ekspert z TikToka jest jak Warren Buffett. Jak rozpoznawać rzetelne informacje o inwestowaniu?

Odbicie na rynku krypto, portfele ETH przekraczają 3 mln, a kryptowaluty dostają kolejne zielone światło w USA
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.