Komunikaty PR

Euronet Polska odpowiada na wakacyjne zapotrzebowanie na gotówkę

2022-06-23  |  12:40
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl

Sieć Euronet Polska po raz kolejny udostępnia swoim klientom sezonowe bankomaty i wpłato-bankomaty w najpopularniejszych wakacyjnych miejscowościach. W tym roku aż 240 dodatkowych maszyn stanie na ulicach najchętniej odwiedzanych polskich miast. Urządzenia zostaną po raz pierwszy zaprezentowane w nowym layoucie, a ich rebrandingowi towarzyszyć będzie specjalny konkurs.

 

Jak co roku, sieć Euronet Polska instaluje dodatkowe urządzenia ułatwiające wczasowiczom dostęp do gotówki nad morzem, w miejscowościach górskich czy na Warmii i Mazurach. W tegorocznym sezonie wakacyjnym można spodziewać się zwiększonego zapotrzebowania na gotówkę – jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej, aż 71 proc. Polaków udających się na urlop wybierze wakacje w kraju[1]. By odpowiedzieć na te potrzeby, Euronet Polska planuje uruchomić rekordową liczbę 240 tymczasowych bankomatów i wpłato-bankomatów, które będą do dyspozycji turystów od połowy czerwca do połowy września br. Dodatkowe maszyny staną m.in. w Mielnie, Pobierowie, Jastarni, Łebie, Mikołajkach, Zakopanem czy Szczawnicy. Co więcej, operator zapewnia dostęp do ponad 500 urządzeń całorocznych znajdujących się w miejscowościach turystycznych.

 

Wraz z instalacją maszyn sezonowych Euronet Polska rozpoczyna rebranding swoich bankomatów i wpłato-bankomatów. Wszystkie urządzenia tymczasowe zaprezentowane zostaną w nowym layoucie, dopasowanym do identyfikacji wizualnej firmy, co pozwoli je wyróżnić i jednocześnie zapewni wyjątkowo korzystną widoczność w najbardziej uczęszczanych w sezonie letnim lokalizacjach. Nowe oznakowanie będzie sukcesywnie wprowadzane we wszystkich pozostałych bankomatach i wpłato-bankomatach sieci.

 

Wprowadzamy rebranding urządzeń Euronet, ponieważ chcemy uspójnić wszystkie elementy naszej identyfikacji wizualnej. Poprzez odświeżenie wyglądu bankomatów i wpłato-bankomatów nadajemy im wyrazistości i wpisujemy się w obecne trendy, co przyczyni się do jeszcze lepszej widoczności naszych maszyn w polskich miastach. Start sezonu wakacyjnego to świetna okazja do zaprezentowania ich przed klientami w zupełnie nowej odsłonie – mówi Ewa Miziołek, dyrektor marketingu i wsparcia sprzedaży Euronet Polska.

 

Rebrandingowi urządzeń sezonowych towarzyszyć będzie konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, który potrwa od 4 lipca do 28 września br. na profilu Euronet Polska na Facebooku. Na użytkowników, którzy prześlą zadanie konkursowe w postaci zdjęcia bankomatu sezonowego z kreatywnym uzasadnieniem, co go wyróżnia, czekać będą zestawy fotograficzne oraz karty Empik o wartości 200 PLN. Rozstrzygniecie konkursu odbywać się będzie co 2 tygodnie.

 


[1] https://www.pot.gov.pl/pl/nowosci/wiadomosci-z-pot/wiekszosc-polakow-planuje-wakacje-w-kraju-wyniki-badania-pot

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Klienci Toyota Bank założą Indeksowane Konto Oszczędnościowe całkowicie online Biuro prasowe
2022-06-29 | 15:00

Klienci Toyota Bank założą Indeksowane Konto Oszczędnościowe całkowicie online

Toyota Bank wykonał kolejny ważny krok w związku z digitalizacją swoich usług. Do grona produktów o które można wnioskować w 100% online, dołącza Indeksowane Konto
Finanse KSeF lekarstwem na fałszywe faktury? Niekoniecznie
2022-06-29 | 11:00

KSeF lekarstwem na fałszywe faktury? Niekoniecznie

Czy wprowadzenie KSeF zatrzyma karuzelę VAT-owską i zakończy handel fakturami? Zdania są podzielone. Pewna spółka z o.o. w ciągu 4 lat działalności wystawiła prawie 1700
Finanse Ponad połowa Polaków nie wie, jak zareagować w przypadku wycieku danych
2022-06-27 | 09:45

Ponad połowa Polaków nie wie, jak zareagować w przypadku wycieku danych

Co trzeci Polak boi się wycieków danych osobowych. Równocześnie mniej niż połowa z nas wiedziałaby, co należy w takiej sytuacji zrobić. A największe problemy z tym mieliby

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

U młodych pacjentek rak piersi występuje rzadko, ale jest bardziej agresywny. Dla wielu z nich taka diagnoza brzmi jak wyrok

Liczba zachorowań na raka piersi w Polsce sukcesywnie wzrasta. Co roku taką diagnozę słyszy ok. 20 tys. kobiet. Pacjentki przed 30. rokiem życia stanowią niewielki odsetek chorych, ale w ich przypadku często nowotwór jest bardziej agresywny. To m.in. dlatego dla młodych kobiet, które są aktywne zawodowo, mają rodziny i dzieci bądź planują je mieć w przyszłości, taka diagnoza często brzmi jak wyrok. – Niektóre kobiety mają poczucie, że jak rozpoczną leczenie, to skończy im się życie, że nie będą mogły już realizować najprostszych ról społecznych. To nie jest prawdą – podkreśla psychoonkolog, dr Mariola Kosowicz. Lekarze wskazują, że metody leczenia raka piersi są już dziś na tyle zaawansowane, że ten nowotwór, o ile zostanie wcześnie wykryty, może być niemal w 100 proc. uleczalny.

Handel

Coraz większa niepewność w gospodarce zbiera żniwo. Liczba upadłości firm rośnie

– Czynników ryzyka w biznesie jest dziś tak wiele, że dla przedsiębiorców, zwłaszcza małych i średnich, sytuacja stała się nieprzewidywalna jak nigdy dotąd – mówi Tomasz Starus, prezes zarządu Allianz Trade w Polsce. Widać to w statystykach dotyczących niewypłacalności firm. W maju było ich o 17 proc. więcej niż rok temu i aż o 150 proc. więcej niż na początku pandemii. W całym roku może być ich o 12 proc. więcej w ujęciu rocznym, podobnie jak w krajach Europy Zachodniej, które są głównym partnerem gospodarczym dla polskich firm. Dlatego rodzime firmy muszą dziś działać zgodnie z zasadą ograniczonego zaufania wobec kontrahentów, dokładniej analizować partnerów biznesowych oraz korzystać z narzędzi pozwalających zabezpieczyć się przed wzrostem ryzyka w biznesie.

Konsument

Członkostwo w Unii Europejskiej znacząco poprawiło polski system prawny. Zwiększyła się m.in. ochrona i bezpieczeństwo konsumentów

Wspólnota prawa w ramach UE ma przełożenie na życie zwykłych konsumentów. Od 2004 roku znacznie zwiększyła się bowiem ich ochrona wobec usługodawców i producentów. Unijne wymogi poprawiają także bezpieczeństwo żywności, samochodów i wielu innych towarów użytkowanych na co dzień przez Europejczyków i Polaków – wynika z raportu „Osiemnaście lat Polski w Unii Europejskiej” przygotowanego przez In.Europa. Jak podkreślają jego autorzy, to także unijnej legislacji zawdzięczamy większe bezpieczeństwo energetyczne w czasie kryzysu w relacjach z Rosją.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.