Komunikaty PR

Euronet Polska odpowiada na wakacyjne zapotrzebowanie na gotówkę

2022-06-23  |  12:40
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl

Sieć Euronet Polska po raz kolejny udostępnia swoim klientom sezonowe bankomaty i wpłato-bankomaty w najpopularniejszych wakacyjnych miejscowościach. W tym roku aż 240 dodatkowych maszyn stanie na ulicach najchętniej odwiedzanych polskich miast. Urządzenia zostaną po raz pierwszy zaprezentowane w nowym layoucie, a ich rebrandingowi towarzyszyć będzie specjalny konkurs.

 

Jak co roku, sieć Euronet Polska instaluje dodatkowe urządzenia ułatwiające wczasowiczom dostęp do gotówki nad morzem, w miejscowościach górskich czy na Warmii i Mazurach. W tegorocznym sezonie wakacyjnym można spodziewać się zwiększonego zapotrzebowania na gotówkę – jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej, aż 71 proc. Polaków udających się na urlop wybierze wakacje w kraju[1]. By odpowiedzieć na te potrzeby, Euronet Polska planuje uruchomić rekordową liczbę 240 tymczasowych bankomatów i wpłato-bankomatów, które będą do dyspozycji turystów od połowy czerwca do połowy września br. Dodatkowe maszyny staną m.in. w Mielnie, Pobierowie, Jastarni, Łebie, Mikołajkach, Zakopanem czy Szczawnicy. Co więcej, operator zapewnia dostęp do ponad 500 urządzeń całorocznych znajdujących się w miejscowościach turystycznych.

 

Wraz z instalacją maszyn sezonowych Euronet Polska rozpoczyna rebranding swoich bankomatów i wpłato-bankomatów. Wszystkie urządzenia tymczasowe zaprezentowane zostaną w nowym layoucie, dopasowanym do identyfikacji wizualnej firmy, co pozwoli je wyróżnić i jednocześnie zapewni wyjątkowo korzystną widoczność w najbardziej uczęszczanych w sezonie letnim lokalizacjach. Nowe oznakowanie będzie sukcesywnie wprowadzane we wszystkich pozostałych bankomatach i wpłato-bankomatach sieci.

 

Wprowadzamy rebranding urządzeń Euronet, ponieważ chcemy uspójnić wszystkie elementy naszej identyfikacji wizualnej. Poprzez odświeżenie wyglądu bankomatów i wpłato-bankomatów nadajemy im wyrazistości i wpisujemy się w obecne trendy, co przyczyni się do jeszcze lepszej widoczności naszych maszyn w polskich miastach. Start sezonu wakacyjnego to świetna okazja do zaprezentowania ich przed klientami w zupełnie nowej odsłonie – mówi Ewa Miziołek, dyrektor marketingu i wsparcia sprzedaży Euronet Polska.

 

Rebrandingowi urządzeń sezonowych towarzyszyć będzie konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, który potrwa od 4 lipca do 28 września br. na profilu Euronet Polska na Facebooku. Na użytkowników, którzy prześlą zadanie konkursowe w postaci zdjęcia bankomatu sezonowego z kreatywnym uzasadnieniem, co go wyróżnia, czekać będą zestawy fotograficzne oraz karty Empik o wartości 200 PLN. Rozstrzygniecie konkursu odbywać się będzie co 2 tygodnie.

 


[1] https://www.pot.gov.pl/pl/nowosci/wiadomosci-z-pot/wiekszosc-polakow-planuje-wakacje-w-kraju-wyniki-badania-pot

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek
Finanse Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
2024-12-27 | 17:00

Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych

Obligacje korporacyjne wyemitowane przez Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. zadebiutowały na rynku Catalyst 29 listopada. Papiery dłużne o wartości 6 mln złotych stanowią pierwszy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.