Komunikaty PR

FerrumLabs – ostatni moment, by współtworzyć markę True

2021-09-24  |  11:10
Biuro prasowe
Kontakt
Arkadiusz Cegiełka
Good One PR

Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl| |arkadiusz.cegielka|goodonepr.pl
504 354 106
https://www.goodonepr.pl/

Do 24 września br., do końca dnia, trwa kampania crowdinvestingowa FerrumLabs SA, właściciela pielęgnacyjnej marki kosmetyków dla mężczyzn True men skin care. To ostatni moment, aby wzorem Macieja Zakościelnego dołączyć do grona akcjonariuszy spółki i współdziałać przy rozwoju polskiej marki na perspektywicznym rynku. Cele emisyjne to zwiększenie skali produkcji i rozszerzenie asortymentu kosmetyków, które mają przygotować FerrumLabs do planowanego w 2024 roku debiutu na NewConnect.

 

True™ men skin care to polska, pielęgnacyjna marka stworzona z myślą o nowoczesnych, dbających o siebie mężczyznach. Marka powstała jako odpowiedź na niszę rynkową zakładającą – wzorem Europy Zachodniej – dynamiczny rozwój ekologicznych kosmetyków dla mężczyzn. Dwa lata badań rynku, pracy nad formulacjami, tworzenia sieci podwykonawców i dystrybutorów zaowocowało pierwszymi kremami do twarzy z serii advanced age & pollution defence, które zadebiutowały w sprzedaży w styczniu 2021 roku. Od tego momentu produkty True men skin care stały się dostępne dla wielu milionów klientów w całej Europie.

 

Finał społecznościowej zbiórki

Dynamiczny rozwój marki wymusił na Zarządzie konieczność inwestycji w zwiększenie skali produkcji oraz rozszerzenie asortymentu o nowe linie produktowe. W tym celu, FerrumLabs SA uruchomiło publiczną emisję akcji o łącznej wartości niemal 1,5 mln zł, stanowiących 20 proc. wszystkich akcji spółki. Oferta jest prowadzona w ramach kampanii crowdinvestingowej realizowanej na platformie Beesfund i trwa tylko do 24 września br. Szczegółowe warunki oferty są prezentowane na stronie emisja.truemenskincare.pl.

 

– Pomimo krótkiego stażu możemy z pełnym przekonaniem stwierdzić, że posiadamy już stabilny biznes z wartościowym produktem, który oferujemy na perspektywicznym rynku męskich kosmetyków. Wszelkie analizy i raporty branżowe, jak również dołączenie do nas Macieja Zakościelnego, tylko potwierdzają słuszność przyjętej przez nas strategii rozwoju. To ostatni moment, by do nas dołączyć, dlatego szczerze zapraszam wszystkich na nasz pokład. Ogromnie liczę na zbudowanie wokół nas aktywnej społeczności, która zaangażuje się w tworzenie polskiej marki pielęgnacyjnej z globalnymi ambicjami – mówi Maciej Adamaszek.

 

Dla nowych akcjonariuszy spółka FerrumLabs przygotowała różnorodne benefity. W pakietach inwestycyjnych, gdzie minimalny pułap wynosi 190 zł, znalazły się m.in. zestawy kremów True™ men skin care, jednorazowe i stałe zniżki na kosmetyki marki, książka „z przesłaniem” czy przedpremierowy dostęp do nowości kosmetycznych. Akcjonariusze, którzy zdecydują się na wyższe kwoty inwestycji, otrzymają także dodatkowo m.in. weekend dla dwojga w resorcie SPA czy dostęp do zamkniętych, strategicznych spotkań z zarządem spółki.

 

Marka ma ambitne plany finansowe. W ciągu roku od zakończenia emisji celem spółki jest wypracowanie przychodu w skali roku na poziomie 1 mln zł. Kolejny krok to osiągnięcie w ciągu od 2 do 3 lat od zakończenia emisji crowdinvestingowej silnej marki o wartości sprzedaży na poziomie 4,5 mln zł rocznie.

 

Spodziewanym kamieniem milowym na drodze rozwoju FerrumLabs jest planowany do 2024 roku debiut na rynku NewConnect, który pozwoli akcjonariuszom na zyskowne wyjście z inwestycji.

 

Maciej Zakościelny akcjonariuszem i twarzą marki

Z początkiem września br. FerrumLabs SA poinformowało o podjęciu współpracy z Maciejem Zakościelnym, znanym aktorem filmowym i teatralnym. Maciej Zakościelny stał się akcjonariuszem, a jednocześnie ambasadorem i twarzą True men skin care.

 

Aktor nie ukrywa, iż poza aspektem biznesowym i wiarą w koncepcję marki True men skin care, nie bez znaczenia dla decyzji o inwestycji był także proekologiczny aspekt produkcyjny. Produkty są bowiem w 100 proc. wegańskie, nietestowane na zwierzętach oraz wolne od budzących kontrowersje składników: olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu.

 

Dynamiczna ekspansja na perspektywicznym rynku

Spółka od początku stawia na międzynarodową ekspansję oraz budowanie silnego zaplecza dystrybucyjnego. Dzięki współpracy z Amazon Prime oraz międzynarodowymi drogeriami kosmetycznymi Notino i MakeUp kosmetyki True men skin care docierają już do konsumentów z ponad 24 krajów europejskich.

 

Marka weszła na rynek męskiej pielęgnacji, który według raportu Euromonitor International miał osiągnąć w 2020 roku wartość ponad 60 mld dol. oraz potroić swoje przychody od 2015 roku[1]. Z kolei Research and Market podaje, że rynek kosmetyków dla mężczyzn był wart z końcem ubiegłego roku niemal 70 mld. dol[2]. W Polsce, według raportu PMR, w 2021 roku tempo wzrostu rynku kosmetyków ma wynieść ponad 4 proc., a wartość rynku szacowana jest na 26,1 mld złotych[3].

 


[1] https://www.wiadomoscikosmetyczne.pl/artykuly/meska-obecnosc-w-swiecie-beauty,55407

[2] https://www.wiadomoscikosmetyczne.pl/artykuly/rynek-pielegnacji-meskiej-rosnie-duzi-gracze-stawi,67524

[3] Raport PMR „Handel detaliczny artykułami kosmetycznymi w Polsce 2021. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2021-2026

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń Biuro prasowe
2024-07-02 | 08:30

Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń

W czasach, gdy coraz więcej codziennych transakcji przenosi się do świata online, bezpieczeństwo kont bankowych jest absolutnym priorytetem. Zachowanie ostrożności podczas logowania jest
Finanse Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
2024-06-30 | 22:00

Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?

Coraz więcej mówi się o rencie dożywotniej, czyli hipotece odwróconej w modelu sprzedażowym. Zazwyczaj, gdy chcemy kupić nieruchomość, to udajemy się do banku
Finanse Co dalej z wykorzystaniem funduszy unijnych w ramach FENG 2021-2027?
2024-06-27 | 01:00

Co dalej z wykorzystaniem funduszy unijnych w ramach FENG 2021-2027?

Jak podało Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, w ramach wykorzystania środków unijnych z programów na lata 2021-2027 podpisano do 2 czerwca br. umowy na realizację 3 974

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.