in Digital Marketing Conference pod patronatem LOANDO Group
13-14 czerwca 2022 roku odbędzie się prawdziwe święto digital marketerów. W tym terminie odbędzie się kolejna edycja in Digital Marketing Conference. Wydarze powraca do stacjonarnego spotkania na żywo, przewidziano także transmisję on-line.
in Digital Marketing Conference to prawdziwy festiwal wiedzy merytorycznej z digital marketingu! Pierwsza konferencja miała miejsce w 2015 roku. Od tego czasu spotykają się osoby zajmujące się zawodowo marketingiem internetowym. To wydarzenie dla tych, którzy się pasjonują się digital marketingem lub dopiero chcą zacząć tę fantastyczną przygodę.
W połowie czerwca na wszystkch czeją 2 dni pełne wiedzy, doświadczenia, inspiracji oraz pomysłów na działania marketingowe w 2022 roku!
Dla kogo przeznaczona jest konferencja? – Dla wszystkich, którzy szukają rzetelnej wiedzy z obszaru marketingu oraz potrzebują rozwiązań dla biznesu i kont firmowych – przekonują organizatorzy. – A także dla tych, którzy szukają nowych możliwości, inspiracji, chcą być na bieżąco, chcą podnosić swoje umiejętności i dzięki temu czerpać dużą radość ze swojej pracy oraz osiągać cele biznesowe.
Zarejestrować się można pod adresem indm.pl.
Wybrane tematy:
- Trendy, które można zaobserwować i które warto wziąć pod uwagę.
- Psychologia w marketingu decyzje zakupowe klientów.
- Rady działu kreatywnego – jak wypracować swój warsztat pracy.
- Seo – wytyczne i rekomendacje praktyków
- Ocena efektywności kampanii digital.
- Różne sekwencje dobrego media planu.
- Prawidłowa segmentacja klientów – wskazówki i kluczowe wytyczne
- Interpretacja kpi – analiza i prawidłowe wyciąganie wniosków.
- Analiza ruch www – ciekawe spostrzeżenia, wnioski i opcje decyzji.
- Technologia w służbie marketingu.
- Zagadnienia Design Research + Market Research.
- Budowa skutecznego i angażującego newslettera
- Strategie content marketingowe
- Jak budować siłę swojego brandy, czy są to obowiązkowe etapy, jakie są drogi?
- Jak głęboko marka powinna wchodzić w społeczną odpowiedzialność, czy jest podział na społeczne i komercyjne?
Co przygotowali organizatorzy?
- Spotkanie w gronie praktyków oraz czas na integrację;
- Konferencja, na której od razu trenujesz się w digital marketingu;
- Pomysły, analizy, przykłady, wyniki, trendy, raporty, komentarze i rekomendacje;
- Źródło absolutnie rzetelnej wiedzy, nowych rozwiązań i praktycznych wskazówek;
- Wspólne szukanie rozwiązań – praca z widownią;
- Kolejne świetne tematy bierzemy pod lupę – zawsze dobry program;
- Sondy, ankiety, wnioski, rekomendacje, w których możesz uczestniczyć;
- Wydarzenie, na którym rozwijasz swój warsztat pracy;
- Program przygotowywany z myślą o marketerach, tworzących działania marketingowe firm;
- Każdy z wykładów ma wspólny cel – rozwinąć Twoje umiejętności;
- Tematy, które odpowiadają aktualnym potrzebom codziennej pracy, skupiają się na wsparciu w promocji firmy, produktów, usług;
- Prelegenci inDM to pasjonaci marketingu z bogatym doświadczeniem i imponującymi pomysłami.
Patronem medialnym wydarzenia jest LOANDO Group.

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.