in Digital Marketing Conference pod patronatem LOANDO Group
13-14 czerwca 2022 roku odbędzie się prawdziwe święto digital marketerów. W tym terminie odbędzie się kolejna edycja in Digital Marketing Conference. Wydarze powraca do stacjonarnego spotkania na żywo, przewidziano także transmisję on-line.
in Digital Marketing Conference to prawdziwy festiwal wiedzy merytorycznej z digital marketingu! Pierwsza konferencja miała miejsce w 2015 roku. Od tego czasu spotykają się osoby zajmujące się zawodowo marketingiem internetowym. To wydarzenie dla tych, którzy się pasjonują się digital marketingem lub dopiero chcą zacząć tę fantastyczną przygodę.
W połowie czerwca na wszystkch czeją 2 dni pełne wiedzy, doświadczenia, inspiracji oraz pomysłów na działania marketingowe w 2022 roku!
Dla kogo przeznaczona jest konferencja? – Dla wszystkich, którzy szukają rzetelnej wiedzy z obszaru marketingu oraz potrzebują rozwiązań dla biznesu i kont firmowych – przekonują organizatorzy. – A także dla tych, którzy szukają nowych możliwości, inspiracji, chcą być na bieżąco, chcą podnosić swoje umiejętności i dzięki temu czerpać dużą radość ze swojej pracy oraz osiągać cele biznesowe.
Zarejestrować się można pod adresem indm.pl.
Wybrane tematy:
- Trendy, które można zaobserwować i które warto wziąć pod uwagę.
- Psychologia w marketingu decyzje zakupowe klientów.
- Rady działu kreatywnego – jak wypracować swój warsztat pracy.
- Seo – wytyczne i rekomendacje praktyków
- Ocena efektywności kampanii digital.
- Różne sekwencje dobrego media planu.
- Prawidłowa segmentacja klientów – wskazówki i kluczowe wytyczne
- Interpretacja kpi – analiza i prawidłowe wyciąganie wniosków.
- Analiza ruch www – ciekawe spostrzeżenia, wnioski i opcje decyzji.
- Technologia w służbie marketingu.
- Zagadnienia Design Research + Market Research.
- Budowa skutecznego i angażującego newslettera
- Strategie content marketingowe
- Jak budować siłę swojego brandy, czy są to obowiązkowe etapy, jakie są drogi?
- Jak głęboko marka powinna wchodzić w społeczną odpowiedzialność, czy jest podział na społeczne i komercyjne?
Co przygotowali organizatorzy?
- Spotkanie w gronie praktyków oraz czas na integrację;
- Konferencja, na której od razu trenujesz się w digital marketingu;
- Pomysły, analizy, przykłady, wyniki, trendy, raporty, komentarze i rekomendacje;
- Źródło absolutnie rzetelnej wiedzy, nowych rozwiązań i praktycznych wskazówek;
- Wspólne szukanie rozwiązań – praca z widownią;
- Kolejne świetne tematy bierzemy pod lupę – zawsze dobry program;
- Sondy, ankiety, wnioski, rekomendacje, w których możesz uczestniczyć;
- Wydarzenie, na którym rozwijasz swój warsztat pracy;
- Program przygotowywany z myślą o marketerach, tworzących działania marketingowe firm;
- Każdy z wykładów ma wspólny cel – rozwinąć Twoje umiejętności;
- Tematy, które odpowiadają aktualnym potrzebom codziennej pracy, skupiają się na wsparciu w promocji firmy, produktów, usług;
- Prelegenci inDM to pasjonaci marketingu z bogatym doświadczeniem i imponującymi pomysłami.
Patronem medialnym wydarzenia jest LOANDO Group.

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.