in Digital Marketing Conference pod patronatem LOANDO Group
13-14 czerwca 2022 roku odbędzie się prawdziwe święto digital marketerów. W tym terminie odbędzie się kolejna edycja in Digital Marketing Conference. Wydarze powraca do stacjonarnego spotkania na żywo, przewidziano także transmisję on-line.
in Digital Marketing Conference to prawdziwy festiwal wiedzy merytorycznej z digital marketingu! Pierwsza konferencja miała miejsce w 2015 roku. Od tego czasu spotykają się osoby zajmujące się zawodowo marketingiem internetowym. To wydarzenie dla tych, którzy się pasjonują się digital marketingem lub dopiero chcą zacząć tę fantastyczną przygodę.
W połowie czerwca na wszystkch czeją 2 dni pełne wiedzy, doświadczenia, inspiracji oraz pomysłów na działania marketingowe w 2022 roku!
Dla kogo przeznaczona jest konferencja? – Dla wszystkich, którzy szukają rzetelnej wiedzy z obszaru marketingu oraz potrzebują rozwiązań dla biznesu i kont firmowych – przekonują organizatorzy. – A także dla tych, którzy szukają nowych możliwości, inspiracji, chcą być na bieżąco, chcą podnosić swoje umiejętności i dzięki temu czerpać dużą radość ze swojej pracy oraz osiągać cele biznesowe.
Zarejestrować się można pod adresem indm.pl.
Wybrane tematy:
- Trendy, które można zaobserwować i które warto wziąć pod uwagę.
- Psychologia w marketingu decyzje zakupowe klientów.
- Rady działu kreatywnego – jak wypracować swój warsztat pracy.
- Seo – wytyczne i rekomendacje praktyków
- Ocena efektywności kampanii digital.
- Różne sekwencje dobrego media planu.
- Prawidłowa segmentacja klientów – wskazówki i kluczowe wytyczne
- Interpretacja kpi – analiza i prawidłowe wyciąganie wniosków.
- Analiza ruch www – ciekawe spostrzeżenia, wnioski i opcje decyzji.
- Technologia w służbie marketingu.
- Zagadnienia Design Research + Market Research.
- Budowa skutecznego i angażującego newslettera
- Strategie content marketingowe
- Jak budować siłę swojego brandy, czy są to obowiązkowe etapy, jakie są drogi?
- Jak głęboko marka powinna wchodzić w społeczną odpowiedzialność, czy jest podział na społeczne i komercyjne?
Co przygotowali organizatorzy?
- Spotkanie w gronie praktyków oraz czas na integrację;
- Konferencja, na której od razu trenujesz się w digital marketingu;
- Pomysły, analizy, przykłady, wyniki, trendy, raporty, komentarze i rekomendacje;
- Źródło absolutnie rzetelnej wiedzy, nowych rozwiązań i praktycznych wskazówek;
- Wspólne szukanie rozwiązań – praca z widownią;
- Kolejne świetne tematy bierzemy pod lupę – zawsze dobry program;
- Sondy, ankiety, wnioski, rekomendacje, w których możesz uczestniczyć;
- Wydarzenie, na którym rozwijasz swój warsztat pracy;
- Program przygotowywany z myślą o marketerach, tworzących działania marketingowe firm;
- Każdy z wykładów ma wspólny cel – rozwinąć Twoje umiejętności;
- Tematy, które odpowiadają aktualnym potrzebom codziennej pracy, skupiają się na wsparciu w promocji firmy, produktów, usług;
- Prelegenci inDM to pasjonaci marketingu z bogatym doświadczeniem i imponującymi pomysłami.
Patronem medialnym wydarzenia jest LOANDO Group.

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.