Komunikaty PR

in Digital Marketing Conference pod patronatem LOANDO Group

2022-06-01  |  12:30
Biuro prasowe

13-14 czerwca 2022 roku odbędzie się prawdziwe święto digital marketerów. W tym terminie odbędzie się kolejna edycja in Digital Marketing Conference. Wydarze powraca do stacjonarnego spotkania na żywo, przewidziano także transmisję on-line.

in Digital Marketing Conference to prawdziwy festiwal wiedzy merytorycznej z digital marketingu! Pierwsza konferencja miała miejsce w 2015 roku. Od tego czasu spotykają się osoby zajmujące się zawodowo marketingiem internetowym. To wydarzenie dla tych, którzy się pasjonują się digital marketingem lub dopiero chcą zacząć tę fantastyczną przygodę.

W połowie czerwca na wszystkch czeją 2 dni pełne wiedzy, doświadczenia, inspiracji oraz pomysłów na działania marketingowe w 2022 roku!

Dla kogo przeznaczona jest konferencja? – Dla wszystkich, którzy szukają rzetelnej wiedzy z obszaru marketingu oraz potrzebują rozwiązań dla biznesu i kont firmowych – przekonują organizatorzy. – A także dla tych, którzy szukają nowych możliwości, inspiracji, chcą być na bieżąco, chcą podnosić swoje umiejętności i dzięki temu czerpać dużą radość ze swojej pracy oraz osiągać cele biznesowe.

Zarejestrować się można pod adresem indm.pl.

Wybrane tematy:

  • Trendy, które można zaobserwować i które warto wziąć pod uwagę.
  • Psychologia w marketingu decyzje zakupowe klientów.
  • Rady działu kreatywnego – jak wypracować swój warsztat pracy.
  • Seo – wytyczne i rekomendacje praktyków
  • Ocena efektywności kampanii digital.
  • Różne sekwencje dobrego media planu.
  • Prawidłowa segmentacja klientów – wskazówki i kluczowe wytyczne
  • Interpretacja kpi – analiza i prawidłowe wyciąganie wniosków.
  • Analiza ruch www – ciekawe spostrzeżenia, wnioski i opcje decyzji.
  • Technologia w służbie marketingu.
  • Zagadnienia Design Research + Market Research.
  • Budowa skutecznego i angażującego newslettera
  • Strategie content marketingowe
  • Jak budować siłę swojego brandy, czy są to obowiązkowe etapy, jakie są drogi?
  • Jak głęboko marka powinna wchodzić w społeczną odpowiedzialność, czy jest podział na społeczne i komercyjne?

Co przygotowali organizatorzy?

  • Spotkanie w gronie praktyków oraz czas na integrację;
  • Konferencja, na której od razu trenujesz się w digital marketingu;
  • Pomysły, analizy, przykłady, wyniki, trendy, raporty, komentarze i rekomendacje;
  • Źródło absolutnie rzetelnej wiedzy, nowych rozwiązań i praktycznych wskazówek;
  • Wspólne szukanie rozwiązań – praca z widownią;
  • Kolejne świetne tematy bierzemy pod lupę – zawsze dobry program;
  • Sondy, ankiety, wnioski, rekomendacje, w których możesz uczestniczyć;
  • Wydarzenie, na którym rozwijasz swój warsztat pracy;
  • Program przygotowywany z myślą o marketerach, tworzących działania marketingowe firm;
  • Każdy z wykładów ma wspólny cel – rozwinąć Twoje umiejętności;
  • Tematy, które odpowiadają aktualnym potrzebom codziennej pracy, skupiają się na wsparciu w promocji firmy, produktów, usług;
  • Prelegenci inDM to pasjonaci marketingu z bogatym doświadczeniem i imponującymi pomysłami.

Patronem medialnym wydarzenia jest LOANDO Group.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein Biuro prasowe
2025-03-11 | 06:00

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Anna Górecka-Kuczmowska, z wieloletnim doświadczeniem w branży finansowej, dołączyła do zespołu Thompson&Stein jako Head of Finance and Accounting CEE. Na nowym
Finanse Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?
2025-03-03 | 10:25

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Dlaczego niektórzy inwestorzy wybierają handel z tzw. siatką zleceń? Ponieważ grid trading jest zautomatyzowany, co pozwala w pewnym stopniu ułatwić codzienny handel.
Finanse Po ludzku o PIT-8C
2025-03-03 | 09:00

Po ludzku o PIT-8C

Po ludzku o PIT-8C 1 stycznia 2024 roku weszły w życie nowe przepisy, w związku z którymi uczestnik funduszu inwestycyjnego jest zobowiązany do samodzielnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.