Jak kupić auto na kredyt, nie wychodząc z domu? Inbank ułatwia pracę dealerom
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
Koniec z uciążliwymi dla klientów i sprzedawców formalnościami przy zakupie samochodu z finansowaniem kredytowym. Samochód na kredyt można bowiem kupić już całkowicie zdalnie, nie wychodząc z domu. Takie możliwości oferuje w procesie udzielania kredytu Inbank. A tym, którzy lubią wizyty w salonie, w przeciwieństwie do „one-day-visit” konkurencji, oferuje finalizację wszelkich formalności kredytowych i wyjechanie autem z salonu w ciągu zaledwie godziny. To rewolucja i ogromne udogodnienie przede wszystkim również dla salonów i sprzedawców.
W dobie zastoju na rynku nowych samochodów, braku półprzewodników, czy przerwanych łańcuchów dostaw skutkujących opóźnieniami w produkcji i dostawie aut, rośnie zainteresowanie autami używanymi, k†óre sprzedają się jak przysłowiowe świeże bułeczki. Błyskawiczne zorganizowanie formalności kredytowych dla klientów i salonów samochodowych jest na wagę złota. Bardzo łatwo w obecnej sytuacji zakupić samochód używany choćby w ramach popularnych programów „selekt”. Inbank z powodzeniem działa w tym segmencie, oferując unikalny produkt kredytowy i proces sprzedaży.
Finansowanie dla klienta zapewnione w godzinę
Prosty, automatyczny i w pełni zdalny proces zaimplementowany z najlepszych praktyk zakupów ratalnych w branży ecommerce, w Inbanku oznacza bardzo krótki wniosek, automatyczną wstępną decyzję kredytową i ostateczne potwierdzenie finansowania maksymalnie w ciągu godziny. Umowa kredytowa z Inbankiem podpisywana jest elektronicznie. A sam produkt dostępny jest bez zabezpieczenia, czy wymogu cesji polisy AC, nawet do 150 tysięcy złotych. Kredyt na samochód w takiej formule można rozłożyć nawet na 120 rat. Dostępne sa warianty ze zmiennym oraz stałym oprocentowaniem, przy czym to drugie zyskuje na popularności w świetle rosnących stóp procentowych.
Kredytowanie także usług dodatkowych
„Dodatkowo, dealerzy niejednokrotnie oferują klientom usługi dodatkowe, takie jak autoryzowany serwis czy akcesoria. Również w tym przypadku przychodzimy z pomocą, zapewniając konsumentom możliwość rozłożenia na raty także tych zakupów. Wszystko odbywa się równie prosto i sprawnie; w tej samej aplikacji, w której klient wnioskuje w Inbanku o kredyt samochodowy” - tłumaczy Tomasz Rzeski, Country Sales Manager Oddziału Inbank w Polsce.
Inbank ma bogate doświadczenie w oferowaniu finansowania w procesach zdalnych na cele branży automotive. Dostarcza bowiem finansowanie m.in. dla platform takich, jak Otomoto w Polsce, Auto24 w Estonii, czy Autoplus na Litwie - liderów rynku w segmencie classified car portals.
Inbanku „piąty bieg” dla branży automotive
Aby jeszcze mocniej zaznaczyć swoją obecność w segmencie dealerów pojazdów, Inbank pozyskał część zespołu z doświadczeniem m.in. w mFinanse z Grupy mBank, z Janem Ruskiem na czele.
Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.