Jak kupić auto na kredyt, nie wychodząc z domu? Inbank ułatwia pracę dealerom
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
Koniec z uciążliwymi dla klientów i sprzedawców formalnościami przy zakupie samochodu z finansowaniem kredytowym. Samochód na kredyt można bowiem kupić już całkowicie zdalnie, nie wychodząc z domu. Takie możliwości oferuje w procesie udzielania kredytu Inbank. A tym, którzy lubią wizyty w salonie, w przeciwieństwie do „one-day-visit” konkurencji, oferuje finalizację wszelkich formalności kredytowych i wyjechanie autem z salonu w ciągu zaledwie godziny. To rewolucja i ogromne udogodnienie przede wszystkim również dla salonów i sprzedawców.
W dobie zastoju na rynku nowych samochodów, braku półprzewodników, czy przerwanych łańcuchów dostaw skutkujących opóźnieniami w produkcji i dostawie aut, rośnie zainteresowanie autami używanymi, k†óre sprzedają się jak przysłowiowe świeże bułeczki. Błyskawiczne zorganizowanie formalności kredytowych dla klientów i salonów samochodowych jest na wagę złota. Bardzo łatwo w obecnej sytuacji zakupić samochód używany choćby w ramach popularnych programów „selekt”. Inbank z powodzeniem działa w tym segmencie, oferując unikalny produkt kredytowy i proces sprzedaży.
Finansowanie dla klienta zapewnione w godzinę
Prosty, automatyczny i w pełni zdalny proces zaimplementowany z najlepszych praktyk zakupów ratalnych w branży ecommerce, w Inbanku oznacza bardzo krótki wniosek, automatyczną wstępną decyzję kredytową i ostateczne potwierdzenie finansowania maksymalnie w ciągu godziny. Umowa kredytowa z Inbankiem podpisywana jest elektronicznie. A sam produkt dostępny jest bez zabezpieczenia, czy wymogu cesji polisy AC, nawet do 150 tysięcy złotych. Kredyt na samochód w takiej formule można rozłożyć nawet na 120 rat. Dostępne sa warianty ze zmiennym oraz stałym oprocentowaniem, przy czym to drugie zyskuje na popularności w świetle rosnących stóp procentowych.
Kredytowanie także usług dodatkowych
„Dodatkowo, dealerzy niejednokrotnie oferują klientom usługi dodatkowe, takie jak autoryzowany serwis czy akcesoria. Również w tym przypadku przychodzimy z pomocą, zapewniając konsumentom możliwość rozłożenia na raty także tych zakupów. Wszystko odbywa się równie prosto i sprawnie; w tej samej aplikacji, w której klient wnioskuje w Inbanku o kredyt samochodowy” - tłumaczy Tomasz Rzeski, Country Sales Manager Oddziału Inbank w Polsce.
Inbank ma bogate doświadczenie w oferowaniu finansowania w procesach zdalnych na cele branży automotive. Dostarcza bowiem finansowanie m.in. dla platform takich, jak Otomoto w Polsce, Auto24 w Estonii, czy Autoplus na Litwie - liderów rynku w segmencie classified car portals.
Inbanku „piąty bieg” dla branży automotive
Aby jeszcze mocniej zaznaczyć swoją obecność w segmencie dealerów pojazdów, Inbank pozyskał część zespołu z doświadczeniem m.in. w mFinanse z Grupy mBank, z Janem Ruskiem na czele.

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.