Jak kupić auto na kredyt, nie wychodząc z domu? Inbank ułatwia pracę dealerom
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
Koniec z uciążliwymi dla klientów i sprzedawców formalnościami przy zakupie samochodu z finansowaniem kredytowym. Samochód na kredyt można bowiem kupić już całkowicie zdalnie, nie wychodząc z domu. Takie możliwości oferuje w procesie udzielania kredytu Inbank. A tym, którzy lubią wizyty w salonie, w przeciwieństwie do „one-day-visit” konkurencji, oferuje finalizację wszelkich formalności kredytowych i wyjechanie autem z salonu w ciągu zaledwie godziny. To rewolucja i ogromne udogodnienie przede wszystkim również dla salonów i sprzedawców.
W dobie zastoju na rynku nowych samochodów, braku półprzewodników, czy przerwanych łańcuchów dostaw skutkujących opóźnieniami w produkcji i dostawie aut, rośnie zainteresowanie autami używanymi, k†óre sprzedają się jak przysłowiowe świeże bułeczki. Błyskawiczne zorganizowanie formalności kredytowych dla klientów i salonów samochodowych jest na wagę złota. Bardzo łatwo w obecnej sytuacji zakupić samochód używany choćby w ramach popularnych programów „selekt”. Inbank z powodzeniem działa w tym segmencie, oferując unikalny produkt kredytowy i proces sprzedaży.
Finansowanie dla klienta zapewnione w godzinę
Prosty, automatyczny i w pełni zdalny proces zaimplementowany z najlepszych praktyk zakupów ratalnych w branży ecommerce, w Inbanku oznacza bardzo krótki wniosek, automatyczną wstępną decyzję kredytową i ostateczne potwierdzenie finansowania maksymalnie w ciągu godziny. Umowa kredytowa z Inbankiem podpisywana jest elektronicznie. A sam produkt dostępny jest bez zabezpieczenia, czy wymogu cesji polisy AC, nawet do 150 tysięcy złotych. Kredyt na samochód w takiej formule można rozłożyć nawet na 120 rat. Dostępne sa warianty ze zmiennym oraz stałym oprocentowaniem, przy czym to drugie zyskuje na popularności w świetle rosnących stóp procentowych.
Kredytowanie także usług dodatkowych
„Dodatkowo, dealerzy niejednokrotnie oferują klientom usługi dodatkowe, takie jak autoryzowany serwis czy akcesoria. Również w tym przypadku przychodzimy z pomocą, zapewniając konsumentom możliwość rozłożenia na raty także tych zakupów. Wszystko odbywa się równie prosto i sprawnie; w tej samej aplikacji, w której klient wnioskuje w Inbanku o kredyt samochodowy” - tłumaczy Tomasz Rzeski, Country Sales Manager Oddziału Inbank w Polsce.
Inbank ma bogate doświadczenie w oferowaniu finansowania w procesach zdalnych na cele branży automotive. Dostarcza bowiem finansowanie m.in. dla platform takich, jak Otomoto w Polsce, Auto24 w Estonii, czy Autoplus na Litwie - liderów rynku w segmencie classified car portals.
Inbanku „piąty bieg” dla branży automotive
Aby jeszcze mocniej zaznaczyć swoją obecność w segmencie dealerów pojazdów, Inbank pozyskał część zespołu z doświadczeniem m.in. w mFinanse z Grupy mBank, z Janem Ruskiem na czele.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.