Już ponad 40% klientów Toyota Bank wybiera finansowanie z gwarancją raty
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Kredyt Toyota Easy GR (Gwarancja Raty) na zakup aut nowych i używanych oferowany przez Toyota Bank Polska, cieszy się coraz większą popularnością. Już ponad 40% klientów dokonujących zakupy samochodu Toyota bądź Lexus, decyduje się na finansowanie ze stałą stopą procentową, która daje gwarancję niezmienności raty przez cały okres umowy.
Po kilkuletnim okresie z rekordowo niskimi stopami procentowymi, przyszedł czas podwyżek. Posiadacze kredytów ze zmiennym oprocentowaniem, muszą liczyć się ze wzrostem dotychczasowych rat. W odpowiedzi na sytuację rynkową oraz oczekiwania klientów, Toyota Bank wprowadził kilka miesięcy temu do swojej oferty Kredyt Toyota Easy GR z gwarancją raty. Obecnie, ten rodzaj finansowania wybiera już prawie co drugi klient Toyota Financial Services, a jego popularność stale rośnie.
Z Kredytem niższych rat Toyota Easy GR, klient sam wybiera kwotę wpłaty własnej - może elastycznie dostosować ją do możliwości swojego budżetu. Ale najważniejsze jest to iż ma pewność, że rata za auto nie ulegnie zmianie nawet gdy stopy procentowe będą wzrastały. Dzięki konstrukcji kredytu z ratą balonową (ostatnia rata na poziomie nawet 50% wartości samochodu), miesięczna rata jest znacznie niższa niż przy wyborze standardowego finansowania. Bank daje możliwość wyboru okresu kredytowania: 36 lub 48 miesięcy, a na koniec umowy klient decyduje o wyborze najkorzystniejszego wariantu jej zakończenia – dzięki temu ma możliwości częstszej wymiany auta na nowsze, w wielu przypadkach bez angażowania dodatkowej gotówki.
Wszystkich formalności związanych z zakupem auta z finansowaniem Toyota Financial Services, można dokonać w salonie Dilera Toyoty bądź Lexusa nawet w przeciągu kilku godzin. Oprocentowanie kredytu Toyota Easy GR wynosi maksymalnie 9%.
- Kredyt ze stałą stopą procentową pozwoli uniknąć konsekwencji finansowych związanych z ewentualną podwyżką stóp procentowych w przyszłości. Utrzymanie miesięcznych rat na niezmiennym poziomie ułatwia zachowanie płynności finansowej i jednocześnie pomoże w dobrym planowaniu domowego budżetu – mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.
Reprezentatywny przykład dla Kredytu Toyota Easy GR na zakup nowego samochodu w cenie 77008,03 zł, wpłata własna 29611,48 zł, czas obowiązywania umowy 48 miesięcy: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 11,24 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 47396,55 zł, całkowita kwota do zapłaty 61759,24 zł, oprocentowanie zmienne 8,50 %, całkowity koszt kredytu 14362,69 (w tym prowizja 5,38 % (2549,93 zł) odsetki 11812,76 zł), 47 miesięcznych rat równych w wysokości 932,53 zł i ostatnią 48 ratą w wysokości 17930,33 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2022-04-12 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, której kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.