Klienci Toyota Financial Services otrzymają tańszy kredyt oraz leasing

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank i Toyota Leasing przygotowały promocyjne warunki swoich produktów finansowych. Klienci indywidulani mogą sfinansować wszystkie modele przy pomocy Kredytu Toyota Easy z obniżonym oprocentowaniem, natomiast klienci firmowi mogą liczyć na promocyjny Leasing 107% z ubezpieczeniem GAP, na dostępne od ręki modele Corolla Sedan i AYGO X.
Toyota Corolla Sedan – najlepiej sprzedające się nowe auto w Polsce oraz AYGO X – nowoczesny miejski crossover, to niektóre z modeli aut dostępnych praktycznie od ręki. Teraz, dzięki specjalnej ofercie finansowania od Toyota Bank i Toyota Leasing, klienci mogą dokonać ich zakupu na jeszcze korzystniejszych warunkach.
Klienci poszukujący innowacyjnej formy kredytowania, mogą skorzystać z dwóch propozycji przygotowanych przez Toyota Bank. Pierwszą z nich jest Kredyt niższych rat Toyota Easy ze zmienną stopą procentową, która w ramach akcji promocyjnej wynosi od 6,49%. Osoby, które preferują finansowanie ze stałą ratą, również będą usatysfakcjonowane – wystarczy, że wybiorą promocyjny Kredyt Toyota Easy GR, w którym gwarantowane oprocentowanie podczas trwania całej umowy wynosić będzie od 7,99%. W obu wariantach Kredytu Toyota Easy, klient sam decyduje o wysokości wpłaty własnej, a na koniec umowy sam podejmuje decyzję jak ją zakończyć (wymiana auta na nowe, spłata całkowita bądź kontynuacja finansowania).
Zakupu dostępnych od ręki modeli Corolla Sedan oraz AYGO X na preferencyjnych warunkach, mogą dokonać także przedsiębiorcy. Wystarczy, że skorzystają z oferty przygotowanej przez Toyota Leasing - wybierając promocyjny Leasing 107% z ubezpieczeniem GAP. Klienci firmowi również mogą liczyć na dużą elastyczność i wygodę w przypadku zawierania umowy – sami określają wysokość wpłaty własnej oraz okres finansowania. Ponadto, klienci mają możliwość zawarcia umowy leasingowej w procedurze uproszczonej.
- Teraz wejście do świata Toyoty jeszcze bardziej się opłaca. Klienci mogą dokonać zakupu modeli dostępnych praktycznie od ręki i przy pomocy promocyjnego finansowania w kredycie lub leasingu – mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Financial Services. - Dodatkowo w naszej ofercie depozytowej mamy jedno z najlepiej oprocentowanych kont oszczędnościowych na rynku – Indeksowane Konto Oszczędnościowe z oprocentowaniem opartym o stawkę WIBOR, na którym obecnie do kwoty 100 tys. zł można zyskać aż 7,05% w skali roku. W ofercie lokat króluje natomiast Lokata Sprint na 200 dni, z oprocentowaniem 7% w skali roku. Powierzając nam swoje oszczędności można wypracowywać realny zysk, nie tracąc przy tym dostępu do swoich środków, natomiast zakup auta sfinansować w promocyjnym kredycie bądź leasingu, co pozwoli na optymalne zarządzanie własnym budżetem – dodaje.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

BTC bije rekordy, ETH przyciąga kapitał, a stablecoiny zyskują na znaczeniu

Nie każdy ekspert z TikToka jest jak Warren Buffett. Jak rozpoznawać rzetelne informacje o inwestowaniu?

Odbicie na rynku krypto, portfele ETH przekraczają 3 mln, a kryptowaluty dostają kolejne zielone światło w USA
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.