Klienci Toyota Financial Services otrzymają tańszy kredyt oraz leasing
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank i Toyota Leasing przygotowały promocyjne warunki swoich produktów finansowych. Klienci indywidulani mogą sfinansować wszystkie modele przy pomocy Kredytu Toyota Easy z obniżonym oprocentowaniem, natomiast klienci firmowi mogą liczyć na promocyjny Leasing 107% z ubezpieczeniem GAP, na dostępne od ręki modele Corolla Sedan i AYGO X.
Toyota Corolla Sedan – najlepiej sprzedające się nowe auto w Polsce oraz AYGO X – nowoczesny miejski crossover, to niektóre z modeli aut dostępnych praktycznie od ręki. Teraz, dzięki specjalnej ofercie finansowania od Toyota Bank i Toyota Leasing, klienci mogą dokonać ich zakupu na jeszcze korzystniejszych warunkach.
Klienci poszukujący innowacyjnej formy kredytowania, mogą skorzystać z dwóch propozycji przygotowanych przez Toyota Bank. Pierwszą z nich jest Kredyt niższych rat Toyota Easy ze zmienną stopą procentową, która w ramach akcji promocyjnej wynosi od 6,49%. Osoby, które preferują finansowanie ze stałą ratą, również będą usatysfakcjonowane – wystarczy, że wybiorą promocyjny Kredyt Toyota Easy GR, w którym gwarantowane oprocentowanie podczas trwania całej umowy wynosić będzie od 7,99%. W obu wariantach Kredytu Toyota Easy, klient sam decyduje o wysokości wpłaty własnej, a na koniec umowy sam podejmuje decyzję jak ją zakończyć (wymiana auta na nowe, spłata całkowita bądź kontynuacja finansowania).
Zakupu dostępnych od ręki modeli Corolla Sedan oraz AYGO X na preferencyjnych warunkach, mogą dokonać także przedsiębiorcy. Wystarczy, że skorzystają z oferty przygotowanej przez Toyota Leasing - wybierając promocyjny Leasing 107% z ubezpieczeniem GAP. Klienci firmowi również mogą liczyć na dużą elastyczność i wygodę w przypadku zawierania umowy – sami określają wysokość wpłaty własnej oraz okres finansowania. Ponadto, klienci mają możliwość zawarcia umowy leasingowej w procedurze uproszczonej.
- Teraz wejście do świata Toyoty jeszcze bardziej się opłaca. Klienci mogą dokonać zakupu modeli dostępnych praktycznie od ręki i przy pomocy promocyjnego finansowania w kredycie lub leasingu – mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Financial Services. - Dodatkowo w naszej ofercie depozytowej mamy jedno z najlepiej oprocentowanych kont oszczędnościowych na rynku – Indeksowane Konto Oszczędnościowe z oprocentowaniem opartym o stawkę WIBOR, na którym obecnie do kwoty 100 tys. zł można zyskać aż 7,05% w skali roku. W ofercie lokat króluje natomiast Lokata Sprint na 200 dni, z oprocentowaniem 7% w skali roku. Powierzając nam swoje oszczędności można wypracowywać realny zysk, nie tracąc przy tym dostępu do swoich środków, natomiast zakup auta sfinansować w promocyjnym kredycie bądź leasingu, co pozwoli na optymalne zarządzanie własnym budżetem – dodaje.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.