Kontakt-Simon podsumowuje rok programu ambasadorskiego
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W eleganckich wnętrzach hotelu Barceló Warszawa Powiśle, jednego z najbardziej designerskich obiektów w stolicy, 19 listopada br. odbyło się uroczyste spotkanie marki Kontakt-Simon. Wydarzenie miało na celu podsumowanie sukcesów pierwszej edycji programu ambasadorskiego, który zintegrował środowisko architektów i projektantów wnętrz, oraz inaugurację kolejnego roku współpracy w ramach tego wyjątkowego projektu.
Spotkanie poprowadzili Marcin Oleszczuk - szef Biura Obsługi Projektów Kontakt-Simon oraz Olga Kisiel-Konopka właścicielka agencji OKK PR, od 2 lat (z dużym sukcesem) wspiera Kontakt-Simon w budowaniu wizerunku marki. Wspólnie zadbali o profesjonalną i inspirującą atmosferę wydarzenia, wprowadzając gości w plany na nadchodzący rok.
Przypomnijmy, że do pierwszej edycji programu ambasadorskiego Kontakt-Simon wybrano 10 pracowni projektowych z całej Polski. Wyróżniono je tym samym za profesjonalizm i wyjątkowe podejście do designu. Wspomniani Ambasadorzy to:
- Flow Interiors – Ewa Franiak i Tatewik Caturowa,
- STUDIO e. – Ewa Lompart,
- ARTchitektura – Samanta Michalewicz,
- Moie Studio – Ada Kopczyńska-Wójtowicz,
- Grupa NONO – Karolina Szyszka,
- MyMOLO – Patrycja Dąbek,
- WZ Studio – Ada Skwira i Małgorzata Liebhart,
- Archistan Interiors – Małgorzata Stan-Zieliński,
- Royal Design – Joanna Kowalska,
- Art Design Studio – Agnieszka Lesiuk.
Podczas spotkania uczestnicy celebrowali wspólnie osiągnięcia mijającego roku. Mieli też okazję spojrzeć w przyszłość, która zapowiada się równie inspirująco. Marka Kontakt-Simon potwierdziła swoje zaangażowanie w rozwój relacji z liderami branży. Zapowiedziała również kontynuację działań promujących innowacyjne rozwiązania w architekturze i designie.
Do drugiej edycji programu zaproszono zarówno dotychczasowych, jak i nowych ambasadorów. Do grona wyróżnionych dołączyły kolejne renomowane pracownie projektowe oraz wybitni projektanci:
- Katarzyna Wietecha – Architekt Mo Home,
- Agata Pierożańska – Studio Habitat Wrocław,
- Paulina Skwara – Avo Architekci,
- Beata Mrówczyńska-Łozowska – Stacja Projekt,
- Anna Maria Sokołowska – Anna Maria Sokołowska Architektura Wnętrz,
- Mariola Kowalska – Studio Rysik,
- Magdalena Miśkiewicz – Miśkiewicz Design,
- Piotr Łucyan – Art'Up Interiors,
- Jacek Tryc – Tryc,
- Krzysztof Borek i Paweł Klyszcz – Zero 32 Architekci.
Specjalnymi gośćmi spotkania były znakomite architektki: Marta Wierusz prowadząca zespół architektów wnętrz pracowni APA Wojciechowski, która odpowiadała za projekt wnętrz hotelu Barceló Warszawa Powiśle oraz Magdalena Federowicz-Boule założycielka i prezeska pracowni Tremend, która zaprezentowała inspirujący wykład pt. „Architektura i design Hiszpanii”.
Podczas spotkania swoje wystąpienie miał również Prezes Kontakt-Simon, Wojciech Steinert. W swoim przemówieniu podkreślił wagę współpracy z ambasadorami i docenił jej efekty.
- „Program ambasadorski Kontakt-Simon to dla nas nie tylko narzędzie promocji, ale przede wszystkim sposób na budowanie autentycznych relacji z najlepszymi projektantami w Polsce. To wyjątkowa okazja, aby dzielić się wiedzą i wspólnie rozwijać innowacyjne rozwiązania, które zmieniają rynek wnętrzarski. Z dumą obserwujemy efekty tej współpracy i czekamy na kolejne inspirujące realizacje” – mówił Prezes Steinert.
Kontakt-Simon wspiera również jedną z najzdolniejszych absolwentek Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, stypendystkę Urszulę Gruszewską. Podczas wydarzenia projektantka i wykładowczyni ASP, w rozmowie z Olgą Kisiel-Konopką, opowiedziała o swojej zwycięskiej pracy dyplomowej – projekcie ośrodka dla osób dotkniętych chorobą nowotworową. Praca ta wyróżnia się wyjątkową wrażliwością, funkcjonalnością oraz umiejętnym połączeniem designu z realnymi potrzebami pacjentów i ich rodzin, co doskonale wpisuje się w wartości promowane przez Kontakt-Simon.
Po części oficjalnej Marta Wierusz oprowadziła ambasadorów marki Kontakt-Simon oraz dziennikarzy po hotelu Barceló Warszawa Powiśle, przybliżając szczegóły i założenia projektowe, które towarzyszyły realizacji tego prestiżowego obiektu.
- „Jesteśmy niezwykle dumni z osiągnięć naszych Ambasadorów i cieszymy się, że tak wiele inspirujących pracowni chce kontynuować współpracę z naszą marką. Wierzymy, że nadchodzący rok przyniesie jeszcze więcej innowacyjnych pomysłów i realizacji” – mówił Marcin Oleszczuk.
Podczas wydarzenia uczestnicy mieli okazję podzielić się doświadczeniami z dotychczasowej współpracy, poznać plany marki na nadchodzący rok oraz wymienić się inspiracjami. Nowa edycja programu ambasadorskiego będzie opierać się na rozwijaniu relacji z projektantami, wspieraniu ich w realizacji kreatywnych projektów oraz promocji nowoczesnych rozwiązań Kontakt-Simon.
Dodatkowym atutem spotkania była profesjonalna portretowa sesja zdjęciowa wykonana przez uznanego i cenionego fotografa, Bartka Barczyka. Ambasadorzy zaproszeni do nowej edycji programu mieli okazję stanąć przed jego obiektywem, co będzie stanowiło wyjątkową pamiątkę z tego inspirującego wydarzenia.
Kontakt-Simon z sukcesem buduje swoją pozycję jako lider w branży elektrycznej, łącząc technologię z estetyką i funkcjonalnością, a dzięki programowi ambasadorskiemu udowadnia, że współpraca z projektantami jest kluczem do sukcesu.
Fot. Mufka Fotografia i Bartek Barczyk
Więcej na www.kontakt-simon.com.pl
Marka Komfort partnerem 10. edycji programu „Zgłoś Remont”
Z kolorem od progu, czyli urządzamy przedpokój
Seria EXA LINE od SANPLAST SA: kompleksowe rozwiązania prysznicowe w Twoim stylu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.