Komunikaty PR

LoanByLink w natarciu! Błyskawiczny wzrost integracji!

2021-03-05  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
PROVEMA
Provema Sp. z o.o.

Konduktorska 33
40-155 Katowice
provema|provema.pl| |provema|provema.pl
502 413 053
www.provema.pl

LoanByLink – Proste Raty swoją premierę miało w listopadzie 2019. Początkowo ograniczało się do integracji z każdą stroną internetową zamieniając ją w prosty sklep internetowy. Wtyczka pozwala na dokonanie płatności ratalnej lub wykonanie standardowego przelewu. Brak opłat za integrację modułu oraz wsparcie wdrożeniowe zachęcały do skorzystania z promocji, a apetyt spółki na integracje i wdrożenia był bardzo wysoki. Skutkiem tego były kolejne prace nad rozbudowaniem usługi już do obecnego, wielokanałowego kształtu.  

W natarciu 

Wprowadzone modyfikację jakie oferuję nowa usługa wzbudzają coraz większe zainteresowanie w sektorze mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Skąd ten nagły wzrost integracji? Funkcjonalność i wielokanałowość są główną przyczyną wzrostu i zachęta do nawiązania współpracy. Na chwilę obecną bramka dedykowana jest dla sprzedaży stacjonarnej, e-commerce, stron www bez funkcji sklepu oraz sprzedaży w mediach społecznościowych (generator linku ratalnego/płatności). Partner nie musi się ograniczać do jednego wyboru kanału sprzedaży. Z pozycji panelu zarządzania może uruchomić konkretną funkcje. Z tego samego panelu zarządza się transakcjami.  

Generator linku na podium 

Dużym zainteresowaniem cieszy się generator linku ratalnego/płatności, ponieważ to sprzedawca sam ustawia płatność co oznacza, że dowolnie można kreować koszyk. Wygenerowanie linku zajmuje zaledwie 0,5 minuty. Najlepiej obrazuje to przykład. Organizujemy na faceboku transmisję sprzedażową w ramach, której jedna osoba dokonała zakupów za 350 zł. Po transmisji w panelu partnera układamy koszyk na konkretnie dokonane zakupy i generujemy link ratalny (raty zaczynają się już od 300 zł). Daje to dużą swobodę sprzedaży, ale też bezpieczeństwo transakcji.  

Nowe kanały płatności i integracji spowodowały zwiększenie zainteresowania LoanByLink. Szybka implementacja wtyczki, brak opłat za wdrożenie zachęcają kolejnych przedsiębiorców do integrowania się z nowoczesną usługą LoanByLink.  

Więcej informacji pod linkami: 

https://online.provema.com/register 

https://loanby.link/ 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Tylko w 2020 roku podpisano 13 tys. nowych umów o dożywocie Biuro prasowe
2021-04-12 | 21:00

Tylko w 2020 roku podpisano 13 tys. nowych umów o dożywocie

Z danych resortu sprawiedliwości wynika, że w 2020 roku podpisano łącznie ponad 13 tys. nowych umów o dożywocie, w wyniku których przeniesiono prawo własności nieruchomości w
Finanse Przelewy24 przedstawiają: „P24NOW – historie rodzinne” kampanię dedykowaną nowej
2021-04-09 | 16:00

Przelewy24 przedstawiają: „P24NOW – historie rodzinne” kampanię dedykowaną nowej

W marcu 2021 roku serwis Przelewy24 przy współpracy z Santander Consumer Bank wprowadził na rynek nową metodę płatności P24NOW - rozwiązanie „trzy w jednym” – limit
Finanse Hiszpania kusi kolejnych inwestorów. Również tych z drugiego krańca Europy
2021-04-09 | 13:35

Hiszpania kusi kolejnych inwestorów. Również tych z drugiego krańca Europy

Hiszpańska scena biznesowa zachęca m.in. polskich przedsiębiorców do spróbowania swoich sił głównie w branży motoryzacyjnej, farmaceutycznej, IT oraz prężnie

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polskie lotniska nawet przez cztery lata będą odbudowywać ruch pasażerski. Na powrót do kondycji finansowej sprzed pandemii potrzebują jeszcze więcej czasu

– Borykamy się z największym kryzysem w branży lotniczej. Spadek ruchu jest bardzo głęboki, w połączeniach regularnych na niektórych lotniskach sięga prawie 100 proc. – mówi Artur Tomasik, prezes zarządu Związku Regionalnych Portów Lotniczych oraz Katowice Airport, i podkreśla, że minie kilka lat, zanim porty lotnicze odbudują ruch pasażerski i powrócą do kondycji finansowej sprzed pandemii. Kryzys w przewozach ominął transport towarowy. Lotnisko w Katowicach w pierwszym kwartale tego roku zanotowało w tym segmencie 30-proc. wzrost.

Handel

Nastroje wśród producentów żywności coraz lepsze. Mniejszy popyt gastronomii rekompensują zakupy konsumenckie i eksport

Po okresie największego pesymizmu, jaki towarzyszył branży spożywczej latem ubiegłego roku, nastroje stopniowo się poprawiają, choć do powrotu do sytuacji sprzed pandemii jeszcze daleka droga. To wnioski z badania firmy analitycznej Food Research Institute. Luty był pierwszym miesiącem w czasie pandemii, w którym widać wzrost Indeksu FRI. – Lokomotywą napędzającą rozwój polskich producentów żywności w czasie pandemii jest eksport. Przetwórcy nadążają za światowymi trendami i stają się ważnym europejskim graczem w segmencie żywności bio i eko – mówi Dariusz Chołost, general manager Food Research Institute.

Problemy społeczne

Przedłużające się restrykcje mogą nasilać objawy depresji wśród Polaków. Jedną z grup najbardziej narażonych są rodzice dzieci w wieku do 18 lat

W pierwszych miesiącach pandemii najwyższy poziom objawów depresji i lęku przejawiały osoby w wieku 18–24 lata, z kolei w grudniu 2020 roku depresja najczęściej dotyczyła osób w wieku 35–44 lata – wynika z badań prowadzonych przez naukowców z Uniwersytetu Warszawskiego. Na dalsze nasilanie depresji najbardziej narażone są osoby do 45. roku życia, doświadczające trudności zawodowych oraz konfliktów rodzinnych, ale także rodzice, coraz bardziej zmęczeni łączeniem pracy zdalnej i opieki nad dziećmi. – Szczególnie ważne jest objęcie wsparciem psychologicznym dzieci, młodzieży i całych rodzin – mówi dr hab. Małgorzata Gambin z UW, koordynatorka badań.

Handel

Agnieszka Radwańska została ambasadorką wody Jurajska. W kampanii będzie zwracać uwagę na prawidłowe nawodnienie organizmu

Była tenisistka podkreśla, że marka wody Jurajska od zawsze była bliska jej sercu, ponieważ pochodzi z jej rodzinnych stron. Przyznaje, że jako mama oraz sportowiec bardzo dużą wagę przywiązuje do jakości spożywanych produktów. Woda jest podstawą codziennej diety, dlatego docenia zarówno jej skład, jak i walory smakowe. Klaudia Krupicz, senior marketing manager marki, zaznacza, że wybór Agnieszki Radwańskiej jako ambasadorki wody Jurajskiej był przemyślaną decyzją. Marka chciała związać się z osobą autentyczną, której styl życia pasuje do filozofii i głównych założeń brandu.