Maciej Zientara z Supernova Development Group wchodzi w NFT
Ro
Marszałkowska 58/27
02-345 Warszawa
urszula.kostrzewa|ro.team| |urszula.kostrzewa|ro.team
+48531435182
www.ro.team
Spółka DeHo założona przez Macieja Zientarę, startuje z projektem NFT o nazwie 4ether.
W ramach licytacji, kupujący, oprócz własności tokenu, nabywają możliwość wzięcia udziału w dwudniowej imprezie sylwestrowej organizowanej w krakowskim AC Hotelu. Aukcja rozpoczyna się w sobotę 11.12 i potrwa do poniedziałku 13.12. Projekt technologicznie wspierany jest przez software house LEOCODE.
Na stronie projektu, twórcy chwalą się łączeniem świata cyfrowego z rzeczywistym. Dzięki zakupowi tokenu o nazwie 4ether, nabywca zyskuje możliwość udziału w imprezie sylwestrowej organizowanej w 4-gwiazdkowym AC Hotel Kraków. To jeden z pierwszych projektów NFT, który wykracza poza sferę wirtualną i oferuje nabywcy wartość zakotwiczoną w realnym świecie. NFT Voucher to realizacja doświadczeń związanych imprezą sylwestrową oraz gwarancja dalszych benefitów w świecie realnym i wirtualnym. Obecna oferta 4ether jest pilotem nadchodzącej koncepcji RVR zapowiadanej przez DeHO.
- Rewolucja kryptograficzna trwa w najlepsze. Na rynek kryptowalutowy wchodzą wielkie, globalne spółki takie jak Apple, Twitter czy Tesla. Mark Zuckerberg w ostatnich miesiącach wystartował z projektem Metaverse. Świat szybko się cyfryzuje i coraz więcej jego elementów będzie trafiało do wirtualnego wymiaru - komentuje Maciej Zientara.
- Projekt RVR czyli Real-Virtual-Real to idea przenoszenia, korzystania i doświadczania między wymiarami, rzeczywistym i wirtualnym światem. Pomysł DeHO to stworzenie zdecentralizowanej platformy, która pozwoli w pewnym sensie „zatrzymać czas” i zachować realne wspomnienia, przenieść je do virtuala i na odwrót - dodaje Zientara.
Aukcja tokenu rozpoczyna się w sobotę 11.12 i potrwa do poniedziałku 13 grudnia. W ramach atrakcji związanych z voucherem NFT znajduje się brunch, kolacja, open bar, nocleg, śniadanie oraz dodatki obrandowane akcentami nawiązującymi do świata kryptowalut.
Do udziału w wydarzeniu uprawnione będą osoby posiadające NFT w momencie jego rozpoczęcia, czyli 31.12 o godzinie 16.00. Oznacza to, że zwycięzcy licytacji mają swobodę odsprzedania tokenu jeszcze przed startem imprezy.
- 4ether zachowa charakter płynnego tokenu użytkowego również po zakończeniu wydarzenia. Posiadacz tokenu będzie dysponował trójwymiarowym modelem pokoju z możliwością osadzenia go w Metaverse. Dodatkową wartością będzie również pierwszeństwo uczestnictwa w wydarzeniach planowanych przez nas w przyszłości - tłumaczy Zientara.
- Chcemy “zatrzymać czas” i zapisać go na wieczność na NFT tak, żeby jego właściciel mógł go już na zawsze umieścić jako trofeum w swoim wirtualnym portfelu, mogąc zawsze wspominać to jedyne w swoim rodzaju wydarzenie. Idealnie, gdybym spotkał się z jego posiadaczem za jakiś czas i usłyszał: „To była moja najlepsza inwestycja w 2021 - dodaje.
Sprzedaż odbędzie się za pośrednictwem platformy OpenSea.io, a niezbędnym do wzięcia w niej udziału warunkiem jest utworzenie portfela na Metamask.io. Liczba NFT jest limitowana do trzech tokenów łącznie.
Technologiczne wsparcie projektu 4ether stanowi software house LEOCODE, specjalizujący się w projektach Web3.
DeHO to zdecentralizowana platforma produktowa, transakcyjna i market place w jednym, wykorzystująca unikalną koncepcję platformy RVR (znaczek reserved) łącząca to co wydawałoby się nie do połączenia. DeHO to w jednym świat rzeczywisty i wirtualny, a z perspektywy finansowej to unifikacja rynku kryptowalut i użyteczności pieniądza fiducjarnego, bez ograniczeń i limitów, a co najważniejsze dla każdego.

Odbicie na rynku krypto, portfele ETH przekraczają 3 mln, a kryptowaluty dostają kolejne zielone światło w USA

Badanie Bitget wskazuje na ogromne zainteresowanie Europejczyków wykorzystaniem kryptowalut podczas wakacji - pomimo obecnych barier

Kapitalizacja rynkowa BNB przekracza 119 miliardów USD, wyprzedzając SoftBank i Nike
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.