Maciej Zientara z Supernova Development Group wchodzi w NFT
Ro
Marszałkowska 58/27
02-345 Warszawa
urszula.kostrzewa|ro.team| |urszula.kostrzewa|ro.team
+48531435182
www.ro.team
Spółka DeHo założona przez Macieja Zientarę, startuje z projektem NFT o nazwie 4ether.
W ramach licytacji, kupujący, oprócz własności tokenu, nabywają możliwość wzięcia udziału w dwudniowej imprezie sylwestrowej organizowanej w krakowskim AC Hotelu. Aukcja rozpoczyna się w sobotę 11.12 i potrwa do poniedziałku 13.12. Projekt technologicznie wspierany jest przez software house LEOCODE.
Na stronie projektu, twórcy chwalą się łączeniem świata cyfrowego z rzeczywistym. Dzięki zakupowi tokenu o nazwie 4ether, nabywca zyskuje możliwość udziału w imprezie sylwestrowej organizowanej w 4-gwiazdkowym AC Hotel Kraków. To jeden z pierwszych projektów NFT, który wykracza poza sferę wirtualną i oferuje nabywcy wartość zakotwiczoną w realnym świecie. NFT Voucher to realizacja doświadczeń związanych imprezą sylwestrową oraz gwarancja dalszych benefitów w świecie realnym i wirtualnym. Obecna oferta 4ether jest pilotem nadchodzącej koncepcji RVR zapowiadanej przez DeHO.
- Rewolucja kryptograficzna trwa w najlepsze. Na rynek kryptowalutowy wchodzą wielkie, globalne spółki takie jak Apple, Twitter czy Tesla. Mark Zuckerberg w ostatnich miesiącach wystartował z projektem Metaverse. Świat szybko się cyfryzuje i coraz więcej jego elementów będzie trafiało do wirtualnego wymiaru - komentuje Maciej Zientara.
- Projekt RVR czyli Real-Virtual-Real to idea przenoszenia, korzystania i doświadczania między wymiarami, rzeczywistym i wirtualnym światem. Pomysł DeHO to stworzenie zdecentralizowanej platformy, która pozwoli w pewnym sensie „zatrzymać czas” i zachować realne wspomnienia, przenieść je do virtuala i na odwrót - dodaje Zientara.
Aukcja tokenu rozpoczyna się w sobotę 11.12 i potrwa do poniedziałku 13 grudnia. W ramach atrakcji związanych z voucherem NFT znajduje się brunch, kolacja, open bar, nocleg, śniadanie oraz dodatki obrandowane akcentami nawiązującymi do świata kryptowalut.
Do udziału w wydarzeniu uprawnione będą osoby posiadające NFT w momencie jego rozpoczęcia, czyli 31.12 o godzinie 16.00. Oznacza to, że zwycięzcy licytacji mają swobodę odsprzedania tokenu jeszcze przed startem imprezy.
- 4ether zachowa charakter płynnego tokenu użytkowego również po zakończeniu wydarzenia. Posiadacz tokenu będzie dysponował trójwymiarowym modelem pokoju z możliwością osadzenia go w Metaverse. Dodatkową wartością będzie również pierwszeństwo uczestnictwa w wydarzeniach planowanych przez nas w przyszłości - tłumaczy Zientara.
- Chcemy “zatrzymać czas” i zapisać go na wieczność na NFT tak, żeby jego właściciel mógł go już na zawsze umieścić jako trofeum w swoim wirtualnym portfelu, mogąc zawsze wspominać to jedyne w swoim rodzaju wydarzenie. Idealnie, gdybym spotkał się z jego posiadaczem za jakiś czas i usłyszał: „To była moja najlepsza inwestycja w 2021 - dodaje.
Sprzedaż odbędzie się za pośrednictwem platformy OpenSea.io, a niezbędnym do wzięcia w niej udziału warunkiem jest utworzenie portfela na Metamask.io. Liczba NFT jest limitowana do trzech tokenów łącznie.
Technologiczne wsparcie projektu 4ether stanowi software house LEOCODE, specjalizujący się w projektach Web3.
DeHO to zdecentralizowana platforma produktowa, transakcyjna i market place w jednym, wykorzystująca unikalną koncepcję platformy RVR (znaczek reserved) łącząca to co wydawałoby się nie do połączenia. DeHO to w jednym świat rzeczywisty i wirtualny, a z perspektywy finansowej to unifikacja rynku kryptowalut i użyteczności pieniądza fiducjarnego, bez ograniczeń i limitów, a co najważniejsze dla każdego.

Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie

Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.