Marlena Wieteska dyrektorem marketingu WealthSeed
Marlena Wieteska będzie odpowiadała za stworzenie strategii marketingowej oraz implementację działań. Przez ostatnie 4 lata pracowała dla marki CashDirector S.A. oferującej platformę do prowadzenia finansów oraz księgowości dla mikro i małych przedsiębiorców, oferowaną również przez banki.
Karierę zawodową Marlena Wieteska rozpoczynała w 1998 r. w projekcie handlobank – w pierwszym nowoczesnym banku internetowym Banku Handlowego (obecnie Citibank). W 2000 r. rozpoczęła pracę w Raiffeisen Bank Polska S.A., gdzie od początku budowała markę i strategię komunikacji dla segmentu SME. W 2009 r. zostałam dyrektorem marketingu i stworzyła strategię wejścia FM Banku na rynek.
Wieteska brała udział w rozwoju wielu agencji digitalowych i reklamowych, w tym Gamfi, w którym pracowała dla największych marek, oferując jedne z pierwszych w Polsce rozwiązań grywalizacyjnych w marketingu i HR. Od kilku lat wspiera fintechy w wejściu na rodzimy rynek oraz ekspansji jako osoba odpowiedzialna za marketing i digital. Poza prowadzeniem działań marketingowych jest akredytowaną mentorką (EMCC).
Aplikacja mobilna WealthSeed oferuje klientom możliwość łatwego inwestowania na całym świecie
i efektywnego zarządzania swoimi finansami w jednym miejscu. Na ofertę inwestycyjną składa się możliwość zakupu akcji i ETF oraz market funduszy, umożliwiający zakup najważniejszych funduszy inwestycyjnych.

Legalne działanie w świecie kryptowalut – zgodnie z kanadyjskim prawem

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.