Marlena Wieteska dyrektorem marketingu WealthSeed
Marlena Wieteska będzie odpowiadała za stworzenie strategii marketingowej oraz implementację działań. Przez ostatnie 4 lata pracowała dla marki CashDirector S.A. oferującej platformę do prowadzenia finansów oraz księgowości dla mikro i małych przedsiębiorców, oferowaną również przez banki.
Karierę zawodową Marlena Wieteska rozpoczynała w 1998 r. w projekcie handlobank – w pierwszym nowoczesnym banku internetowym Banku Handlowego (obecnie Citibank). W 2000 r. rozpoczęła pracę w Raiffeisen Bank Polska S.A., gdzie od początku budowała markę i strategię komunikacji dla segmentu SME. W 2009 r. zostałam dyrektorem marketingu i stworzyła strategię wejścia FM Banku na rynek.
Wieteska brała udział w rozwoju wielu agencji digitalowych i reklamowych, w tym Gamfi, w którym pracowała dla największych marek, oferując jedne z pierwszych w Polsce rozwiązań grywalizacyjnych w marketingu i HR. Od kilku lat wspiera fintechy w wejściu na rodzimy rynek oraz ekspansji jako osoba odpowiedzialna za marketing i digital. Poza prowadzeniem działań marketingowych jest akredytowaną mentorką (EMCC).
Aplikacja mobilna WealthSeed oferuje klientom możliwość łatwego inwestowania na całym świecie
i efektywnego zarządzania swoimi finansami w jednym miejscu. Na ofertę inwestycyjną składa się możliwość zakupu akcji i ETF oraz market funduszy, umożliwiający zakup najważniejszych funduszy inwestycyjnych.

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.