Marlena Wieteska dyrektorem marketingu WealthSeed
Marlena Wieteska będzie odpowiadała za stworzenie strategii marketingowej oraz implementację działań. Przez ostatnie 4 lata pracowała dla marki CashDirector S.A. oferującej platformę do prowadzenia finansów oraz księgowości dla mikro i małych przedsiębiorców, oferowaną również przez banki.
Karierę zawodową Marlena Wieteska rozpoczynała w 1998 r. w projekcie handlobank – w pierwszym nowoczesnym banku internetowym Banku Handlowego (obecnie Citibank). W 2000 r. rozpoczęła pracę w Raiffeisen Bank Polska S.A., gdzie od początku budowała markę i strategię komunikacji dla segmentu SME. W 2009 r. zostałam dyrektorem marketingu i stworzyła strategię wejścia FM Banku na rynek.
Wieteska brała udział w rozwoju wielu agencji digitalowych i reklamowych, w tym Gamfi, w którym pracowała dla największych marek, oferując jedne z pierwszych w Polsce rozwiązań grywalizacyjnych w marketingu i HR. Od kilku lat wspiera fintechy w wejściu na rodzimy rynek oraz ekspansji jako osoba odpowiedzialna za marketing i digital. Poza prowadzeniem działań marketingowych jest akredytowaną mentorką (EMCC).
Aplikacja mobilna WealthSeed oferuje klientom możliwość łatwego inwestowania na całym świecie
i efektywnego zarządzania swoimi finansami w jednym miejscu. Na ofertę inwestycyjną składa się możliwość zakupu akcji i ETF oraz market funduszy, umożliwiający zakup najważniejszych funduszy inwestycyjnych.
Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń
Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
Co dalej z wykorzystaniem funduszy unijnych w ramach FENG 2021-2027?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym
O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.
Handel
Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem
Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.