Komunikaty PR

Maxi Zoo wspiera pracowników w walce z inflacją

2022-12-12  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
BRZ
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/

Tak jak w roku poprzednim, zarząd sieci sklepów dla zwierząt Maxi Zoo Polska zdecydował o przyznaniu swoim pracownikom wsparcia finansowego. W tym roku będzie to bonus inflacyjny. Dodatek ma na celu pomóc w walce ze stale rosnącymi cenami.  

Ostatnie dwa lata przyniosły ze sobą trudne wyzwania. Pogłębiający się kryzys gospodarczy, a także rosnąca inflacja, przysporzyły wielu problemów zarówno obywatelom, jak i przedsiębiorstwom. Obecnie, wzrost cen notowany jest w niemal w każdym sektorze rynku.  

Realia, w jakich aktualnie przyszło nam żyć, są naprawdę ciężkie. Od dłuższego czasu borykamy się ze wzrostem cen prawie wszystkich produktów i usług. Żywność podrożała o kilkadziesiąt procent względem poprzedniego roku i ciężko dostrzec koniec tego negatywnego procesu. Z drugiej strony mamy wiszący w powietrzu kryzys energetyczny, który rzutuje na znacznie większe rachunki. Zdajemy sobie sprawę, że duża część domowych budżetów jest aktualnie przeznacza na podstawowe zobowiązania i produkty pierwszej potrzeby. W takiej sytuacji nie możemy zostać obojętni wobec naszych pracowników, którzy zawsze mogą liczyć na wsparcie ze strony organizacji. Dlatego podobnie jak w roku ubiegłym, wspólnie z zarządem całej grupy Fressnapf postanowiliśmy przyznać dodatek finansowy w Maxi Zoo Polska. To zarówno wsparcie, jak i podziękowanie, ponieważ pomimo kryzysu udaje nam się realizować zarówno cele strategiczne, jak i sprzedażowe. - powiedział Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający Maxi Zoo Polska.   

Pomoc w trudnych czasach  

Nasilony kryzys pojawił się wraz z pandemią i znacznie odcisnął swoje piętno na światowej gospodarce. Brak produktów, problem z dostępnością komponentów, zamrożone sieci dystrybucyjne i w końcu zamykanie się przedsiębiorstw, negatywnie wpłynęły na globalne, ale również lokalne rynki. Czynnikiem, który jeszcze bardziej przyspieszył narastający kryzys był wybuch konfliktu w Ukrainie. Wojna spowodowała znaczne napięcia na rynkach finansowych, a niepewna sytuacja gospodarcza przełożyła się na wzrost cen surowców i wysoką inflację. Nadal wielu osobom ciężko jest się zaadaptować do nowej rzeczywistości, która cyklicznie dostarcza kolejnych podwyżek. Firma Maxi Zoo Polska stara się wychodzić temu naprzeciw, dlatego podobnie jak w roku poprzednim, wypłaci swoim pracownikom pomoc finansową. Tym razem w postaci bonusu inflacyjnego. Dodatek będzie wyliczany na podstawie dochodów, jego wysokość będzie wahała się od 1300 do nawet 2600 złotych brutto.  

Wsparcie podstawą solidnych relacji  

Obecnie wiele badań wskazuje na niepewność, jaka zagościła na rynku pracy. Zatrudnione osoby mocno odczuwają w swoich portfelach inflację, co przekłada się na częstsze wnioskowanie o podwyżkę. Wiele osób jest gotowych zmienić pracę dla lepszego wynagrodzenia, dlatego firmy szukają sposobów na zatrzymanie pracownika. Niestety nie każda z nich może sobie pozwolić na wyrównanie pensji każdego z pracowników, dlatego sięgają po różne, alternatywne formy wsparcia np. czterodniowy tydzień pracy czy dofinansowania do szkoleń. Jednym z kolejnych benefitów nadal pozostaje możliwość pracy zdalnej, która redukuje wydatki związane z dojazdem. Najważniejszy jest dialog i wzajemne zrozumienie. Kryzys dotyka zarówno pracowników, jak i pracodawców, dlatego istotne jest znalezienie rozwiązania, które będzie korzystne dla obu ze stron. Sieć sklepów dla zwierząt Maxi Zoo Polska szuka sposobów, aby pomagać swoim pracownikom w walce z rosnącymi cenami, czego wynikiem jest m.in. dodatek inflacyjny. To pomoc, ale jednocześnie nagroda za realizację strategicznych celów, a wszelkie benefity są istotne, szczególnie teraz. Firma chce tym samym uświadomić pracownikom, że zrobi wszystko, aby wspólnie przejść przez ten trudny okres.  

 

******* 

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 88 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W czerwcu 2020 roku Maxi Zoo dołączyło do największego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce - PAYBACK.  W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2021”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022 oraz wyróżnienie “Innowacyjna Sieć Roku” przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek. 

Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek
Finanse Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
2024-12-27 | 17:00

Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych

Obligacje korporacyjne wyemitowane przez Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. zadebiutowały na rynku Catalyst 29 listopada. Papiery dłużne o wartości 6 mln złotych stanowią pierwszy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.