Komunikaty PR

Milion pozytywnych opinii dla InternetowyKantor.pl

2022-01-28  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Moszko-Stachowska
Katarzyna Stachowska

Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl

Serwis wymiany walut InternetowyKantor.pl w tym tygodniu otrzymał … milionową pozytywną opinię! Mowa o opiniach wystawianych przez klientów kantoru za pośrednictwem Opineo.pl. To swoisty rekord w branży kantorów internetowych w tym niezależnym, opiniotwórczym serwisie!

InternetowyKantor.pl od prawie 12 lat jest obecny na rynku wymiany walut. W tym czasie wielokrotnie potwierdzono jego wysoką jakość usług przez rozmaite nagrody i wyróżnienia branżowe jak Złoty Bankier, czy E-Commerce Awards Polska, oraz  konsumenckie, np. Laur Konsumenta 2022, Gwiazda Jakości Dekady 2010-2020.

- Najważniejsze są dla nas zawsze bezpośrednie opinie naszych klientów, zwłaszcza te publikowane za pośrednictwem niezależnego opiniotwórczego serwisu Opineo.pl. Milion pozytywnych opinii, jakie wystawili nam klienci, którzy w 100 % polecają nas znajomym to niezwykły powód do dumy i jeszcze większa mobilizacja do utrzymania wysokiej jakości usług wymiany walut - mówi Magdalena Jasnoch, Kierownik Marketingu i PR w InternetowyKantor.pl.

              Serwis ten systematycznie zbiera opinie użytkowników, od lat zachęcając do ich wystawiania. 

              - Wynik InternetowyKantor.pl jest rzeczywiście imponujący i niewiele firm w naszym serwisie może pochwalić się taką liczbą komentarzy. Cieszymy się, że konsumenci nagradzają wysoką jakość usług przez dodawanie komentarzy i tym samym polecają produkt czy usługę innym – mówi Natalia Chrobak z serwisu Opineo.pl.

InternetowyKantor.pl oferuje wymianę 20 walut oraz korzystne i szybkie przelewy zagraniczne do ponad 40 krajów. Posiada obecnie 1 002 500 opinii o swojej działalności, z tego ponad 1 000 000 pozytywnych. 100 procent klientów poleca go innym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Wakacje kredytowe – mity i fakty Biuro prasowe
2022-05-23 | 15:30

Wakacje kredytowe – mity i fakty

Wraz ze wzrostem stóp procentowych, wzrosły raty kredytów w PL.  Jaką pomoc dla kredytobiorców zakłada rządowy projekt ustawy? Kto będzie mógł skorzystać z
Finanse Czy opłaca się inwestować w przestrzenie biurowe? Co na to eksperci
2022-05-23 | 01:00

Czy opłaca się inwestować w przestrzenie biurowe? Co na to eksperci

W kontekście nieruchomości najczęściej mówi się o domach, mieszkaniach i działkach na sprzedaż, jednocześnie zupełnie zapominając o lokalach usługowych. Jak się okazuje
Finanse Czas na Wielką Integrację 4.0.
2022-05-19 | 10:55

Czas na Wielką Integrację 4.0.

21 maja rusza kolejna edycja Wielkiej Integracji 4.0. – konferencji dla ludzi przedsiębiorczych, której celem jest nawiązanie nowych kontaktów biznesowych i wymiana

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

IX Kongres Polska Chemia

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Super woda Alcalia

Firma

Warszawa dołącza do prestiżowego grona. Miasto wyrasta na jednego ze start-upowych liderów

Stolica Polski z każdym rokiem umacnia swoją pozycję jako ważny i prężnie rozwijający się hub dla start-upów. Na potencjał tutejszego rynku wpływają m.in. wykształcona kadra techniczna, coraz większe zainteresowanie ze strony międzynarodowych funduszy i rozwinięty ekosystem wspierania innowacji. Warszawa dołączyła właśnie do prestiżowego grona miast, które mają własną edycję przewodnika „Startup Guide”. Ma on ułatwić początkującym przedsiębiorcom, również z zagranicy, start na tutejszym rynku. – To niesamowite, że ktoś w Bostonie będzie mógł wziąć go do ręki i pomyśleć: „może warto byłoby zacząć robić coś ciekawego w Europie, właśnie w Warszawie” – mówi Aureliusz Górski, dyrektor wykonawczy Fundacji Venture Café Warsaw, współinicjator przewodnika

Prawo

Dzieci z Ukrainy są łatwym łupem dla handlarzy ludźmi. W ewakuowaniu ich do bezpiecznych miejsc pomagają amerykańskie fundacje

Wojna w Ukrainie stanowi bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia 7,5 mln dzieci. Według oficjalnych danych z początku maja od początku eskalacji konfliktu zginęło ich ponad 230, a kilkaset zostało rannych, ale UNICEF podkreśla, że w rzeczywistości te liczby mogą być dużo wyższe. W tej chwili tylko w samej Ukrainie 3 mln dzieci potrzebuje pilnej pomocy humanitarnej. Szacuje się też, że ok. 60 proc. z nich musiało opuścić swoje domy, a chaos związany z przemieszczaniem się ludności na dużą skalę wykorzystują handlarze ludźmi. – Wkraczają do sierocińców, korzystając na chaosie i braku nadzoru. Kiedy uda im się zdobyć paszporty dla tych dzieci, tracimy je na zawsze – mówi James Zumwalt z grupy Aerial Recovery.

Konsument

TikTok ogłasza współpracę z partnerami pozarządowymi. Chce promować różnorodność i bezpieczeństwo cyfrowe twórców

Użytkownicy platform cyfrowych są coraz bardziej świadomi i coraz większą wagę przywiązuje się w nich do budowania kultury różnorodności i inkluzywności. Chodzi o różnego typu inicjatywy, które z jednej strony będą właściwie i szeroko eksponować grupy społeczne dotychczas słabo reprezentowane, z drugiej – o zwalczanie mowy nienawiści i edukowanie.  – Takie działania to od lat priorytet TikToka – podkreślają przedstawiciele serwisu, którego liczba użytkowników dynamicznie rośnie z miesiąca na miesiąc. Platforma tylko w IV kwartale ubiegłego roku usunęła ponad 85 mln filmów z obraźliwymi treściami, w tym 90 proc., zanim jeszcze ktokolwiek zdążył je wyświetlić. 

 

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.