Nawet 100 zł premii za założenie Moto Lokaty w Toyota Bank
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska startuje z najnowszą akcją promocyjną „Moto Lokata z premią”. W ramach akcji, klienci którzy posiadają aktywne konto w Toyota Bank oraz założą Moto Lokatę na 9 miesięcy, mogą otrzymać premię pieniężną w wysokości do 100 zł. Z akcji można skorzystać do 26 marca 2021 roku.
„Moto Lokata z premią” to nowa akcja promocyjna Toyota Bank Polska, która wystartowała 23 lutego 2021 roku. Bank regularnie docenia w ten sposób swoich obecnych klientów, do których skierowana jest akcja.
Do akcji mogą przystąpić klienci, którzy posiadają dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Toyota Bank oraz dokonają rejestracji swojego uczestnictwa przy pomocy formularza dostępnego na stronie: https://www.toyotabank.pl/moto-lokata-z-premia#formularz. Następnie należy założyć Moto Lokatę na 9 miesięcy na minimum 10 000zł. Założenie lokaty powinno zwiększyć saldo depozytów posiadanych przez klienta w Banku.
Wysokość premii z tytułu założenia Moto Lokaty, uzależniona jest od wysokości zdeponowanych na niej środków. Klienci którzy założą lokatę na minimum 10 000 zł, mogą otrzymać premię w wysokości 50 zł. Osoby wpłacające min. 20 000 zł, otrzymają 75 zł premii. Z kolei w przypadku wpłaty min. 30 000 zł, można liczyć na premię w wysokości 100 zł. Uzyskanie bonusów pieniężnych wiąże się także z utrzymaniem zwiększonego salda depozytów posiadanych na wszystkich kontach i lokatach w Banku przez co najmniej 150 dni od dnia przystąpienia do akcji promocyjnej.
- W Toyota Bank regularnie doceniamy naszych Klientów. Akcja promocyjna „Moto Lokata z premią”, to kolejny ukłon w ich stronę. Posiadacze konta mogą liczyć na tego typu promocje kilka razy w roku, co pozwala na stosunkowo szybki i gwarantowany zysk w postaci odsetek z założonej lokaty i dodatkowej premii pieniężnej. Poza cyklicznymi akcjami promocyjnymi nasi Klienci mogą zwiększać zyski np. korzystając z naszej sztandarowej promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo”. Pozwala ona uzyskać co miesiąc nawet 10% zwrotu za transakcje paliwowe. Co ważne – z promocji tej mogą korzystać posiadacze aut wszystkich marek. Zachęcamy do otwarcia konta w Toyota Bank, dzięki któremu można oszczędzać w prosty i efektywny sposób - mówi Piotr Marszewski, Koordynator ds. Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.
Szczegóły dotyczące Akcji oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod adresem:
https://www.toyotabank.pl/moto-lokata-z-premia
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen
Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.
Prawo
Pracodawcy apelują o usprawnienie wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemcom. Nowe regulacje tylko w części w tym pomogą
Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Polski został przyjęty w grudniu przez rząd i trafił już do Sejmu. Nowe przepisy zakładają pełną elektronizację wnioskowania i wydawania zezwoleń na pracę i rezygnację z testu rynku pracy. Niekoniecznie jednak oznacza to większą otwartość na pracowników z zagranicy. – To nie zmiana jakościowa, ale co najwyżej próba sanacji przeciążonego systemu – ocenia dr Michał Szypniewski z kancelarii BKB Baran Książek Bigaj.
IT i technologie
Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji ma wystartować w tym roku. Polskie wojsko coraz szerzej korzysta z tej technologii
– Opracowujemy koncepcję funkcjonowania Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji. Szkolimy też odpowiednio naszych inżynierów, współpracujemy z uczelniami wyższymi w tym aspekcie, aby mieć gotowy odpowiedni potencjał intelektualny – mówi gen. dyw. Karol Molenda, dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. Nowa formacja będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań AI na potrzeby działań militarnych. Podobne instytucje są już powoływane przez inne kraje NATO.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.