Nawet 300 zł premii za założenie Lokat Sprint w Toyota Bank
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_830689087,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
12 grudnia Toyota Bank ruszył z nową akcją promocyjną „Lokata z premią”. W ramach akcji wszyscy klienci, którzy posiadają dowolne konto osobiste w Toyota Bank oraz założą Lokaty Sprint na 180 dni i utrzymają na nich środki przez co najmniej 110 dni, otrzymają dodatkową premię pieniężną. Jej wysokość uzależniona jest od kwoty wpłaconych środków - można otrzymać od 200 do 300 zł. Z promocyjnej oferty można skorzystać do 31 stycznia 2023 roku.
„Lokata z premią” to akcja promocyjna Toyota Bank, która wystartowała 12 grudnia 2022 roku. Jest to kolejna akcja umożliwiająca dodatkowy zysk dla klientów Banku za założenie lokat.
Aby przystąpić do promocji należy dokonać rejestracji na stronie www.toyotabank.pl/lokata-z-premia, a następnie poprzez Bankowość Elektroniczną założyć Lokaty Sprint na 180 dni, na kwotę minimum 25 tys., 35 tys. lub 45 tys. zł. Lokaty te należy utrzymać przez minimum 110 dni. Za założone depozyty Klienci otrzymają odpowiednio 200, 250 i 300 zł premii. Oprocentowanie Lokaty Sprint na 180 dni wynosi obecnie 6,5% w skali roku.
- W Toyota Bank regularnie doceniamy naszych lojalnych Klientów. Akcja „Lokata z premią” to kolejna możliwość uzyskania nie tylko korzystnego oprocentowania z lokat, ale także dodatkowej premii pieniężnej. Efektywny zysk z odsetek z lokat i dodatkowej premii może wynieść nawet 8,1% od kwoty zainwestowanego kapitału. Z akcji mogą skorzystać wszyscy Klienci Toyota Bank posiadający dowolne konto - mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.
Toyota Bank oferuje szeroką gamę rachunków oszczędnościowo – rozliczeniowych, których posiadanie uprawnia do skorzystania z promocji. W ofercie Banku znajduje także wiele lokat krótko i długoterminowych. Każda z nich dostępna jest do samodzielnego założenia, po zalogowaniu do Systemu Bankowości Elektronicznej.
Szczegóły dotyczące Akcji dostępne są pod adresem: https://www.toyotabank.pl/lokata-z-premia
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
![73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_618847561,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań
![Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_862801532,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń
![Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_761024793,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Finanse
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pracownicy-1,w_274,_small.jpg)
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
![](https://www.newseria.pl/files/11111/wrembel-esg-foto,w_133,_small.jpg)
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdm-oswietlenie-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.