Komunikaty PR

Nie każdy Mikołaj jest czerwony. Jak Polacy kupują świąteczne prezenty?

2023-12-05  |  14:00
Biuro prasowe

VeloBank tuż przed Świętami Bożego Narodzenia sprawdził, w jaki sposób kupujemy prezenty. Okazało się, że każdy z nas może być jednym z czterech typów Mikołajów: niebieskim, zielonym, żółtym i oczywiście czerwonym. Decyduje o tym osobowość oraz przedświąteczne nawyki zakupowe. Niezależnie jednak od tego czy robimy świąteczne zakupy dla bliskich na ostatnią chwilę, czy od kilku tygodni polujemy na okazje, warto mieć w zapasie finansowego elfa pomocnika. Dzięki kredytowi gotówkowemu z RRSO 13,2% na dowolny cel z odroczoną spłatą pierwszej raty, za wymarzone upominki, świąteczne zakupy, a nawet zbliżające się ferie, zapłacimy dopiero za 3 miesiące. Co ważne, o dodatkowe środki możemy wnioskować w 100% zdalnie, bez wychodzenia z domu. A zaoszczędzony czas poświęcić rodzinie i przyjaciołom.

VeloBank stworzył szczegółowe sylwetki behawioralno-psychologiczne, które wskazują na to, w jaki sposób zachowujemy się w zakupowym przedświątecznym szale oraz jakie cechy osobowości o tym decydują. W ten sposób powstały cztery postaci Mikołajów, odpowiadające temu w jaki sposób szykujemy się do Świąt Bożego Narodzenia. Na zbudowanie pogłębionych analiz pozwoliło zrealizowane badanie na klientach banku oraz narzędzia wykorzystywane do hiperpersonalizacji, która pozwala na pogłębione poznanie klientów i dostosowanie do ich preferencji m.in. sposobów kontaktu.

Są więc wśród nas Czerwoni Mikołajowie, którzy wydają dużo i przywiązują małą wagę do pakowania prezentów. Stawiają na jakość, wolą jeden porządny prezent niż kilka drobiazgów. Najczęściej mają około 30-40 lat. Ci koloru Żółtego inwestują w podarunki różne kwoty, ale zawsze pakują je samodzielnie, by dołożyć w ten sposób coś od siebie. Zdarza im się kupowanie upominków na ostatnią chwilę, ale zawsze są to prezenty wyjątkowe, upolowane nie tylko w sieci czy galerii handlowej, ale też wyszukane na jarmarku czy pchlim targu. Mikołajowie Niebiescy są oszczędni, kupują prezenty 2-3 tygodnie przed Świętami i nie przywiązują wagi do tego, aby wykonać niespodziankę własnoręcznie. Co ważne, ich prezenty są przemyślane i praktyczne. Ostatni typ to Zieloni Mikołajowie. Myślą o prezentach dużo wcześniej. Lubią je pakować samodzielnie, a część z nich własnoręcznie przygotowuje upominki. To efekt ich podejścia – zwracają uwagę na to, by produkty pochodziły ze sprawdzonych źródeł i były zrównoważone oraz przyjazne dla planety oraz ludzi. Rozważni Zieloni Mikołajowie stawiają na przemyślane oferty i okazje cenowe.

Dla każdego, kto chce zapewnić sobie i bliskim wyjątkowe Święta, VeloBank przygotował ofertę kredytu gotówkowego z RRSO 13,2% na dowolny cel, który można zacząć spłacać dopiero za 3 miesiące. Kredyt to propozycja szczególnie pomocna dla tych, którzy o prezentach zaczynają myśleć na przełomie listopada i grudnia lub robią to w ostatniej chwili. Skorzystają też osoby, które nie myślą tylko o wydatkach na Święta, ale też Nowy Rok czy wyjazdy zimowe. Kredyt w VeloBanku pozwala spełnić marzenia swoje i bliskich już dzisiaj, a zacząć spłacać zobowiązanie dopiero po feriach.

– Niezależnie od tego jakim Mikołajem jesteś i w jaki sposób podchodzisz do kwestii obdarowywania bliskich, potrzeby związane ze Świętami i nie tylko, możesz sfinansować dzięki kredytowi gotówkowemu w VeloBanku. Jasna i przejrzysta oferta to nie jedyne jej atuty. Uzyskanie dodatkowych środków jest niezwykle proste. Wystarczy złożyć szybki wniosek za pomocą naszej strony internetowej, bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej. Kwotę do 200 tys. zł można rozłożyć nawet na 10 lat, a co ważne pierwszą ratę da się przesunąć w czasie nawet o 3 miesiące. Nasza propozycja to prawdziwy finansowy elf-pomocnik, który  pomoże wielu osobom stać się Mikołajem, jakim tylko chcą – mówi Joanna Jaworska, Dyrektor Departamentu Kredytów Detalicznych z VeloBanku.

Najważniejsze szczegóły kredytu gotówkowego z RRSO 13,2% to:

  • kwota do 200 tys. zł,
  • okres kredytowania do 10 lat,
  • prowizja 0%,
  • możliwość wnioskowania 100% zdalnie, bez wychodzenia z domu,
  • możliwość odroczenia spłaty pierwszej raty o 3 miesiące.

Kredyt gotówkowy z RRSO 13,2%: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 13,2%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 47 300 zł, całkowita kwota do zapłaty 72 771,74  zł, oprocentowanie zmienne 12,49%, całkowity koszt kredytu 25 471,74 zł (w tym: prowizja  0 zł, odsetki  25 471,74 zł, opłata za prowadzenie  VeloKonta oraz obsługę karty do Konta w okresie trwania kredytu  0 zł), 89 miesięcznych rat równych w wysokości po 817,66 zł każda. Kalkulację wykonaliśmy 17.11.2023 r. na reprezentatywnym przykładzie.

Z oferty kredytu gotówkowego możesz skorzystać, jeśli: w ciągu ostatnich 6 miesięcy nie miałeś/miałaś kredytu gotówkowego ani kredytu konsolidacyjnego w VeloBank S.A., masz aktywne zgody marketingowe (w tym SMS, mejl i telefon) oraz  zadeklarujesz, że w całym okresie kredytu spełnisz warunek oferty, tj. będziesz mieć VeloKonto i co miesiąc zapewnisz wpływ na konto min. 2000 zł oraz wykonasz min. 5 płatności kartą do konta lub BLIKIEM. Jeżeli nie spełnisz warunku oferty - od kolejnego miesiąca podwyższymy oprocentowanie kredytu o 2 pp. do czasu ponownego spełnienia warunku. Okres kredytowania do 10 lat.

Podczas wnioskowania o kredyt gotówkowy możesz skorzystać z karencji w spłacie pierwszej raty do 3 miesięcy. W okresie karencji nie spłacasz kapitału ani odsetek.  Termin płatności raty kapitałowo-odsetkowej będzie zapisany w umowie.

Udzielenie i wysokość kredytu zależą od wyniku badania i oceny Twojej zdolności kredytowej. Szczegóły, w tym opłaty i prowizje znajdziesz w placówkach oraz na https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/kredyty/kredyt-gotowkowy.html

Metodologia: Badanie ilościowe przeprowadzone w dniach 30.10-13.11. 2023 r. Na próbie klientów VeloBanku wynoszącej N=385. Badanie przeprowadzone ankietą internetową wśród pełnoletnich klientów, którzy deklarują zakup prezentów świątecznych i skorzystali z bankowości internetowej lub mobilnej VeloBanku w ciągu ostatnich 6 miesięcy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA Biuro prasowe
2024-04-25 | 16:00

Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA

Role związane z tworzeniem wartości i zrównoważonym rozwojem zyskają na znaczeniu, rekompensując utratę stanowisk spoza zakresu partnerstwa biznesowego na rzecz
Finanse Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
2024-04-24 | 10:30

Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu

Pierwszy kwartał 2024 roku na rynku faktoringu przyniósł nieznaczny spadek obrotów w relacji do analogicznego okresu rok temu. Firmy zrzeszone w Polskim Związku Faktorów w
Finanse Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
2024-04-24 | 08:00

Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.