Komunikaty PR

Nie każdy Mikołaj jest czerwony. Jak Polacy kupują świąteczne prezenty?

2023-12-05  |  14:00
Biuro prasowe

VeloBank tuż przed Świętami Bożego Narodzenia sprawdził, w jaki sposób kupujemy prezenty. Okazało się, że każdy z nas może być jednym z czterech typów Mikołajów: niebieskim, zielonym, żółtym i oczywiście czerwonym. Decyduje o tym osobowość oraz przedświąteczne nawyki zakupowe. Niezależnie jednak od tego czy robimy świąteczne zakupy dla bliskich na ostatnią chwilę, czy od kilku tygodni polujemy na okazje, warto mieć w zapasie finansowego elfa pomocnika. Dzięki kredytowi gotówkowemu z RRSO 13,2% na dowolny cel z odroczoną spłatą pierwszej raty, za wymarzone upominki, świąteczne zakupy, a nawet zbliżające się ferie, zapłacimy dopiero za 3 miesiące. Co ważne, o dodatkowe środki możemy wnioskować w 100% zdalnie, bez wychodzenia z domu. A zaoszczędzony czas poświęcić rodzinie i przyjaciołom.

VeloBank stworzył szczegółowe sylwetki behawioralno-psychologiczne, które wskazują na to, w jaki sposób zachowujemy się w zakupowym przedświątecznym szale oraz jakie cechy osobowości o tym decydują. W ten sposób powstały cztery postaci Mikołajów, odpowiadające temu w jaki sposób szykujemy się do Świąt Bożego Narodzenia. Na zbudowanie pogłębionych analiz pozwoliło zrealizowane badanie na klientach banku oraz narzędzia wykorzystywane do hiperpersonalizacji, która pozwala na pogłębione poznanie klientów i dostosowanie do ich preferencji m.in. sposobów kontaktu.

Są więc wśród nas Czerwoni Mikołajowie, którzy wydają dużo i przywiązują małą wagę do pakowania prezentów. Stawiają na jakość, wolą jeden porządny prezent niż kilka drobiazgów. Najczęściej mają około 30-40 lat. Ci koloru Żółtego inwestują w podarunki różne kwoty, ale zawsze pakują je samodzielnie, by dołożyć w ten sposób coś od siebie. Zdarza im się kupowanie upominków na ostatnią chwilę, ale zawsze są to prezenty wyjątkowe, upolowane nie tylko w sieci czy galerii handlowej, ale też wyszukane na jarmarku czy pchlim targu. Mikołajowie Niebiescy są oszczędni, kupują prezenty 2-3 tygodnie przed Świętami i nie przywiązują wagi do tego, aby wykonać niespodziankę własnoręcznie. Co ważne, ich prezenty są przemyślane i praktyczne. Ostatni typ to Zieloni Mikołajowie. Myślą o prezentach dużo wcześniej. Lubią je pakować samodzielnie, a część z nich własnoręcznie przygotowuje upominki. To efekt ich podejścia – zwracają uwagę na to, by produkty pochodziły ze sprawdzonych źródeł i były zrównoważone oraz przyjazne dla planety oraz ludzi. Rozważni Zieloni Mikołajowie stawiają na przemyślane oferty i okazje cenowe.

Dla każdego, kto chce zapewnić sobie i bliskim wyjątkowe Święta, VeloBank przygotował ofertę kredytu gotówkowego z RRSO 13,2% na dowolny cel, który można zacząć spłacać dopiero za 3 miesiące. Kredyt to propozycja szczególnie pomocna dla tych, którzy o prezentach zaczynają myśleć na przełomie listopada i grudnia lub robią to w ostatniej chwili. Skorzystają też osoby, które nie myślą tylko o wydatkach na Święta, ale też Nowy Rok czy wyjazdy zimowe. Kredyt w VeloBanku pozwala spełnić marzenia swoje i bliskich już dzisiaj, a zacząć spłacać zobowiązanie dopiero po feriach.

– Niezależnie od tego jakim Mikołajem jesteś i w jaki sposób podchodzisz do kwestii obdarowywania bliskich, potrzeby związane ze Świętami i nie tylko, możesz sfinansować dzięki kredytowi gotówkowemu w VeloBanku. Jasna i przejrzysta oferta to nie jedyne jej atuty. Uzyskanie dodatkowych środków jest niezwykle proste. Wystarczy złożyć szybki wniosek za pomocą naszej strony internetowej, bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej. Kwotę do 200 tys. zł można rozłożyć nawet na 10 lat, a co ważne pierwszą ratę da się przesunąć w czasie nawet o 3 miesiące. Nasza propozycja to prawdziwy finansowy elf-pomocnik, który  pomoże wielu osobom stać się Mikołajem, jakim tylko chcą – mówi Joanna Jaworska, Dyrektor Departamentu Kredytów Detalicznych z VeloBanku.

Najważniejsze szczegóły kredytu gotówkowego z RRSO 13,2% to:

  • kwota do 200 tys. zł,
  • okres kredytowania do 10 lat,
  • prowizja 0%,
  • możliwość wnioskowania 100% zdalnie, bez wychodzenia z domu,
  • możliwość odroczenia spłaty pierwszej raty o 3 miesiące.

Kredyt gotówkowy z RRSO 13,2%: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 13,2%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 47 300 zł, całkowita kwota do zapłaty 72 771,74  zł, oprocentowanie zmienne 12,49%, całkowity koszt kredytu 25 471,74 zł (w tym: prowizja  0 zł, odsetki  25 471,74 zł, opłata za prowadzenie  VeloKonta oraz obsługę karty do Konta w okresie trwania kredytu  0 zł), 89 miesięcznych rat równych w wysokości po 817,66 zł każda. Kalkulację wykonaliśmy 17.11.2023 r. na reprezentatywnym przykładzie.

Z oferty kredytu gotówkowego możesz skorzystać, jeśli: w ciągu ostatnich 6 miesięcy nie miałeś/miałaś kredytu gotówkowego ani kredytu konsolidacyjnego w VeloBank S.A., masz aktywne zgody marketingowe (w tym SMS, mejl i telefon) oraz  zadeklarujesz, że w całym okresie kredytu spełnisz warunek oferty, tj. będziesz mieć VeloKonto i co miesiąc zapewnisz wpływ na konto min. 2000 zł oraz wykonasz min. 5 płatności kartą do konta lub BLIKIEM. Jeżeli nie spełnisz warunku oferty - od kolejnego miesiąca podwyższymy oprocentowanie kredytu o 2 pp. do czasu ponownego spełnienia warunku. Okres kredytowania do 10 lat.

Podczas wnioskowania o kredyt gotówkowy możesz skorzystać z karencji w spłacie pierwszej raty do 3 miesięcy. W okresie karencji nie spłacasz kapitału ani odsetek.  Termin płatności raty kapitałowo-odsetkowej będzie zapisany w umowie.

Udzielenie i wysokość kredytu zależą od wyniku badania i oceny Twojej zdolności kredytowej. Szczegóły, w tym opłaty i prowizje znajdziesz w placówkach oraz na https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/kredyty/kredyt-gotowkowy.html

Metodologia: Badanie ilościowe przeprowadzone w dniach 30.10-13.11. 2023 r. Na próbie klientów VeloBanku wynoszącej N=385. Badanie przeprowadzone ankietą internetową wśród pełnoletnich klientów, którzy deklarują zakup prezentów świątecznych i skorzystali z bankowości internetowej lub mobilnej VeloBanku w ciągu ostatnich 6 miesięcy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek
Finanse Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
2024-12-27 | 17:00

Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych

Obligacje korporacyjne wyemitowane przez Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. zadebiutowały na rynku Catalyst 29 listopada. Papiery dłużne o wartości 6 mln złotych stanowią pierwszy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.