Nowe płatności w PZU dzięki współpracy z Tpay i Bankiem Pekao
Operator płatności Tpay oraz Bank Pekao S.A. wystartowali z projektem dla PZU, największego ubezpieczyciela w Polsce. Jego celem jest rozbudowa systemu do obsługi płatności internetowych za pośrednictwem aplikacji mobilnej oraz na portalu moje.pzu.pl.
Tpay oraz Bank Pekao dostarczają PZU obsługę płatności internetowych, w tym pełną integrację bramki płatniczej w opcji umożliwiającej opłacenie zamówienia bez opuszczania strony przelewem online (pay-by-linkiem), BLIKIEM oraz kartą. Serwis mojePZU to platforma samoobsługowa, z której korzysta już ponad 3 miliony klientów PZU.
– Od lat kierujemy się zarówno troską o relacje z klientami, jak również rozwojem innowacyjnych rozwiązań. Widać to na przykładzie mojePZU, które dziś jest jedną z najbardziej rozbudowanych platform samoobsługowych dostępnych na polskim rynku finansowo-ubezpieczeniowym. Jesteśmy świadomi, że klienci coraz chętniej załatwiają swoje sprawy w świecie online, dlatego przenoszenie kluczowych funkcjonalności do cyfrowego świata to konieczność – mówi Grzegorz Nowakowski, dyrektor do spraw e-commerce PZU.
– Partnerstwo z jedną z największych instytucji finansowych w regionie CEE oraz z liderem na rynku ubezpieczeń jest dla nas bardzo dużym wyróżnieniem. Dzięki wypracowanej synergii, wspólnie bezprecedensowo łączymy działania on- i offline, wypracowując efekt skali. Wśród korzyści wynikających ze współpracy są m.in. dalszy rozwój biznesu, skalowalność na inne podmioty oraz wygoda i szybkość zapłaty, której wcześniej klienci nie mogli doświadczyć – podkreśla Paweł Działak, CEO & co-founder Tpay, operatora płatności online.
Tpay wraz z Bankiem Pekao nie tylko gwarantuje nowe narzędzie do łatwiejszego płacenia za dotychczasowe usługi PZU, ale również rozwiązanie zapewniające konsumentom bezpieczeństwo i szybkość płatności.
– Cieszymy się, że możemy wykorzystać synergię w ramach naszej grupy. Z naszym głównym akcjonariuszem PZU oraz we współpracy z Tpay, którego jesteśmy udziałowcem, tworzymy przyjazne dla klientów ubezpieczyciela, nowoczesne rozwiązanie. Myślę, że przed nami jeszcze wiele wspólnych projektów – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao.
– W banku konsekwentnie stawiamy na rozwój najnowocześniejszych produktów i rozwiązań dla naszych klientów. Usługa akceptacji kart płatniczych w Internecie jest nowością w naszej ofercie i komplementarnym rozwiązaniem do już oferowanej od lat akceptacji kart w terminalach POS. Cieszymy się, że naszym pierwszym klientem korzystającym z akceptacji kart w e-commerce jest PZU – dodaje Remigiusz Hołdys, Dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej i Produktów Oszczędnościowych w Banku Pekao.
– Z myślą o komforcie klientów Grupy PZU stale wzbogacamy platformę mojePZU o nowe produkty, funkcjonalności i udogodnienia technologiczne. Koncentracja na doświadczeniach klienta motywuje nas do ciągłego rozwoju serwisu w obszarze szybkich i bezpiecznych płatności online. Wierzymy, że rozpoczęcie współpracy z Tpay oraz Pekao da nam gwarancję zapewnienia najwyższej jakości usług w tym zakresie – mówi Maciej Gołaś, dyrektor zarządzający do spraw rozwoju procesów, usług i platform cyfrowych PZU.
Dzięki współpracy w ramach grupy kapitałowej integratora płatności Tpay, Banku Pekao oraz PZU, największego ubezpieczyciela w Polsce, klientom udostępnione zostało rozwiązanie, które będzie rozwijane o funkcjonalności umożliwiające użytkownikom mojePZU obsługę płatności online.

BTC bije rekordy, ETH przyciąga kapitał, a stablecoiny zyskują na znaczeniu

Nie każdy ekspert z TikToka jest jak Warren Buffett. Jak rozpoznawać rzetelne informacje o inwestowaniu?

Odbicie na rynku krypto, portfele ETH przekraczają 3 mln, a kryptowaluty dostają kolejne zielone światło w USA
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.