Komunikaty PR

Nowe płatności w PZU dzięki współpracy z Tpay i Bankiem Pekao

2022-08-30  |  10:00
Biuro prasowe

Operator płatności Tpay oraz Bank Pekao S.A. wystartowali z projektem dla PZU, największego ubezpieczyciela w Polsce. Jego celem jest rozbudowa systemu do obsługi płatności internetowych za pośrednictwem aplikacji mobilnej oraz na portalu moje.pzu.pl.

Tpay oraz Bank Pekao dostarczają PZU obsługę płatności internetowych, w tym pełną integrację bramki płatniczej w opcji umożliwiającej opłacenie zamówienia bez opuszczania strony przelewem online (pay-by-linkiem), BLIKIEM oraz kartą. Serwis mojePZU to platforma samoobsługowa, z której korzysta już ponad 3 miliony klientów PZU.

Od lat kierujemy się zarówno troską o relacje z klientami, jak również rozwojem innowacyjnych rozwiązań. Widać to na przykładzie mojePZU, które dziś jest jedną z najbardziej rozbudowanych platform samoobsługowych dostępnych na polskim rynku finansowo-ubezpieczeniowym. Jesteśmy świadomi, że klienci coraz chętniej załatwiają swoje sprawy w świecie online, dlatego przenoszenie kluczowych funkcjonalności do cyfrowego świata to konieczność – mówi Grzegorz Nowakowski, dyrektor do spraw e-commerce PZU. 

– Partnerstwo z jedną z największych instytucji finansowych w regionie CEE oraz z liderem na rynku ubezpieczeń jest dla nas bardzo dużym wyróżnieniem. Dzięki wypracowanej synergii, wspólnie bezprecedensowo łączymy działania on- i offline, wypracowując efekt skali. Wśród korzyści wynikających ze współpracy są m.in. dalszy rozwój biznesu, skalowalność na inne podmioty oraz wygoda i szybkość zapłaty, której wcześniej klienci nie mogli doświadczyć – podkreśla Paweł Działak, CEO & co-founder Tpay, operatora płatności online.

Tpay wraz z Bankiem Pekao nie tylko gwarantuje nowe narzędzie do łatwiejszego płacenia za dotychczasowe usługi PZU, ale również rozwiązanie zapewniające konsumentom bezpieczeństwo i szybkość płatności.

– Cieszymy się, że możemy wykorzystać synergię w ramach naszej grupy. Z naszym głównym akcjonariuszem PZU oraz we współpracy z Tpay, którego jesteśmy udziałowcem, tworzymy przyjazne dla klientów ubezpieczyciela, nowoczesne rozwiązanie. Myślę, że przed nami jeszcze wiele wspólnych projektów – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao.

– W banku konsekwentnie stawiamy na rozwój najnowocześniejszych produktów i rozwiązań dla naszych klientów. Usługa akceptacji kart płatniczych w Internecie jest nowością w naszej ofercie i komplementarnym rozwiązaniem do już oferowanej od lat akceptacji kart w terminalach POS. Cieszymy się, że naszym pierwszym klientem korzystającym z akceptacji kart w e-commerce jest PZU – dodaje Remigiusz Hołdys, Dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej i Produktów Oszczędnościowych w Banku Pekao.

– Z myślą o komforcie klientów Grupy PZU stale wzbogacamy platformę mojePZU o nowe produkty, funkcjonalności i udogodnienia technologiczne. Koncentracja na  doświadczeniach klienta motywuje nas do ciągłego rozwoju serwisu w obszarze szybkich i bezpiecznych płatności online. Wierzymy, że rozpoczęcie współpracy z Tpay oraz Pekao da nam gwarancję zapewnienia najwyższej jakości usług w tym zakresie – mówi Maciej Gołaś, dyrektor zarządzający do spraw rozwoju procesów, usług i platform cyfrowych PZU.

Dzięki współpracy w ramach grupy kapitałowej integratora płatności Tpay, Banku Pekao oraz  PZU, największego ubezpieczyciela w Polsce, klientom udostępnione zostało rozwiązanie, które będzie rozwijane o funkcjonalności umożliwiające użytkownikom mojePZU obsługę płatności online.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek
Finanse Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
2024-12-27 | 17:00

Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych

Obligacje korporacyjne wyemitowane przez Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. zadebiutowały na rynku Catalyst 29 listopada. Papiery dłużne o wartości 6 mln złotych stanowią pierwszy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.