Nowe płatności w PZU dzięki współpracy z Tpay i Bankiem Pekao
Operator płatności Tpay oraz Bank Pekao S.A. wystartowali z projektem dla PZU, największego ubezpieczyciela w Polsce. Jego celem jest rozbudowa systemu do obsługi płatności internetowych za pośrednictwem aplikacji mobilnej oraz na portalu moje.pzu.pl.
Tpay oraz Bank Pekao dostarczają PZU obsługę płatności internetowych, w tym pełną integrację bramki płatniczej w opcji umożliwiającej opłacenie zamówienia bez opuszczania strony przelewem online (pay-by-linkiem), BLIKIEM oraz kartą. Serwis mojePZU to platforma samoobsługowa, z której korzysta już ponad 3 miliony klientów PZU.
– Od lat kierujemy się zarówno troską o relacje z klientami, jak również rozwojem innowacyjnych rozwiązań. Widać to na przykładzie mojePZU, które dziś jest jedną z najbardziej rozbudowanych platform samoobsługowych dostępnych na polskim rynku finansowo-ubezpieczeniowym. Jesteśmy świadomi, że klienci coraz chętniej załatwiają swoje sprawy w świecie online, dlatego przenoszenie kluczowych funkcjonalności do cyfrowego świata to konieczność – mówi Grzegorz Nowakowski, dyrektor do spraw e-commerce PZU.
– Partnerstwo z jedną z największych instytucji finansowych w regionie CEE oraz z liderem na rynku ubezpieczeń jest dla nas bardzo dużym wyróżnieniem. Dzięki wypracowanej synergii, wspólnie bezprecedensowo łączymy działania on- i offline, wypracowując efekt skali. Wśród korzyści wynikających ze współpracy są m.in. dalszy rozwój biznesu, skalowalność na inne podmioty oraz wygoda i szybkość zapłaty, której wcześniej klienci nie mogli doświadczyć – podkreśla Paweł Działak, CEO & co-founder Tpay, operatora płatności online.
Tpay wraz z Bankiem Pekao nie tylko gwarantuje nowe narzędzie do łatwiejszego płacenia za dotychczasowe usługi PZU, ale również rozwiązanie zapewniające konsumentom bezpieczeństwo i szybkość płatności.
– Cieszymy się, że możemy wykorzystać synergię w ramach naszej grupy. Z naszym głównym akcjonariuszem PZU oraz we współpracy z Tpay, którego jesteśmy udziałowcem, tworzymy przyjazne dla klientów ubezpieczyciela, nowoczesne rozwiązanie. Myślę, że przed nami jeszcze wiele wspólnych projektów – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao.
– W banku konsekwentnie stawiamy na rozwój najnowocześniejszych produktów i rozwiązań dla naszych klientów. Usługa akceptacji kart płatniczych w Internecie jest nowością w naszej ofercie i komplementarnym rozwiązaniem do już oferowanej od lat akceptacji kart w terminalach POS. Cieszymy się, że naszym pierwszym klientem korzystającym z akceptacji kart w e-commerce jest PZU – dodaje Remigiusz Hołdys, Dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej i Produktów Oszczędnościowych w Banku Pekao.
– Z myślą o komforcie klientów Grupy PZU stale wzbogacamy platformę mojePZU o nowe produkty, funkcjonalności i udogodnienia technologiczne. Koncentracja na doświadczeniach klienta motywuje nas do ciągłego rozwoju serwisu w obszarze szybkich i bezpiecznych płatności online. Wierzymy, że rozpoczęcie współpracy z Tpay oraz Pekao da nam gwarancję zapewnienia najwyższej jakości usług w tym zakresie – mówi Maciej Gołaś, dyrektor zarządzający do spraw rozwoju procesów, usług i platform cyfrowych PZU.
Dzięki współpracy w ramach grupy kapitałowej integratora płatności Tpay, Banku Pekao oraz PZU, największego ubezpieczyciela w Polsce, klientom udostępnione zostało rozwiązanie, które będzie rozwijane o funkcjonalności umożliwiające użytkownikom mojePZU obsługę płatności online.

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.