Nowy produkt PayTel, czyli o eCommerce Płatności Online
To ciąg dalszy rewolucji w płatnościach z udziałem PayTel – dostawca płatności bezgotówkowych nie spoczywa na laurach!
Poznaj eCommerce Płatności Online
Bramka płatnicza eCommerce Płatności Online pozwala na udostępnienie klientom niezbędnego rozwiązania, czyli płatności internetowych. Umożliwia korzystanie z ponad 30 różnych metod płatności.
eCommerce Płatności Online to jedna z najbardziej konkurencyjnych ofert na rynku. Nie zawiera również żadnych ukrytych kosztów, opłat za przelewy, aktywności czy rozliczenie transakcji. Nie pobiera też opłat autoryzacyjnych. Każdy typ transakcji wiąże się z taką samą stawką.
Integracja eCommerce Płatności Online należy do bardzo prostych czynności od strony sklepu. W jaki sposób można ją zintegrować?
- Przy pomocy wtyczek do głównych platform e-commerce takich jak: WooCommerce, Magento, Prestashop, Shopify. Umożliwiają one błyskawiczną i bezproblemową integrację bramki płatniczej.
- Poprzez API do wszystkich metod płatności, które pozwala na dodanie i konfigurację wybranej metody płatności oraz dostosowanie jej nawet do najbardziej niestandardowych wymagań.
- Poprzez gotowy formularz płatności.
eCommerce Płatności Online pozwala na korzystanie z różnych metod płatności:
- BLIK
Błyskawiczna i najpopularniejsza forma płatności wymagająca kodu generowanego przez aplikację mobilną banku
- Szybki przelew (Pay-By-Link)
Metoda w której klient wybiera swój bank z widocznej listy banków, specjalnie wygenerowany link przenosi go do strony logowania w serwisie internetowym, następnie potwierdza automatycznie wypełniony formularz ze szczegółami transakcji oraz zatwierdza całą operację kodem weryfikacyjnym.
- Płatność kartą
Zapłaty dokonywane przy użyciu kart Visa oraz Mastercard zabezpieczone protokołem 3D Secure, wersja 2.1.
- Tokenizacja
Bezpieczne przechowywanie zaszyfrowanych danych kart płatniczych, ułatwiające realizowanie często dokonywanych płatności oraz płatności cyklicznych. Pozwala zadbać o bezpieczeństwo płatności online dzięki zastąpieniu nim wrażliwych danych kart płatniczych oraz przyspieszyć realizację transakcji z wykorzystaniem API dla rozwiązań „szytych na miarę” dla każdego merchanta.
- Subskrypcje, czyli płatności cykliczne realizowane przy pomocy wcześniej wygenerowanego tokena
Płatności pozwalające na cykliczne i automatyczne obciążanie kart klientów za zakupy bez konieczności wprowadzania danych karty przy każdej transakcji. Bardzo popularne przy płatnościach za abonamenty.
- Płatność one-click lub no-click
Klient zezwala na zapisanie danych karty jako tokena do przyszłego użycia karty w sklepie. Z możliwości tej korzystają sprzedawcy prowadzący sklepy internetowe, którzy chcą zapisywać dane kart przy powtarzających się płatnościach.
- QR Payments
Funkcjonalność, która umożliwia dokonywanie płatności za pomocą kodów QR. Możliwe jest wygenerowanie kodów QR odpowiadających produktowi oraz stałej lub wygenerowanej w trakcie realizowania sprzedaży kwocie. Transakcja jest inicjowana przez zeskanowanie kodu QR i finalizowana w Internecie lub w aplikacji. Płatność jest realizowana zgodnie ze standardami PSD2 i EMVCo dla płatności QR.
Bezpieczeństwo i funkcjonalność eCommerce Płatności Online
Bramka płatnicza korzysta z protokołu bezpieczeństwa, który umożliwia uwierzytelnienie właściciela karty kredytowej oraz zwiększa bezpieczeństwo zakupów online.
eCommerce Płatności Online to usługa, która spełnia rygorystyczne kryteria protokołów 3DS oraz PCI. Protokół 3D Secure 2.1 jest standardem pozwalającym na uwierzytelnienie klientów podczas dokonywania płatności online. Transakcje w bramce płatniczej posiadają zabezpieczenia zgodne z wymogami organizacji płatniczych VISA oraz MasterCard, poprzez protokół 3D Secure 2.1. To zdecydowanie bardziej bezpieczna wersja uwierzytelnienia danych niż 3-D Secure (3DS) oferowana przez innych dostawców na polskim rynku. Co to oznacza w praktyce? Konsument, w zależności od wersji wdrożonego protokołu przez bank, będzie musiał uwierzytelnić transakcję poprzez podanie kodu SMS, zalogowanie się na swoje konto bankowe bądź wykonanie innej operacji, dostępnej dla banku, służącej za metodę uwierzytelnienia.
Bramka płatnicza od PayTel to rozwiązanie polecane w szczególności podmiotom prowadzącym działalność w sieci, które szukają najlepszych ofert płatności online. Z pewnością znajdzie swoje zastosowanie w przypadku sklepów, które chcą zawalczyć o porzucone koszyki zakupowe. Niestety, duża część klientów rezygnuje z zakupów na etapie płatności, ponieważ nie może skorzystać z metody zapłaty, którą zwykle wybiera. eCommerce Płatności Online doskonale sprawdzą się również w przypadku osób zajmujących się sprzedażą stacjonarną planujących rozwinąć sprzedaż w Internecie.
PayTel we współpracy z CUTBerry (CUTBerry.com) pomaga we wszelkiego rodzaju integracjach, wspiera merchantów w rozmowach z twórcami sklepów, tak by proces włączenia płatności był szybki, profesjonalny oraz spełniał oczekiwania klientów.
Udostępnianie płatności online niezbędne dla rozwoju biznesu
Jak wynika z danych udostępnionych przez Hootsuite, aż 64,6% polskich internautów powyżej 15. roku życia, skorzystało z płatności online w 2020 roku. Ok. 96% konsumentów odwiedziło sklepy internetowe, a 82,5% z nich dokonało zakupów online z wykorzystaniem płatności internetowych. W 2020 roku z płatności online skorzystało 19,91 mln Polaków, a branża e-commerce w Polsce zarobiła łącznie ok. 50 bln zł.
Statystyki z badania Gemius 2021 E-Commerce w Polsce pokazują z kolei, że ponad 70% badanych internautów korzystało z płatności online. To aż o 4 punkty procentowe więcej niż w 2020 roku i o 15 punktów procentowych więcej niż w 2019. Z płatności internetowych korzystało 53% kobiet i 47% mężczyzn.
Wyzwania dla polskiego biznesu
Ultimo zmienia się w B2 Impact i przedstawia nową strategię rozwoju marki
Play of Battle S.A. pozyskała od inwestorów ponad 3 mln zł
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.