Partnerstwo ITCARD z Aurigą: bankomaty będą działać na wspólnej platformie
Agencja PR
ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl
ITCARD, lider polskiego rynku przetwarzania transakcji bankomatowych oraz elektronicznych transakcji płatniczych dla banków i instytucji finansowych, podpisał umowę o partnerstwie z Aurigą, globalnym dostawcą oprogramowania dla bankowości omnichannelowej i usług płatniczych. W ramach współpracy ITCARD wykorzysta oprogramowanie Auriga do zarządzania siecią swoich bankomatów od różnych dostawców, co umożliwi optymalizację kosztów operacyjnych i technologicznych, przy jednoczesnej poprawie dostępności systemów oraz skróceniu czasu wprowadzania na rynek nowych usług. Auriga w zeszłym roku weszła na polski rynek przejmując większość udziałów w firmie F1 Solutions, która obecnie przekształca się w Auriga Poland.
ITCARD to największa w Polsce firma przetwarzająca transakcje finansowe, która obsługuje wszystkie obszary zarządzania płatnościami, w tym karty, bankomaty i terminale POS. Firma prowadzi bankomaty i wpłatomaty dla głównych banków (ok. 3000 urządzeń), a także własną sieć bankomatów Planet Cash (ponad 4400 urządzeń w całym kraju).
ITCARD chciał osiągnąć lepszą wydajność i efektywność kosztową w zarządzaniu swoją siecią bankomatów, dlatego zdecydował się na migrację na jedną wspólną platformę do zarządzania. Firma wybrała rozwiązanie Aurigi ze względu jej właściwości umożliwiające spójne zarządzanie bez względu na to, od jakiego dostawcy pochodzą bankomaty, a także dostosowanie platformy do polskiego rynku przez Auriga Poland.
„Jesteśmy zachwyceni, że możemy zrealizować wizję ITCARD dotyczącą unowocześnienia zarządzania i rozwoju ich sieci bankomatów obsługiwanych przez wielu dostawców. Współpraca z liderem polskiego rynku przetwarzania płatności świadczy o trafności naszej międzynarodowej strategii rozwoju i inwestycji w Auriga Poland, a także w lokalne zdolności w zakresie rozwoju oprogramowania i wsparcia” – powiedział Vincenzo Fiore, założyciel i CEO Aurigi.
W ITCARD zostanie wdrożony pakiet TPS, który jest niezależny sprzętowo, wysoce dostosowalny i zgodny z środowiskiem/infrastrukturą NDC, a także umożliwia optymalne zarządzanie wszystkimi operacjami samoobsługowymi. Oprogramowanie to jest zaprojektowane w taki sposób, aby przyspieszyć innowacje przez spersonalizowane doświadczenia klienta i dostosowaną technologię rozwoju. Zapewnia też pełne wsparcie dla przetwarzania wszystkich transakcji i procesów, jak wypłaty i wpłaty gotówki, a także zarządzanie gotówką i aktywny monitoring wszystkich procesów i transakcji.
„W rozwijaniu naszej sieci bankomatów priorytetem było osiągnięcie większej efektywności kosztowej przez przejście na wspólną platformę, która mogłaby obsługiwać całą naszą sieć bankomatów. Wybraliśmy Aurigę ze względu na jej zaawansowane oprogramowanie do zarządzania bankomatami od różnych dostawców. Jesteśmy przekonani, że ta decyzja przyczyni się do zwiększenia efektywności naszej sieci bankomatów, a współpraca z Aurigą pozwoli nam lepiej sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Pierwszych 250 recyklerów z 7000 urządzeń przetwarzanych przez ITCARD już działa, korzystając z oprogramowania dostarczonego przez Auriga” – powiedział Jarosław Chrzanowski, CEO w ITCARD.
Dodatkowe informacje o firmach
ITCARD oferuje nowoczesne rozwiązania w obszarze usług płatniczych, kart i bankomatów. Firma świadczy usługi outsourcingowe przetwarzania i obsługi płatności dla banków i instytucji finansowych w zakresie transakcji internetowych, bankomatów, wpłatomatów, terminali płatniczych, aplikacji płatniczych, kart płatniczych, autoryzacji 3D Secure, Dynamic Currency Change oraz aplikacji mobilnych. ITCARD umożliwia przedsiębiorcom i konsumentom wypłaty i wpłaty gotówki w bankomatach, obsługę płatności w terminalach płatniczych, transakcje on-line 3D Secure ACS oraz płatności realizowane za pomocą aplikacji mobilnych. W ramach Grupy ITCARD funkcjonuje własna sieć bankomatów Planet Cash oraz sieć terminali POS Planet Pay. Grupa realizuje również swoje usługi i operacje w Chorwacji i w Czechach. Dodatkowe informacje: https://itcard.pl.
Auriga jest wiodącym dostawcą oprogramowania i rozwiązań technologicznych dla branży bankowej i płatniczej, a także specjalistycznym dostawcą innowacyjnych rozwiązań omnichannel dla banków i innych instytucji finansowych. Rozwiązania firmy, wdrożone w ponad 74% włoskich bankomatach, opierają się na nowoczesnej architekturze technologicznej i skracają czas wprowadzania nowych usług na rynek, jednocześnie obniżając koszty, chroniąc krytyczne urządzenia przed cyberatakami i budując długoterminową przewagę konkurencyjną. Firma działa globalnie i ma swoje biura we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Belgii, Hiszpanii, Polsce i Meksyku, a także rozszerza działalność w innych krajach Europy Zachodniej i Wschodniej, Ameryce Łacińskiej oraz regionie Azji i Pacyfiku. Więcej informacji o firmie można znaleźć pod adresem: https://www.aurigaspa.com.

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.