Komunikaty PR

Partnerstwo ITCARD z Aurigą: bankomaty będą działać na wspólnej platformie

2024-02-15  |  10:55
Biuro prasowe
Kontakt
PR Solutions
Agencja PR

ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl

ITCARD, lider polskiego rynku przetwarzania transakcji bankomatowych oraz elektronicznych transakcji płatniczych dla banków i instytucji finansowych, podpisał umowę o partnerstwie z Aurigą,  globalnym dostawcą oprogramowania dla bankowości omnichannelowej i usług płatniczych. W ramach współpracy ITCARD wykorzysta oprogramowanie Auriga do zarządzania siecią swoich bankomatów od różnych dostawców, co umożliwi optymalizację kosztów operacyjnych i technologicznych, przy jednoczesnej poprawie dostępności systemów oraz skróceniu czasu wprowadzania na rynek nowych usług. Auriga w zeszłym roku weszła na polski rynek przejmując większość udziałów w firmie F1 Solutions, która obecnie przekształca się w Auriga Poland.

ITCARD to największa w Polsce firma przetwarzająca transakcje finansowe, która obsługuje wszystkie obszary zarządzania płatnościami, w tym karty, bankomaty i terminale POS. Firma prowadzi bankomaty i wpłatomaty dla głównych banków (ok. 3000 urządzeń), a także własną sieć bankomatów Planet Cash (ponad 4400 urządzeń w całym kraju).

ITCARD chciał osiągnąć lepszą wydajność i efektywność kosztową w zarządzaniu swoją siecią bankomatów, dlatego zdecydował się na migrację na jedną wspólną platformę do zarządzania. Firma wybrała rozwiązanie Aurigi ze względu jej właściwości umożliwiające spójne zarządzanie bez względu na to, od jakiego dostawcy pochodzą bankomaty, a także dostosowanie platformy do polskiego rynku przez Auriga Poland.

„Jesteśmy zachwyceni, że możemy zrealizować wizję ITCARD dotyczącą unowocześnienia zarządzania i rozwoju ich sieci bankomatów obsługiwanych przez wielu dostawców. Współpraca z liderem polskiego rynku przetwarzania płatności świadczy o trafności naszej międzynarodowej strategii rozwoju i inwestycji w Auriga Poland, a także w lokalne zdolności w zakresie rozwoju oprogramowania i wsparcia” – powiedział Vincenzo Fiore, założyciel i CEO Aurigi.

W ITCARD zostanie wdrożony pakiet TPS, który jest niezależny sprzętowo, wysoce dostosowalny i zgodny z środowiskiem/infrastrukturą NDC, a także umożliwia optymalne zarządzanie wszystkimi operacjami samoobsługowymi. Oprogramowanie to jest zaprojektowane w taki sposób, aby przyspieszyć innowacje przez spersonalizowane doświadczenia klienta i dostosowaną technologię rozwoju. Zapewnia też pełne wsparcie dla przetwarzania wszystkich transakcji i procesów, jak wypłaty i wpłaty gotówki, a także zarządzanie gotówką i aktywny monitoring wszystkich procesów i transakcji.

„W rozwijaniu naszej sieci bankomatów priorytetem było osiągnięcie większej efektywności kosztowej przez przejście na wspólną platformę, która mogłaby obsługiwać całą naszą sieć bankomatów. Wybraliśmy Aurigę ze względu na jej zaawansowane oprogramowanie do zarządzania bankomatami od różnych dostawców. Jesteśmy przekonani, że ta decyzja przyczyni się do zwiększenia efektywności naszej sieci bankomatów, a współpraca z Aurigą pozwoli nam lepiej sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Pierwszych 250 recyklerów z 7000 urządzeń przetwarzanych przez ITCARD już działa, korzystając z oprogramowania dostarczonego przez Auriga” – powiedział Jarosław Chrzanowski, CEO w ITCARD.

Dodatkowe informacje o firmach

ITCARD oferuje nowoczesne rozwiązania w obszarze usług płatniczych, kart i bankomatów. Firma świadczy usługi outsourcingowe przetwarzania i obsługi płatności dla banków i instytucji finansowych w zakresie transakcji internetowych, bankomatów, wpłatomatów, terminali płatniczych, aplikacji płatniczych, kart płatniczych, autoryzacji 3D Secure, Dynamic Currency Change oraz aplikacji mobilnych. ITCARD umożliwia przedsiębiorcom i konsumentom wypłaty i wpłaty gotówki w bankomatach, obsługę płatności w terminalach płatniczych, transakcje on-line 3D Secure ACS oraz płatności realizowane za pomocą aplikacji mobilnych. W ramach Grupy ITCARD funkcjonuje własna sieć bankomatów Planet Cash oraz sieć terminali POS Planet Pay. Grupa realizuje również swoje usługi i operacje w Chorwacji i w Czechach. Dodatkowe informacje: https://itcard.pl.

Auriga jest wiodącym dostawcą oprogramowania i rozwiązań technologicznych dla branży bankowej i płatniczej, a także specjalistycznym dostawcą innowacyjnych rozwiązań omnichannel dla banków i innych instytucji finansowych. Rozwiązania firmy, wdrożone w ponad 74% włoskich bankomatach, opierają się na nowoczesnej architekturze technologicznej i skracają czas wprowadzania nowych usług na rynek, jednocześnie obniżając koszty, chroniąc krytyczne urządzenia przed cyberatakami i budując długoterminową przewagę konkurencyjną. Firma działa globalnie i ma swoje biura we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Belgii, Hiszpanii, Polsce i Meksyku, a także rozszerza działalność w innych krajach Europy Zachodniej i Wschodniej, Ameryce Łacińskiej oraz regionie Azji i Pacyfiku. Więcej informacji o firmie można znaleźć pod adresem: https://www.aurigaspa.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Pożyczka na spłatę chwilówek
2025-06-09 | 11:30

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Chwilówki są szybkie, łatwe do zdobycia i często reklamowane jako sposób na drobne, pilne wydatki. Kiedy jednak zaczyna się brać jedną po drugiej, w bardzo prosty
Finanse Legalne działanie w świecie kryptowalut – zgodnie z kanadyjskim prawem
2025-06-05 | 11:20

Legalne działanie w świecie kryptowalut – zgodnie z kanadyjskim prawem

Kiedy myślisz o wejściu w świat kryptowalut, Kanada może nie być pierwszym kierunkiem, który przychodzi Ci do głowy. A szkoda – bo to jeden z najbardziej
Finanse BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.