Partnerstwo ITCARD z Aurigą: bankomaty będą działać na wspólnej platformie
Agencja PR
ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl
ITCARD, lider polskiego rynku przetwarzania transakcji bankomatowych oraz elektronicznych transakcji płatniczych dla banków i instytucji finansowych, podpisał umowę o partnerstwie z Aurigą, globalnym dostawcą oprogramowania dla bankowości omnichannelowej i usług płatniczych. W ramach współpracy ITCARD wykorzysta oprogramowanie Auriga do zarządzania siecią swoich bankomatów od różnych dostawców, co umożliwi optymalizację kosztów operacyjnych i technologicznych, przy jednoczesnej poprawie dostępności systemów oraz skróceniu czasu wprowadzania na rynek nowych usług. Auriga w zeszłym roku weszła na polski rynek przejmując większość udziałów w firmie F1 Solutions, która obecnie przekształca się w Auriga Poland.
ITCARD to największa w Polsce firma przetwarzająca transakcje finansowe, która obsługuje wszystkie obszary zarządzania płatnościami, w tym karty, bankomaty i terminale POS. Firma prowadzi bankomaty i wpłatomaty dla głównych banków (ok. 3000 urządzeń), a także własną sieć bankomatów Planet Cash (ponad 4400 urządzeń w całym kraju).
ITCARD chciał osiągnąć lepszą wydajność i efektywność kosztową w zarządzaniu swoją siecią bankomatów, dlatego zdecydował się na migrację na jedną wspólną platformę do zarządzania. Firma wybrała rozwiązanie Aurigi ze względu jej właściwości umożliwiające spójne zarządzanie bez względu na to, od jakiego dostawcy pochodzą bankomaty, a także dostosowanie platformy do polskiego rynku przez Auriga Poland.
„Jesteśmy zachwyceni, że możemy zrealizować wizję ITCARD dotyczącą unowocześnienia zarządzania i rozwoju ich sieci bankomatów obsługiwanych przez wielu dostawców. Współpraca z liderem polskiego rynku przetwarzania płatności świadczy o trafności naszej międzynarodowej strategii rozwoju i inwestycji w Auriga Poland, a także w lokalne zdolności w zakresie rozwoju oprogramowania i wsparcia” – powiedział Vincenzo Fiore, założyciel i CEO Aurigi.
W ITCARD zostanie wdrożony pakiet TPS, który jest niezależny sprzętowo, wysoce dostosowalny i zgodny z środowiskiem/infrastrukturą NDC, a także umożliwia optymalne zarządzanie wszystkimi operacjami samoobsługowymi. Oprogramowanie to jest zaprojektowane w taki sposób, aby przyspieszyć innowacje przez spersonalizowane doświadczenia klienta i dostosowaną technologię rozwoju. Zapewnia też pełne wsparcie dla przetwarzania wszystkich transakcji i procesów, jak wypłaty i wpłaty gotówki, a także zarządzanie gotówką i aktywny monitoring wszystkich procesów i transakcji.
„W rozwijaniu naszej sieci bankomatów priorytetem było osiągnięcie większej efektywności kosztowej przez przejście na wspólną platformę, która mogłaby obsługiwać całą naszą sieć bankomatów. Wybraliśmy Aurigę ze względu na jej zaawansowane oprogramowanie do zarządzania bankomatami od różnych dostawców. Jesteśmy przekonani, że ta decyzja przyczyni się do zwiększenia efektywności naszej sieci bankomatów, a współpraca z Aurigą pozwoli nam lepiej sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Pierwszych 250 recyklerów z 7000 urządzeń przetwarzanych przez ITCARD już działa, korzystając z oprogramowania dostarczonego przez Auriga” – powiedział Jarosław Chrzanowski, CEO w ITCARD.
Dodatkowe informacje o firmach
ITCARD oferuje nowoczesne rozwiązania w obszarze usług płatniczych, kart i bankomatów. Firma świadczy usługi outsourcingowe przetwarzania i obsługi płatności dla banków i instytucji finansowych w zakresie transakcji internetowych, bankomatów, wpłatomatów, terminali płatniczych, aplikacji płatniczych, kart płatniczych, autoryzacji 3D Secure, Dynamic Currency Change oraz aplikacji mobilnych. ITCARD umożliwia przedsiębiorcom i konsumentom wypłaty i wpłaty gotówki w bankomatach, obsługę płatności w terminalach płatniczych, transakcje on-line 3D Secure ACS oraz płatności realizowane za pomocą aplikacji mobilnych. W ramach Grupy ITCARD funkcjonuje własna sieć bankomatów Planet Cash oraz sieć terminali POS Planet Pay. Grupa realizuje również swoje usługi i operacje w Chorwacji i w Czechach. Dodatkowe informacje: https://itcard.pl.
Auriga jest wiodącym dostawcą oprogramowania i rozwiązań technologicznych dla branży bankowej i płatniczej, a także specjalistycznym dostawcą innowacyjnych rozwiązań omnichannel dla banków i innych instytucji finansowych. Rozwiązania firmy, wdrożone w ponad 74% włoskich bankomatach, opierają się na nowoczesnej architekturze technologicznej i skracają czas wprowadzania nowych usług na rynek, jednocześnie obniżając koszty, chroniąc krytyczne urządzenia przed cyberatakami i budując długoterminową przewagę konkurencyjną. Firma działa globalnie i ma swoje biura we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Belgii, Hiszpanii, Polsce i Meksyku, a także rozszerza działalność w innych krajach Europy Zachodniej i Wschodniej, Ameryce Łacińskiej oraz regionie Azji i Pacyfiku. Więcej informacji o firmie można znaleźć pod adresem: https://www.aurigaspa.com.
Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA
Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.