Komunikaty PR

Paywerk: Nowe rozwiązanie „Kup teraz, zapłać później”. Akceptacja wniosku nawet

2022-04-14  |  08:00

Grupa Inbank wprowadza pierwsze prawdziwe transgraniczne rozwiązanie BNPL (‘Buy Now, Pay Later’), oferowane pod marką Paywerk. To nowa paneuropejska platforma, funkcjonująca na zasadzie „Kup teraz, zapłać później”. System wprowadzany przez partnerów Grupy Inbank umożliwia ich klientom odroczenie płatności za zakupy online bez zakładania konta i rejestracji, w czasie nie dłuższym niż przy płatności kartą.

W dużym uproszczeniu Paywerk jest jak Uber - to porównanie w skrócie  prezentuje model działania nowego rozwiązania technologicznego, wdrożonego na skalę międzynarodową przez Grupę Inbank. Paywerk łączy lokalnych kupujących („podróżujących”) z lokalnymi finansującymi („kierowcami”), dzięki czemu mogą oni nabywać towary („realizować przejazdy”) od międzynarodowych  sprzedawców. To co różni Paywerk od Ubera, to to, że za usługę klient zapłaci… później. Do odroczenia płatności klient potrzebuje wyłącznie dowolnej karty debetowej lub kredytowej Visa lub Mastercard.

Płatność w 3 częścach lub odroczona o 30 dni

„Dla sprzedawcy działającego w sektorze ecommerce, współpraca z Paywerk oznacza dwie wygodne możliwości płatności odroczonych, otwierające drogę kupującym do natychmiastowego dokonania zakupu, bez konieczności dokonywania w tym samym momencie pełnej zapłaty: odroczenie płatności o X dni lub podzielenie jej na Y mniejszych części. Przy czym X i Y to parametry, o których decyduje sprzedawca” - tłumaczy Maciej Pieczkowski, Członek Zarządu AS Inbank oraz Dyrektor Generalny Oddziału Inbank w Polsce.

Wzrosty sprzedaży dla partnera dzięki zaoferowaniu funkcjonalności odraczania lub podziału płatności, mogą sięgać nawet 20%. Na start Paywerk dostępny będzie dla e-sklepów oraz ich klientów w Niemczech, Austrii oraz w Polsce, a docelowo w 27 krajach Unii Europejskiej, z planem dodawania minimum jednego unijnego rynku co kwartał. Paywerk współpracuje z wieloma lokalnymi finansującymi, co zwiększa akceptowalność wniosków o odroczenie, a przez to konwersję koszyków na zrealizowane zamówienia.

Szybszy proces sprzedaży, więcej powracających klientów

Paywerk to w praktyce zakupy online ograniczające ryzyko zarówno dla sprzedającego, jak i kupującego. Klient płaci po dostawie zamowienia, a partner otrzymuje pełną kwotę następnego dnia od wysyłki towaru. Wszystko to sprawia, że taka forma dokonywania zakupów zachęca klienta do tego, by robić je częściej i na większe kwoty.

„Pełna integracja w procesie płatności to mniej problemów dla sprzedającego, a zarazem więcej dokończonych przez klientów zakupów. Odroczone płatności zapewniają większą śmiałość decyzji zakupowych i co za tym idzie, wzrost liczby powracających klientów” - dodaje Maciej Pieczkowski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek
Finanse Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
2024-12-27 | 17:00

Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych

Obligacje korporacyjne wyemitowane przez Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. zadebiutowały na rynku Catalyst 29 listopada. Papiery dłużne o wartości 6 mln złotych stanowią pierwszy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.