Komunikaty PR

Pięć promocyjnych ofert finansowania nowej Toyoty Yaris

2020-09-08  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank i Toyota Leasing we współpracy z Toyota Motor Poland przygotowały pakiet promocyjnych ofert na finansowanie najnowszego modelu Toyoty Yaris. Klienci zainteresowani kredytowaniem zakupu samochodu, mogą skorzystać z oferty Kredyt SMARTPLAN z atrakcyjnym oprocentowaniem, a także z nowego Leasingu Konsumenckiego z promocyjnym pakietem serwisowym. Dla osób zainteresowanych kupnem auta za gotówkę, bank przygotował specjalny kredyt 50/50 z obniżoną prowizją. Przedsiębiorcy mogą natomiast skorzystać z Leasingu SMARTPLAN z promocyjnym pakietem serwisowym oraz z leasingu 103 % w wariancie 3 x 33%.

11 i 12 września 2020 r. odbędą się Dni Otwarte w salonach Toyoty, podczas których klienci będą mieli okazję poznać bliżej najnowszy model Toyoty Yaris, którego polska premiera online miała miejsce pod koniec sierpnia br. Z tej okazji, Toyota Bank oraz Toyota Leasing przygotował promocyjną ofertę finansowania zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych.

Kredyt 50/50 z obniżoną prowizją to de facto propozycja dla klientów zainteresowanych kupnem samochodu za gotówkę. Aby wyjechać nowym Yarisem z salonu wystarczy wpłata 50% wartości auta. Pozostałą kwotę należy wpłacić dopiero za rok lub można ją rozłożyć na wygodne raty. RRSO to tylko 3% (z czego oprocentowanie wynosi 0%, a prowizja za udzielenie kredytu została zmniejszona do jedynie 3%). Oferta dostosowana została do wymagań klientów indywidualnych oraz wybranych grup zawodowych.

Kredyt SMARTPLAN z promocyjnym oprocentowaniem 2,99% to z kolei atrakcyjna oferta dla osób zainteresowanych finansowaniem zakupu samochodu, którym zależy na obniżeniu miesięcznego kosztu posiadania auta, a także ceniących sobie swobodę w zakresie opcji zakończenia umowy kredytowej.  Bank oferuje dwa okresy finansowania – 36 oraz 48 miesięcy. Miesięczna rata rozpoczyna się już od 516,26 zł (w przypadku kredytu na 48 miesięcy), a RRSO to jedynie 4,37%. Aby jeszcze łatwiej stać się właścicielem nowej Toyoty, klienci  mogą skorzystać z tzw. wariantu „kluczyk za kluczyk” czyli zostawić w rozliczeniu swój obecny samochód. Mają także możliwość bezkosztowego skrócenia swojej umowy kredytowej (w przypadku gdy posiadają auto w Kredycie SMARTPLAN lub w Standard kredycie min. 2 lata).

Toyota Leasing oraz Toyota Bank przygotowały ponadto, preferencyjne oferty Leasingu SMARTPLAN dla przedsiębiorców, a także Leasingu Konsumenckiego dla klientów indywidualnych. W obu przypadkach opłata wstępna wynosi tylko 10% wartości auta, a miesięczna rata zaczyna się już od 637 zł (Leasing SMARTPLAN) lub od 834 zł (Leasing Konsumencki). To co jeszcze łączy te dwa produkty, to promocyjny pakiet serwisowy.

Promocyjny pakiet serwisowy przewiduje realizację usług serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta opisanymi w „Programie bezpieczeństwa i Zdrowia Toyoty”. W jego skład wchodzą takie czynności, jak: wymiana oleju silnikowego, kontrola pojazdu i przegląd standardowy, serwis lub wymiana filtra powietrza, paliwa, kabinowego, a także serwis lub wymiana świec zapłonowych i płynu hamulcowego.

Leasing 103 % w wariancie 3 x 33% to z kolei oferta skierowana do firm oraz jednoosobowych działalności gospodarczych. Przedsiębiorcy którzy wpłacą na początek 33% wartości auta, kolejne 33% kapitału spłacą w 24 ratach, a wartość wykupu również będzie wynosić 33% wartości auta. Całkowity koszt leasingu to 103%.

- Toyota Yaris od zawsze słynęła ze swojej innowacyjności oraz praktyczności, przez co od lat jest jednym z najlepiej sprzedających się aut w Polsce. Nowy model czwartej generacji to samochód, który spełnia wymagania miejskiego życia, ale także zapewnia radość z jazdy na autostradzie. Dzięki naszym specjalnie przygotowanym ofertom finansowania, Klienci mogą dokonać zakupu auta na wyjątkowo przystępnych warunkach. Co ważne, wszystkich formalności dopełnią w jednym miejscu – w najbliższym salonie Toyoty – mówi Krzysztof Krakowiak, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Kontaktu z Klientem w Toyota Bank Polska S.A.

Każda z pięciu ofert promocyjnych ważna jest do 30.09.2020 r. Wszelkie szczegóły oraz regulaminy znajdują się na stronie Banku: https://www.toyotabank.pl/promocje-yaris/

 

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r. Biuro prasowe
2025-04-28 | 06:00

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Ceny ubezpieczeń na świecie spadły średnio o 3% w pierwszym kwartale 2025 roku, po spadku o 2% w Q4 2024 r., co oznacza trzeci z rzędu kwartalny spadek po siedmiu
Finanse Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
2025-04-21 | 06:00

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?

Na polskim rynku finansowym pojawiają się coraz to nowsze możliwości pozyskiwania dodatkowych środków na różne cele. Wśród nich najpopularniejsze stają się pożyczki
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2025-03-24 | 13:30

Walletto Fintech Poland i rozwój polskiego ekosystemu fintech

Polska scena fintechowa dynamicznie się rozwija, a lokalne firmy technologii finansowej coraz śmielej wkraczają na rynki międzynarodowe. Współpraca Walletto Fintech Poland z Fintech Poland otwiera nowe możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.