Komunikaty PR

„Płacę i Pomagam” - eService usprawnia zbiórki datków na Ukrainę

2022-04-15  |  01:00
Biuro prasowe

Lider polskiego rynku akceptacji kart płatniczych – eService, rusza z akcją „Płacę i Pomagam”, której celem jest ułatwienie przedsiębiorcom włączenia się w zbiórki pieniężne na pomoc Ukrainie. Korzystając z autorskiego oprogramowania przygotowanego dla serii nowoczesnych terminali płatniczych Tetra, firma stworzyła funkcjonalność, która przy okazji codziennych transakcji kartowych umożliwia szybkie przekazywanie datków. Środki wpłacane za pomocą terminali eService, trafią w całości i bez pośredników na konta wybranych – sprawdzonych i wiarygodnych organizacji charytatywnych.

„Płacę i Pomagam” jest jednym z kilku działań, którymi wspieramy pomoc dla Ukrainy. To nasz sposób na szerokie udostępnienie prostego w użyciu narzędzia umożliwiającego włączenie się w niesienie pomocy zarówno tym, którzy chcieliby udostępnić legalną zbiórkę datków, jak i tym, którzy chcieliby przekazać na nią środki. Jego uniwersalność sprawia, że zbiórki będą mogli prowadzić nawet najdrobniejsi przedsiębiorcy – w osiedlowych sklepikach, punktach usługowych czy gabinetach kosmetycznych. Łącznikiem pomiędzy nimi a organizacjami charytatywnymi stają się terminale płatnicze eService oraz wypracowane rozwiązania formalne, gwarantujące szybkie i bezkosztowe przekazanie 100 procent zebranych środków – wyjaśnia Joanna Seklecka, prezes Zarządu eService.

Akcja przygotowana przez eService jest adresowana do przedsiębiorców – sklepów, firm usługowych, restauracji, hoteli oraz instytucji, które korzystając z terminali płatniczych, chcą wspierać zbiórkę środków na pomoc Ukrainie. Dzięki nowoczesnym terminalom serii Tetra, oprogramowaniu stworzonemu przez specjalistów eService oraz umowom zawartym z wybranymi organizacjami pożytku publicznego, powstało gotowe rozwiązanie umożliwiające łatwe przekazywanie datków zbieranych przy okazji prowadzonych transakcji kartowych.

Po wykonaniu standardowej płatności (za zakupy czy usługę), na ekranie terminala płatniczego biorącego udział w akcji „Płacę i Pomagam” pojawiać się będzie dodatkowy komunikat, informujący o możliwości przekazania na rzecz wybranej organizacji charytatywnej, datku o wartości np. 5, 10 lub 20 zł. Wystarczy wtedy wybrać odpowiednią kwotę i tak, jak przy standardowej transakcji płatniczej, dokonać płatności kartą. Datek można też przekazać osobno, wybierając odpowiednią funkcję z menu terminala.

Ogromną zaletą rozwiązania eService jest szybkość przekazywania zebranych środków, które trafią bezpośrednio na konto właściwej organizacji i będą gotowe do wykorzystania bez żadnych opóźnień. Co więcej, użytkownik terminala pośrednicząc w zbiórce, ani przez chwilę nie stanie się posiadaczem przekazywanych pieniędzy, co sprawia, że nie musi się obawiać związanych z tym, dodatkowych zobowiązań podatkowych.

Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się włączyć w akcję i udostępnić swoim klientom możliwość wpłacania datków, mogą wybrać jedną z organizacji, do których trafią zebrane u nich środki. W tej chwili są to: SOS Wioski Dziecięce oraz Polski Czerwony Krzyż, z którymi eService zawarł już stosowne umowy. W najbliższym czasie na liście pojawi się Polska Akcja Humanitarna oraz inne organizacje, z którymi prowadzone są rozmowy.

Dzięki współpracy eService i Fundacji Polska Bezgotówkowa, korzystanie z funkcjonalności służącej zbiórkom na rzecz Ukrainy będzie całkowicie bezpłatne, a przekazywane środki w całości trafią na konta organizacji charytatywnych.

Uruchomienie „Płacę i Pomagam” jest możliwe dzięki opracowanej przez specjalistów eService innowacyjnej aplikacji współpracującej z serią terminali płatniczych Tetra, która umożliwia przekazywanie płatności z terminala na oddzielne konta. Rozwiązanie to może znaleźć wiele zastosowań również w handlu i biznesie, służąc np. do przyjmowania opłat za różnego rodzaju usługi – np. za pobyt, konsumpcję, basen, spa czy usługi współpracujących podwykonawców.  W pierwszej fazie nowa funkcjonalność będzie dostępna dla terminali, które nie są zintegrowane z systemami kasowymi.

Bliższe informacje dla zainteresowanych udziałem w zbiórkach na
https://www.eservice.pl/place-i-pomagam.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań Biuro prasowe
2024-07-04 | 17:30

73% firm zachęca pracowników do proekologicznych zachowań

Działania eko stają się coraz ważniejsze dla Polaków, a firmy stoją w coraz większym stopniu przed wyzwaniem związanym z raportowaniem niefinansowym (ESG), które pośrednio już zaczyna
Finanse Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń
2024-07-02 | 08:30

Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń

W czasach, gdy coraz więcej codziennych transakcji przenosi się do świata online, bezpieczeństwo kont bankowych jest absolutnym priorytetem. Zachowanie ostrożności podczas logowania jest
Finanse Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
2024-06-30 | 22:00

Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?

Coraz więcej mówi się o rencie dożywotniej, czyli hipotece odwróconej w modelu sprzedażowym. Zazwyczaj, gdy chcemy kupić nieruchomość, to udajemy się do banku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.