Komunikaty PR

Przedsiębiorstwo Fair Play 2020 – jakie firmy mogą poszczycić się tym tytułem?

2020-12-05  |  13:40
Biuro prasowe
Kontakt

IPED
Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym

Trębacka 4
00-074 Warszawa
iped|kig.pl| |iped|kig.pl
+48 22 630 98 01
www.iped.pl

Przedsiębiorstwa Fair Play - firmy, z którymi warto współpracować

Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” od ponad 20 lat wzmacnia wizerunek polskich przedsiębiorstw.  To najbardziej rozpoznawalny certyfikat z obszaru etyki biznesu i jeden z nielicznych, które przyznawane są w oparciu o szczegółową weryfikację uczestników. Każde zgłoszone do programu przedsiębiorstwo, poza dostarczeniem wymaganych regulaminem dokumentów omawiających relację firmy z interesariuszami, przechodzi również audyt, dzięki czemu Certyfikat Jakości Biznesu „Przedsiębiorstwo Fair Play” trafia do rzetelnych i uczciwych firm. W ramach procedur weryfikacyjnych oceniany jest sposób budowania relacji z klientami, kontrahentami, pracownikami, organami administracji państwowej i społecznością lokalną oraz dbałość o środowisko naturalne.


Ogłoszenie wyników programu w wersji online

Każdą edycję programu kończy Wielka Gala Finałowa, która wpisała się już w kalendarz najważniejszych wydarzeń biznesowych. Niestety tegoroczne, obostrzenia wprowadzone w związku pandemią i z rosnącą liczbą zachorowań na Covid-19 sprawiły, że organizatorzy byli zmuszeni do przesunięcia jej terminu do czasu, kiedy możliwe będzie zorganizowanie gali w sposób bezpieczny dla uczestników. Zakończenie XXIII edycji odbyło się w sposób nietypowy. Wyniki poznaliśmy podczas specjalnej transmisji online. Link do ogłoszenia wyników: https://youtu.be/YhY_BW67wnE 


Kto zdobył najwyższe wyróżnienia i nagrody główne?

 

Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” został przyznany 198 firmom z całej Polski, potwierdzając, że działają one zgodnie z obowiązującym prawem i etyką biznesu. Do przedsiębiorców, którzy wyróżnili się szczególnymi osiągnięciami, trafiły też nagrody główne i specjalne. Najważniejszą z nich jest statuetka „Przedsiębiorstwo Fair Play”, którą w tym roku uhonorowano 7 wyjątkowych firm: ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp.k., EUROTHERM NIEWIADOMSCY, NOVOL Sp. z o.o., TARCZYŃSKI S.A., TFP Sp. z o.o., Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Zgierzu Sp. z o.o. i TROTON Sp. z o.o. Poznaliśmy też laureatów wyróżnienia w zakresie działań proekologicznych. Symboliczna zielona statuetka trafiła do: Cementowni Warta S.A., EKOMAX Sp. z o.o., KBR Poland Sp. z o.o., Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A. w Krakowie, PPHU POLIMAT Roman Brejecki oraz TORPOL Sp. z o.o. Tegorocznymi wyróżnionymi przez Kapitułę w zakresie innowacji były przedsiębiorstwa: ANDRE ABRASIVE ARTICLES Sp. z o.o. Sp. k., CORAB Sp z o.o., DataConsult Sp. z o.o., Emtor Sp. z o.o., Finishparkiet Spółka z o.o. Sp. k., METALKO Sp. z o.o., POLICON Sp. z o.o. i RECARO Aircraft Seating Polska Sp. z o.o. Wybrano także najlepszą spośród firm, które po raz pierwszy poddały się certyfikacji – „Debiut Fair Play” trafił do przedsiębiorstwa IT. Integro Sp. z o.o.

Gratulacje uczestnikom złożyli między innymi Andrzej Arendarski – Prezes Krajowej Izby Gospodarczej, przy której afiliowany jest program, dr Mieczysław Groszek Prezes Fundacji Polska Bezgotówkowa – głównego partnera tegorocznej edycji, a także dr Mieczysław Bąk – Prezes Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym – organizatora programu.

Tegoroczna edycja programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” odbyła się pod honorowym patronatem Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii oraz Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej. Swoim autorytetem program wsparli też Marszałkowie oraz Wojewoda, którzy objęli tegoroczną edycję patronatem honorowym. To zaufanie ze strony władz państwowych i samorządowych jest wyrazem nie tylko poparcia dla idei etycznego biznesu, jaką promuje program „Przedsiębiorstwo Fair Play”, ale także uznania dla jego laureatów – przedsiębiorstw współtworzących standardy kultury biznesu w Polsce.

Więcej informacji o programie na www.fairplay.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Ailleron Innovation Forum w Krakowie stało się centrum przełomowych idei i globalnych inspiracji. Liderzy FinTech spotkali się 12 czerwca  w Muzeum Sztuki i Techniki
Finanse Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.
2025-06-16 | 13:15

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.