Komunikaty PR

Przedsiębiorstwo Fair Play 2020 – jakie firmy mogą poszczycić się tym tytułem?

2020-12-05  |  13:40
Biuro prasowe
Kontakt

IPED
Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym

Trębacka 4
00-074 Warszawa
iped|kig.pl| |iped|kig.pl
+48 22 630 98 01
www.iped.pl

Przedsiębiorstwa Fair Play - firmy, z którymi warto współpracować

Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” od ponad 20 lat wzmacnia wizerunek polskich przedsiębiorstw.  To najbardziej rozpoznawalny certyfikat z obszaru etyki biznesu i jeden z nielicznych, które przyznawane są w oparciu o szczegółową weryfikację uczestników. Każde zgłoszone do programu przedsiębiorstwo, poza dostarczeniem wymaganych regulaminem dokumentów omawiających relację firmy z interesariuszami, przechodzi również audyt, dzięki czemu Certyfikat Jakości Biznesu „Przedsiębiorstwo Fair Play” trafia do rzetelnych i uczciwych firm. W ramach procedur weryfikacyjnych oceniany jest sposób budowania relacji z klientami, kontrahentami, pracownikami, organami administracji państwowej i społecznością lokalną oraz dbałość o środowisko naturalne.


Ogłoszenie wyników programu w wersji online

Każdą edycję programu kończy Wielka Gala Finałowa, która wpisała się już w kalendarz najważniejszych wydarzeń biznesowych. Niestety tegoroczne, obostrzenia wprowadzone w związku pandemią i z rosnącą liczbą zachorowań na Covid-19 sprawiły, że organizatorzy byli zmuszeni do przesunięcia jej terminu do czasu, kiedy możliwe będzie zorganizowanie gali w sposób bezpieczny dla uczestników. Zakończenie XXIII edycji odbyło się w sposób nietypowy. Wyniki poznaliśmy podczas specjalnej transmisji online. Link do ogłoszenia wyników: https://youtu.be/YhY_BW67wnE 


Kto zdobył najwyższe wyróżnienia i nagrody główne?

 

Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” został przyznany 198 firmom z całej Polski, potwierdzając, że działają one zgodnie z obowiązującym prawem i etyką biznesu. Do przedsiębiorców, którzy wyróżnili się szczególnymi osiągnięciami, trafiły też nagrody główne i specjalne. Najważniejszą z nich jest statuetka „Przedsiębiorstwo Fair Play”, którą w tym roku uhonorowano 7 wyjątkowych firm: ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp.k., EUROTHERM NIEWIADOMSCY, NOVOL Sp. z o.o., TARCZYŃSKI S.A., TFP Sp. z o.o., Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Zgierzu Sp. z o.o. i TROTON Sp. z o.o. Poznaliśmy też laureatów wyróżnienia w zakresie działań proekologicznych. Symboliczna zielona statuetka trafiła do: Cementowni Warta S.A., EKOMAX Sp. z o.o., KBR Poland Sp. z o.o., Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A. w Krakowie, PPHU POLIMAT Roman Brejecki oraz TORPOL Sp. z o.o. Tegorocznymi wyróżnionymi przez Kapitułę w zakresie innowacji były przedsiębiorstwa: ANDRE ABRASIVE ARTICLES Sp. z o.o. Sp. k., CORAB Sp z o.o., DataConsult Sp. z o.o., Emtor Sp. z o.o., Finishparkiet Spółka z o.o. Sp. k., METALKO Sp. z o.o., POLICON Sp. z o.o. i RECARO Aircraft Seating Polska Sp. z o.o. Wybrano także najlepszą spośród firm, które po raz pierwszy poddały się certyfikacji – „Debiut Fair Play” trafił do przedsiębiorstwa IT. Integro Sp. z o.o.

Gratulacje uczestnikom złożyli między innymi Andrzej Arendarski – Prezes Krajowej Izby Gospodarczej, przy której afiliowany jest program, dr Mieczysław Groszek Prezes Fundacji Polska Bezgotówkowa – głównego partnera tegorocznej edycji, a także dr Mieczysław Bąk – Prezes Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym – organizatora programu.

Tegoroczna edycja programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” odbyła się pod honorowym patronatem Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii oraz Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej. Swoim autorytetem program wsparli też Marszałkowie oraz Wojewoda, którzy objęli tegoroczną edycję patronatem honorowym. To zaufanie ze strony władz państwowych i samorządowych jest wyrazem nie tylko poparcia dla idei etycznego biznesu, jaką promuje program „Przedsiębiorstwo Fair Play”, ale także uznania dla jego laureatów – przedsiębiorstw współtworzących standardy kultury biznesu w Polsce.

Więcej informacji o programie na www.fairplay.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Benefit Systems nabywa udziały w Wellbee z portfela bValue Fund Biuro prasowe
2024-11-20 | 10:00

Benefit Systems nabywa udziały w Wellbee z portfela bValue Fund

Fundusz bValue, wraz z pozostałymi udziałowcami oraz zespołem zarządzającym Wellbee, zawarł umowę inwestycyjną z Benefit Systems – liderem rynku benefitów pozapłacowych. Na
Finanse Ponad ⅓ polskich przedsiębiorczyń jest usatysfakcjonowana swoimi zarobkami
2024-11-18 | 15:10

Ponad ⅓ polskich przedsiębiorczyń jest usatysfakcjonowana swoimi zarobkami

Ze swoich zarobków jest zadowolone 39 proc. kobiet prowadzących własną firmę i jedynie 23 proc. wszystkich ankietowanych Polek – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie
Finanse Adyen z nowym country managerem na Polskę oraz Europę Środkowo-Wschodnią
2024-11-07 | 01:00

Adyen z nowym country managerem na Polskę oraz Europę Środkowo-Wschodnią

Adyen, platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, powołała Matouša Michněviča na stanowisko country managera odpowiedzialnego za region CEE, w tym za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.