Real Management S.A. secures funding for business growth and expansion
Real Management S.A. has been granted a business expansion loan of PLN 47 million for its development activity. The loan was extended by mBank S.A.
“This is another step in our business strategy and proof that the capital markets see us as a trustworthy partner,” said Marcin Malka, CEO of Real Management S.A. “The loan also provides evidence of our strong, long-lasting cooperation with mBank.”
In 2021, Real Management adopted a new strategy under which it will focus exclusively on development activity, along with dynamic growth in the warehouse, industrial and residential sectors.
Arkadiusz Płociński, Vice President of Real Management S.A., commented: “We have secured plots of land for three logistic projects with a total area of about 200,000 m2. And on the prime residential market, we are delivering the NeoNatolin development on a 36.5 hectare plot in Warsaw’s Wilanów district. Our developments are highly popular with potential tenants, so we are considering
the acquisition of similar projects in both segments.”
The loan agreement for Real Management S.A. was drafted by attorney Ewa Marcinkowska,
Head of the Legal Department at Real Management S.A.
Real Management S.A. is a rapidly growing development company established in 2002. The company’s business focuses on the manufacturing, industrial and residential property sectors. Innovation and effective management are factors enabling the company to continuously grow and expand in the real property sector. Since its inception, Real Management S.A. has completed commercial and residential projects totalling 265,000 m2. These include the Bolero Office Park complex, the premium single-family housing estates Rezydencje Pałacowa and Rezydencje Chojnów, the Good Point logistics and industrial centres, and the Przyczółkowa Vis a Vis and Point.44 convenience parks.
In line with its strategic goals for the next four years, Real Management S.A. plans to develop a further 500,000 m2 of modern logistics and industrial space under the Good Point brand and 44,000 m2 of residential space in Warsaw as part of the Neo Natolin premium single-family housing development.
Real Management S.A. is a member of the Polish Association of Developers.

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Legalne działanie w świecie kryptowalut – zgodnie z kanadyjskim prawem

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.