Komunikaty PR

Santander Leasing zwiększa ekspansję w kierunku usług cyfrowych dla firm

2021-06-07  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Cyfrowa transformacja rynku leasingowego staje się faktem. W ostatnim czasie możliwość wnioskowania i zawarcia umowy leasingu w sposób zdalny, usługa płatności online czy e-podpis to już powoli standard. Czas na kolejny istotny etap cyfrowej rewolucji w finansowaniu polskich przedsiębiorców w postaci usługi Leasing24, z którą to wystartował Santander Leasing.


Jak wynika z analizy „Perspektywy rozwoju rynku e-commerce w Polsce 2021-2026” przeprowadzonej przez PwC, w 2026 r. wartość brutto polskiego rynku handlu e-commerce wyniesie 162 mld zł. Oznacza to średnioroczny wzrost o około 12 proc. Obecnie ok. 150 tys. polskich przedsiębiorstw prowadzi sprzedaż swoich produktów
i usług przez internet. Co istotne, niemal 85 proc. badanych deklaruje, że nawet po zakończeniu pandemii nie zamierza zmniejszyć częstotliwości e-zakupów.


- Według danych PMR rynek handlu internetowego w Polsce w 2019 roku był wart około 61 mld złotych. W 2020 r. nastąpił gwałtowny, prawie 26 proc. r/r wzrost jego wartości. Dla porównania ten wzrost w Ameryce Łacińskiej wyniósł 37 proc., Europie Środkowo-Wschodniej 29 proc., a w Europie Zachodniej 26 proc. podkreśla Filip Jaskuła, dyrektor  sprzedaży rynku klienta indywidualnego i mikrofinansowania w Santander Leasing. - Prognozy dotyczące ekspansji firm w kierunku cyfrowych kanałów sprzedaży stały się faktem, a pandemia tylko przyśpieszyła ten trend. Jako spółka leasingowa podążamy za nim i wyznaczamy najlepsze praktyki rynkowe. W tym celu uruchomiliśmy ofertę Leasing24 dla firm z segmentu mikro - dodaje.


Z drugiej strony, jak wskazują najnowsze dane z początku czerwca br., wskaźnik PMI w polskim przemyśle skoczył w maju do 57,2 pkt (nowy rekord) z 53,7 w kwietniu, bijąc dotychczas dostępne prognozy. Tempo produkcji oraz napływu nowych zamówień znacznie przyspieszyło. Obawy mogą rodzić utrzymujące się w związku z tym problemy z łańcuchami dostaw i narastająca presja cenowa. Niemniej jednak, czynniki wzrostowe mogą jednoznacznie wskazywać na ożywienie również w kontekście finansowania leasingiem i pożyczką polskich firm.


Odpowiedzią na te zmiany jest uruchomienie przez Santander Leasing oferty Leasing24. Usługa dostępna jest dla klientów, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą oraz korzystają z konta firmowego i bankowości elektronicznej Mini Firma w Santander Bank Polska. Właściciele firm mogą w szybki i łatwy sposób refinansować pożyczką zakup sprzętu niezbędnego do rozwoju swojej działalności, m.in. sprzętu komputerowego i infrastruktury IT, ale też maszyn, narzędzi, sprzętu medycznego czy urządzeń fryzjerskich i kosmetycznych. Propozycja spółki zapewnia elastyczność finansową, ponieważ klient sam decyduje, czy chce sfinansować całość czy tylko część poniesionych kosztów. Usługa obejmuje finansowanie przedmiotów nabytych maksymalnie 60 dni przed złożeniem wniosku, wartość pożyczki może się mieścić w przedziale od 1 000 do 20 000 zł brutto, przy okresie umowy od 12 do 48 miesięcy. Zgoda wydawana jest nawet w kilka minut.


- Leasing24 został opracowany w taki sposób, aby był dla klientów narzędziem łatwym i intuicyjnym w obsłudze, z minimalnymi formalnościami. Wystarczy wypełnić kilka danych, złożyć wniosek i zawrzeć umowę w aplikacji Leasing24. Potrzebna jest do tego tylko faktura, która dokumentuje zakup. Decyzja wydawana jest automatycznie. Zawarcie umowy klient potwierdza kodem autoryzacyjnym SMS, a pieniądze mogą zostać przelane na jego konto nawet tego samego dnia – podsumowuje Filip Jaskuła.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń Biuro prasowe
2024-07-02 | 08:30

Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń

W czasach, gdy coraz więcej codziennych transakcji przenosi się do świata online, bezpieczeństwo kont bankowych jest absolutnym priorytetem. Zachowanie ostrożności podczas logowania jest
Finanse Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
2024-06-30 | 22:00

Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?

Coraz więcej mówi się o rencie dożywotniej, czyli hipotece odwróconej w modelu sprzedażowym. Zazwyczaj, gdy chcemy kupić nieruchomość, to udajemy się do banku
Finanse Co dalej z wykorzystaniem funduszy unijnych w ramach FENG 2021-2027?
2024-06-27 | 01:00

Co dalej z wykorzystaniem funduszy unijnych w ramach FENG 2021-2027?

Jak podało Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, w ramach wykorzystania środków unijnych z programów na lata 2021-2027 podpisano do 2 czerwca br. umowy na realizację 3 974

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.