Smartney i Expander rozpoczynają współpracę
Pożyczki Smartney są już dostępne w sieci sprzedaży Expander. Konsument może otrzymać do 60 tys. zł z terminem spłaty do 5 lat, bez zbędnych formalności i bez konieczności odwiedzania placówki stacjonarnej. Proces sprzedaży opiera się na specjalnie przygotowanej aplikacji, którą Smartney dostarcza pośrednikom. To innowacyjne narzędzie typu „plug-and-play”, które umożliwia przyjmowanie wniosków od klientów przez telefon, nie wymaga integracji z systemem pośrednika i ogranicza zaangażowanie zespołu IT do minimum.
Smartney jest nowoczesnym i innowacyjnym fintechem, który oferuje pożyczki w prostym, przystępnym i szybkim procesie online – bez zbędnych formalności. Firma od początku swojej działalności stawia na nowoczesne rozwiązania cyfrowe, ułatwiające konsumentom życie i oszczędzające ich czas. Expander działa na rodzimym rynku od 20 lat. Pośredniczy w sprzedaży kredytów, ubezpieczeń oraz nieruchomości i jest liderem w dostarczaniu najlepszych rozwiązań finansowych w Polsce. Obie instytucje postanowiły nawiązać współpracę i zaoferować klientom rozwiązanie dopasowane do potrzeb konsumenckich, zwłaszcza w czasach pandemii i ostrożności związanej z załatwianiem spraw w tradycyjnej formie.
- Dziś większość rzeczy załatwia się przez Internet. Dzięki nowoczesnym technologiom można nie tylko zaoszczędzić czas, ale również zadbać o komfort i bezpieczeństwo, zwłaszcza w dobie pandemii, gdy nie każdy chce iść do placówki finansowej, by dopełnić formalności związanych z kredytem. Konsumenci cenią to, że mogą wziąć pożyczkę online z własnego fotela, ogródka lub biura, bez konieczności wychodzenia z domu. Teraz oferta Smartney będzie dostępna również w sieci sprzedaży Expander i bardzo cieszymy się z tej współpracy – mówi Tomasz Głodowski, Dyrektor Sprzedaży Partnerskiej Smartney.
– Dobieramy najlepsze produkty z rynku i staramy się zawsze unowocześniać i upraszczać procesy, a w tym zakresie Smartney wyróżnia się w branży. Warto też wspomnieć, że nowe przepisy mocno ograniczyły koszty pozaodsetkowe dla tego rodzaju pożyczek. Istotnie spadło też oprocentowanie. Podjęliśmy więc współpracę ze Smartney. Nie tylko ze względu na konstrukcję oferty i procesu sprzedażowego, ale również dlatego, że za nią stoi międzynarodowa grupa bankowa Oney Bank. Ma ona duże doświadczenie w obsłudze klientów detalicznych, gdyż działa od 35 lat i jest obecna w 11 krajach na całym świecie – podsumowuje Jarosław Śliwka, Manager Sprzedaży Zdalnej, Expander.

Kongres Rady Podatkowej o najważniejszych wyzwaniach fiskalnych dla biznesu

Ceny ubezpieczeń spadły o 3% w pierwszym kwartale 2025 r.

Pożyczki bez zaświadczeń i formalności – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają tę formę finansowania?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.