Komunikaty PR

Smartney i Expander rozpoczynają współpracę

2020-07-13  |  08:00
Biuro prasowe

Pożyczki Smartney są już dostępne w sieci sprzedaży Expander. Konsument może otrzymać do 60 tys. zł z terminem spłaty do 5 lat, bez zbędnych formalności i bez konieczności odwiedzania placówki stacjonarnej. Proces sprzedaży opiera się na specjalnie przygotowanej aplikacji, którą Smartney dostarcza pośrednikom. To innowacyjne narzędzie typu „plug-and-play”, które umożliwia przyjmowanie wniosków od klientów przez telefon, nie wymaga integracji z systemem pośrednika i ogranicza zaangażowanie zespołu IT do minimum.

 

Smartney jest nowoczesnym i innowacyjnym fintechem, który oferuje pożyczki w prostym, przystępnym i szybkim procesie online – bez zbędnych formalności. Firma od początku swojej działalności stawia na nowoczesne rozwiązania cyfrowe, ułatwiające konsumentom życie i oszczędzające ich czas. Expander działa na rodzimym rynku od 20 lat. Pośredniczy w sprzedaży kredytów, ubezpieczeń oraz nieruchomości i jest liderem w dostarczaniu najlepszych rozwiązań finansowych w Polsce. Obie instytucje postanowiły nawiązać współpracę i zaoferować klientom rozwiązanie dopasowane do potrzeb konsumenckich, zwłaszcza w czasach pandemii i ostrożności związanej z załatwianiem spraw w tradycyjnej formie.

- Dziś większość rzeczy załatwia się przez Internet. Dzięki nowoczesnym technologiom można nie tylko zaoszczędzić czas, ale również zadbać o komfort i bezpieczeństwo, zwłaszcza w dobie pandemii, gdy nie każdy chce iść do placówki finansowej, by dopełnić formalności związanych z kredytem. Konsumenci cenią to, że mogą wziąć pożyczkę online z własnego fotela, ogródka lub biura, bez konieczności wychodzenia z domu. Teraz oferta Smartney będzie dostępna również w sieci sprzedaży Expander i bardzo cieszymy się z tej współpracy – mówi Tomasz Głodowski, Dyrektor Sprzedaży Partnerskiej Smartney.

– Dobieramy najlepsze produkty z rynku i staramy się zawsze unowocześniać i upraszczać procesy, a w tym zakresie Smartney wyróżnia się w branży. Warto też wspomnieć, że nowe przepisy mocno ograniczyły koszty pozaodsetkowe dla tego rodzaju pożyczek. Istotnie spadło też oprocentowanie. Podjęliśmy więc współpracę ze Smartney. Nie tylko ze względu na konstrukcję oferty i procesu sprzedażowego, ale również dlatego, że za nią stoi międzynarodowa grupa bankowa Oney Bank. Ma ona duże doświadczenie w obsłudze klientów detalicznych, gdyż działa od 35 lat i jest obecna w 11 krajach na całym świecie – podsumowuje Jarosław Śliwka, Manager Sprzedaży Zdalnej, Expander.

 

­

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse 5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:00

5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego

fot. IBI Polska Rok 2024 przyniósł przedsiębiorcom wyzwania związane z wysokimi stopami procentowymi i trudniejszym dostępem do kredytów bankowych. W takich warunkach
Finanse Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
2024-12-29 | 18:00

Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników

Jednym z najbardziej wartościowych świadczeń pozapłacowych jest ubezpieczenie na życie, które nie tylko wspiera zatrudnionych w trudnych chwilach, ale także buduje wizerunek
Finanse Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
2024-12-27 | 17:00

Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych

Obligacje korporacyjne wyemitowane przez Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. zadebiutowały na rynku Catalyst 29 listopada. Papiery dłużne o wartości 6 mln złotych stanowią pierwszy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.