Smartney i PayU nawiązują współpracę. Za zakupy zapłacisz wygodną pożyczką

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.
Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl
Smartney, innowacyjny fintech należący do francuskiej Grupy Oney Bank i PayU, jeden z liderów wśród operatorów płatności online w Polsce, zawarły umowę o współpracy. Dzięki temu klienci tysięcy sklepów internetowych, które udostępniają płatność za pośrednictwem PayU, będą mogli sfinansować swoje zakupy korzystając z wygodnej pożyczki od Smartney.
Od momentu wejścia na rynek w 2019 roku, Smartney konsekwentnie dostarcza swoim klientom mądre rozwiązania finansowe. Oferowane przez Smartney produkty niejednokrotnie wybierane były numerem 1 pod względem cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy niezmiennie do najnowocześniejszych i najszybszych na rynku finansowym. Współpraca z PayU to kolejny element konsekwentnie realizowanej strategii, mającej na celu zapewnienie omnichannel’owego dostępu do usług finansowych.
Tomasz Kacprzak, Commercial Director w Smartney, jest przekonany, że mimo pandemii to dobry moment na rozwój oferty: Wartość rynku e-commerce w Polsce po 2020 roku to ponad 83 miliardy złotych, według PWC*. To o ponad 15 miliardów więcej, niż przewidywały przedpandemiczne prognozy. Tak duża zmiana zachowań konsumentów w tak krótkim czasie jest całkowicie bezprecedensowa - dlatego tak ważne jest rozwijanie oferty finansowej w e-commerce, która odpowiada na obecne potrzeby i preferencje klientów. Przedsiębiorstwa finansowe, które z ekspansją czekają na lepsze czasy mogą pozostać na straconej pozycji.
Produkty finansowe oferowane przez Smartney za pośrednictwem PayU dostępne są nawet w kilka minut - po wypełnieniu krótkiego wniosku, do którego klient zostanie przekierowany w ramach wykonywania płatności i bez przerywania transakcji. Klienci mogą sfinansować zakupy nawet o wartości 20 000 złotych, a proces jest całkowicie online’owy. Smartney nie wymaga dostarczania żadnych dokumentów.
Minął czas firm samodzielnie zdobywających rynek. - Dodaje Kacprzak - Nowoczesny konsument wymaga od nas rozwiązań wygodnych, nowoczesnych i kompleksowo odpowiadających na jego potrzeby. Żadna firma nie jest mu w stanie ich dostarczyć w pojedynkę - dlatego fintechy łączą siły, proponując wspólne rozwiązania. Nasze partnerstwo z PayU jest idealnym przykładem takiej współpracy. My zapewniamy produkt, PayU platformę, dzięki której klient może z niego skorzystać. Bardzo nam pomaga to, jak silną i godną zaufania marką jest PayU i jak chętnie klienci korzystają z dostępnych na platformie rozwiązań.
PayU jest jednym z najbardziej dojrzałych fintechów w Polsce. Od początku naszej działalności celem, który nam przyświeca jest ułatwianie dokonywania transakcji pomiędzy sprzedającymi i kupującymi w internecie. Dzisiaj jednym z częstszych oczekiwań konsumentów kupujących online jest umożliwienie im rozłożenia płatności za zakupy na raty lub odroczenie płatności w czasie. Odpowiadając na te potrzeby rozwijamy platformę ratalną PayU między innymi o nowych partnerów pożyczkowych. Chcemy, aby każdy klient sklepu internetowego mógł zapłacić tak jak lubi czy też w danym momencie potrzebuje, a także, by nie umknęła mu żadna okazja zakupowa. Nawiązanie współpracy ze Smartney jest jednym z kroków, który pozwoli nam zrealizować to zadanie. – mówi Martyna Szczepaniak, Członek Zarządu PayU S.A. i Dyrektor Departamentu Usług Kredytowych na region EMEA.
Pandemia Covid-19 doprowadziła do bezprecedensowej zmiany przyzwyczajeń konsumentów. Szybki rozwój e-commerce sprawia, że właściciele sklepów oraz dostawcy usług walczą o klientów, oferując im coraz wygodniejsze i bezpieczniejsze rozwiązania. Smartney doskonale odpowiada na ich potrzeby, proponując pożyczki atrakcyjne cenowo, a przy tym dostępne szybko i przy minimum formalności.
***
*Wg raportu Analiza rynku ecommerce w Polsce 2021-2026: https://www.pwc.pl/pl/media/2021-02-09-analiza-pwc-prognoza-rozwoju-rynku-ecommerce-w-polsce.html
Więcej informacji:
- Maciej Kikta, Manager ds. Public Relations, Smartney, tel. 512 278 645, maciej.kikta@smartney.pl

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.