Komunikaty PR

Smartney i PayU nawiązują współpracę. Za zakupy zapłacisz wygodną pożyczką

2021-05-07  |  15:00
Kontakt

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.

Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl

Smartney, innowacyjny fintech należący do francuskiej Grupy Oney Bank i PayU, jeden z liderów wśród operatorów płatności online w Polsce, zawarły umowę o współpracy. Dzięki temu klienci tysięcy sklepów internetowych, które udostępniają płatność za pośrednictwem PayU, będą mogli sfinansować swoje zakupy korzystając z wygodnej pożyczki od Smartney. 

Od momentu wejścia na rynek w 2019 roku, Smartney konsekwentnie dostarcza swoim klientom mądre rozwiązania finansowe. Oferowane przez Smartney produkty niejednokrotnie wybierane były numerem 1 pod względem  cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy niezmiennie do najnowocześniejszych i najszybszych na rynku finansowym. Współpraca z PayU to kolejny element konsekwentnie realizowanej strategii, mającej na celu zapewnienie omnichannel’owego dostępu do usług finansowych.

Tomasz Kacprzak, Commercial Director w Smartney, jest przekonany, że mimo pandemii to dobry moment na rozwój oferty: Wartość rynku e-commerce w Polsce po 2020 roku to ponad 83 miliardy złotych, według PWC*. To o ponad 15 miliardów więcej, niż przewidywały przedpandemiczne prognozy. Tak duża zmiana zachowań konsumentów w tak krótkim czasie jest całkowicie bezprecedensowa - dlatego tak ważne jest rozwijanie oferty finansowej w e-commerce, która odpowiada na obecne potrzeby i preferencje klientów. Przedsiębiorstwa finansowe, które z ekspansją czekają na lepsze czasy mogą pozostać na straconej pozycji. 

Produkty finansowe oferowane przez Smartney za pośrednictwem PayU dostępne są nawet w kilka minut - po wypełnieniu krótkiego wniosku, do którego klient zostanie przekierowany w ramach wykonywania płatności i bez przerywania transakcji. Klienci mogą sfinansować zakupy nawet o wartości 20 000 złotych, a proces jest całkowicie online’owy. Smartney nie wymaga dostarczania żadnych  dokumentów. 

Minął czas firm samodzielnie zdobywających rynek. - Dodaje Kacprzak - Nowoczesny konsument wymaga od nas rozwiązań wygodnych, nowoczesnych i kompleksowo odpowiadających na jego potrzeby. Żadna firma nie jest mu w stanie ich dostarczyć w pojedynkę - dlatego fintechy łączą siły, proponując wspólne rozwiązania. Nasze partnerstwo z PayU jest idealnym przykładem takiej współpracy. My zapewniamy produkt, PayU platformę, dzięki której klient może z niego skorzystać. Bardzo nam pomaga to, jak silną i godną zaufania marką jest PayU i jak chętnie klienci korzystają z dostępnych na platformie rozwiązań. 

PayU jest jednym z najbardziej dojrzałych fintechów w Polsce. Od początku naszej działalności celem, który nam przyświeca jest ułatwianie dokonywania transakcji pomiędzy sprzedającymi i kupującymi w internecie. Dzisiaj jednym z częstszych oczekiwań konsumentów kupujących online jest umożliwienie im rozłożenia płatności za zakupy na raty lub odroczenie płatności w czasie. Odpowiadając na te potrzeby rozwijamy platformę ratalną PayU między innymi o nowych partnerów pożyczkowych. Chcemy, aby każdy klient sklepu internetowego mógł zapłacić tak jak lubi czy też w danym momencie potrzebuje, a także, by nie umknęła mu żadna okazja zakupowa. Nawiązanie współpracy ze Smartney jest jednym z kroków, który pozwoli nam zrealizować to zadanie. – mówi Martyna Szczepaniak, Członek Zarządu PayU S.A. i Dyrektor Departamentu Usług Kredytowych na region EMEA.

Pandemia Covid-19 doprowadziła do bezprecedensowej zmiany przyzwyczajeń konsumentów.  Szybki rozwój e-commerce sprawia, że właściciele sklepów oraz dostawcy usług walczą o klientów, oferując im coraz wygodniejsze i bezpieczniejsze rozwiązania. Smartney doskonale odpowiada na ich potrzeby, proponując pożyczki atrakcyjne cenowo, a przy tym dostępne szybko i przy minimum formalności. 

***

*Wg raportu Analiza rynku ecommerce w Polsce 2021-2026: https://www.pwc.pl/pl/media/2021-02-09-analiza-pwc-prognoza-rozwoju-rynku-ecommerce-w-polsce.html

Więcej informacji: 

  • Maciej Kikta, Manager ds. Public Relations, Smartney, tel. 512 278 645, maciej.kikta@smartney.pl
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Smartney Grupa Oney S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń Biuro prasowe
2024-07-02 | 08:30

Gdzie nie logować się na konto bankowe? Świadomość potencjalnych zagrożeń

W czasach, gdy coraz więcej codziennych transakcji przenosi się do świata online, bezpieczeństwo kont bankowych jest absolutnym priorytetem. Zachowanie ostrożności podczas logowania jest
Finanse Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?
2024-06-30 | 22:00

Jak zarobić na mieszkaniu i wciąż w nim mieszkać?

Coraz więcej mówi się o rencie dożywotniej, czyli hipotece odwróconej w modelu sprzedażowym. Zazwyczaj, gdy chcemy kupić nieruchomość, to udajemy się do banku
Finanse Co dalej z wykorzystaniem funduszy unijnych w ramach FENG 2021-2027?
2024-06-27 | 01:00

Co dalej z wykorzystaniem funduszy unijnych w ramach FENG 2021-2027?

Jak podało Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, w ramach wykorzystania środków unijnych z programów na lata 2021-2027 podpisano do 2 czerwca br. umowy na realizację 3 974

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.