„Super Promocja” – SuperGrosz obniża cennik
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka SuperGrosz wprowadza nową ofertę pożyczek pozabankowych. Klienci, którzy spełnią odpowiednią ocenę kredytową, będą mogli skorzystać z obniżonego cennika w ramach „Super Promocji”. Jedynym warunkiem jest spłacenie pożyczki na czas.
SuperGrosz, mając na uwadze potrzeby rynku i klientów, obniża dotychczasowy cennik. Promocja dotyczy oferty SuperGrosz, czyli pożyczek do 15 000 zł z opcją rat rozłożonych nawet na 50 miesięcy. Otrzymanie pożyczki na bardzo preferencyjnych warunkach, gdzie prowizja może wynosić od 1,07% miesięcznie, jest uzależnione od terminowej spłaty, zgodnie z przyjętym harmonogramem.
Oferta „Super Promocja” polega na obniżeniu prowizji poprzez upust w wysokości od 46% do 63% prowizji przewidzianej w standardowym cenniku. Pozwala to na osiągnięcie zdecydowanie niższej raty miesięcznej. Upust jest uzależniony od kwoty i okresu kredytowania. Obniżenie prowizji następuje podczas trwania umowy pożyczki przed spłatą całkowitej kwoty zobowiązania.
Udzielenie pożyczki zależy od pozytywnej oceny zdolności kredytowej i wysokiej oceny scoringowej. Warunkiem przyznania upustu jest natomiast terminowe spłacenie wszystkich rat pożyczki poprzedzających ostatnią ratę, zgodnie z przyjętym harmonogramem. Wychodzimy również z propozycją dla spóźnialskich. Zasady promocji nie ulegają zmianie w przypadku niewielkiego opóźnienia w spłacie rat.– mówi Marta Fila, Marketing Manager w AIQLabs, właściciela marki SuperGrosz.
O pożyczkę można ubiegać się online lub poprzez call center SuperGrosz. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na stronie www.supergrosz.pl.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.