„Super Promocja” – SuperGrosz obniża cennik
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka SuperGrosz wprowadza nową ofertę pożyczek pozabankowych. Klienci, którzy spełnią odpowiednią ocenę kredytową, będą mogli skorzystać z obniżonego cennika w ramach „Super Promocji”. Jedynym warunkiem jest spłacenie pożyczki na czas.
SuperGrosz, mając na uwadze potrzeby rynku i klientów, obniża dotychczasowy cennik. Promocja dotyczy oferty SuperGrosz, czyli pożyczek do 15 000 zł z opcją rat rozłożonych nawet na 50 miesięcy. Otrzymanie pożyczki na bardzo preferencyjnych warunkach, gdzie prowizja może wynosić od 1,07% miesięcznie, jest uzależnione od terminowej spłaty, zgodnie z przyjętym harmonogramem.
Oferta „Super Promocja” polega na obniżeniu prowizji poprzez upust w wysokości od 46% do 63% prowizji przewidzianej w standardowym cenniku. Pozwala to na osiągnięcie zdecydowanie niższej raty miesięcznej. Upust jest uzależniony od kwoty i okresu kredytowania. Obniżenie prowizji następuje podczas trwania umowy pożyczki przed spłatą całkowitej kwoty zobowiązania.
Udzielenie pożyczki zależy od pozytywnej oceny zdolności kredytowej i wysokiej oceny scoringowej. Warunkiem przyznania upustu jest natomiast terminowe spłacenie wszystkich rat pożyczki poprzedzających ostatnią ratę, zgodnie z przyjętym harmonogramem. Wychodzimy również z propozycją dla spóźnialskich. Zasady promocji nie ulegają zmianie w przypadku niewielkiego opóźnienia w spłacie rat.– mówi Marta Fila, Marketing Manager w AIQLabs, właściciela marki SuperGrosz.
O pożyczkę można ubiegać się online lub poprzez call center SuperGrosz. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na stronie www.supergrosz.pl.

Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online?

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.