„Super Promocja” – SuperGrosz obniża cennik
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka SuperGrosz wprowadza nową ofertę pożyczek pozabankowych. Klienci, którzy spełnią odpowiednią ocenę kredytową, będą mogli skorzystać z obniżonego cennika w ramach „Super Promocji”. Jedynym warunkiem jest spłacenie pożyczki na czas.
SuperGrosz, mając na uwadze potrzeby rynku i klientów, obniża dotychczasowy cennik. Promocja dotyczy oferty SuperGrosz, czyli pożyczek do 15 000 zł z opcją rat rozłożonych nawet na 50 miesięcy. Otrzymanie pożyczki na bardzo preferencyjnych warunkach, gdzie prowizja może wynosić od 1,07% miesięcznie, jest uzależnione od terminowej spłaty, zgodnie z przyjętym harmonogramem.
Oferta „Super Promocja” polega na obniżeniu prowizji poprzez upust w wysokości od 46% do 63% prowizji przewidzianej w standardowym cenniku. Pozwala to na osiągnięcie zdecydowanie niższej raty miesięcznej. Upust jest uzależniony od kwoty i okresu kredytowania. Obniżenie prowizji następuje podczas trwania umowy pożyczki przed spłatą całkowitej kwoty zobowiązania.
Udzielenie pożyczki zależy od pozytywnej oceny zdolności kredytowej i wysokiej oceny scoringowej. Warunkiem przyznania upustu jest natomiast terminowe spłacenie wszystkich rat pożyczki poprzedzających ostatnią ratę, zgodnie z przyjętym harmonogramem. Wychodzimy również z propozycją dla spóźnialskich. Zasady promocji nie ulegają zmianie w przypadku niewielkiego opóźnienia w spłacie rat.– mówi Marta Fila, Marketing Manager w AIQLabs, właściciela marki SuperGrosz.
O pożyczkę można ubiegać się online lub poprzez call center SuperGrosz. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na stronie www.supergrosz.pl.

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.