Toyota Bank podnosi oprocentowanie depozytów
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank po raz kolejny podnosi oprocentowanie lokat terminowych dla klientów indywidualnych. Największe podwyżki stawek dotyczą kilku wariantów Lokaty Standardowej oraz Lokaty Plus (zmiana z 2 na ponad 7%). Na zdecydowanie korzystniejsze odsetki mogą liczyć także posiadacze Moto Lokaty.
- Kilka miesięcy po naszych ostatnich podwyżkach oprocentowania depozytów proponujemy kolejne zmiany z korzyścią dla Klientów – zwiększamy rentowność lokat w najpopularniejszych wariantach. Zależy nam aby nasza oferta była konkurencyjna i służyła umocnieniu relacji z naszymi obecnymi Klientami, ale też przyciągała osoby, które dopiero chciałyby zacząć korzystać z naszych usług – mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji.
Podwyżka oprocentowania objęła większość lokat w ofercie Toyota Bank. Najbardziej spektakularna zmiana dotyczy Lokaty Plus na 24 i 36 miesięcy – tutaj klienci otrzymają odpowiednio 7,20% oraz 6,20% (przed aktualizacją było to 2%). Około 1-procentowa podwyżka dotyczy także krótszych wariantów tego produktu (3, 6, 9 oraz 12-msc).
Skokowo wzrasta również oprocentowanie lokat standardowych, do których uruchomiania nie jest wymagane zakładanie konta w Toyota Bank. Lokata Standard na 24 miesiące oferuje teraz klientom odsetki na poziomie 7%, a wersja na 36 miesięcy 6%. Korzystana zmiana dotyczy także krótszych wariantów tego depozytu – od 3 do 12 miesięcy – klienci w każdym z krótszych okresów otrzymają od 7 do 7,4% w skali roku.
Z pewnością usatysfakcjonowani będą również posiadacze lub klienci, którzy dopiero zastanawiają się nad założeniem Lokaty Sprint na 180 lub 200 dni. Tutaj oprocentowanie wzrosło kolejno do 6,5 i 7,5% w skali roku.
Podwyżka oprocentowania nie ominęła także Moto Lokaty na 3 i 9 miesięcy. Toyota Bank na obu depozytach oferuje obecnie 6%, czyli aż o 2% więcej niż przed aktualizacją tabeli oprocentowania. Ponadto, klienci którzy korzystają z finansowania auta w Toyota Financial Services, mogą liczyć na dodatkowy bonus na każdej z lokat - wówczas zyskają nawet 7,50% w skali roku.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
5 rad dla przedsiębiorców na 2025 r. od lidera finansowania pozabankowego
Ubezpieczenia na życie jako inwestycja w pracowników
Internetowy Fundusz Leasingowy S.A. wyemitował obligacje na kwotę 6 mln złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.